אז איך אנחנו עושים דברים קצת אחרת בעולם ההשקות
בעולמנו המתפתח בקצב מסחרר צריך להשאיר רושם מהרגע הראשון ולכן אנחנו ממליצים לכל חברה שרוצה לחשוף את מותגיה החדשים או לבנות מיתוג מחדש למוצרים קיימים לקיים אירוע השקה שיחבר את הלקוחות הקיימים והחדשים לחברה, מכיוון שאירוע השקה עונה על כל הקריטריונים ונותן מענה אידאלי בעבור חברתכם.
לרוב חברות אוהבות לחשוף את קווי המוצרים החדשים שלהם בפני לקוחות החברה ולקוחות פוטנציאלים ע"י קיום אירוע השקה, באירוע שכזה יש סקרנות חדשנות וכאשר מחברים את כל זה באירוע אחד אפשר לבנות רף ציפיות גבוהות ולמנף בעזרתו את המוצר וזה המפתח בעצם באירוע השקה, מסתוריות וחדשנות עוטפות את האירוע וזה מה שמביא לקידום המוצר עוד לפני שחשפנו אותו.
כל אירוע השקה שחברתנו משיקה מתוכנן בצורה המקצועית ביותר תוך דגש על מטרות השיווקיות של חברתכם, אנחנו בודקים יחד אתכם מי הם קהלי היעד בקרב האוכלוסייה שברצוננו לפנות עליהם ובהתאם לכך מתאימים את אופי האירוע לקהל היעד תוך השגת כל המטרות שהצבתם לעצמכם.
אחת מהמטרות של אירוע השקה הוא הנחת הבסיס בפני לקוחות מובילים לקבל משוב חיובי על המוצר והעברת משוב זה לידי אחרים, וכאשר מובילי דעת קהל נחשפים לתכנים שהם אוהבים ומחליטים לשתף אותנו גם אנחנו ניסחף בזרם אתם.
היתרונות בקיום אירוע שכזה: מיתוג חיובי חזק למוצר שלכם, חשיפת המוצר בפני אנשי מפתח שתורמים לקידומו מול אחרים, חיזוק מעמדה של החברה, שימוש באנשים מוכרים ומפורסמים לחיזוק היוקרה של המוצר, רווחיות כלכלית.