אז בחרתם מקום, קבעתם תאריך והחלטתם על התכנים בסה"כ נשמע כמו הדבר הנכון לעשות לא?
יש לנו חדשות עבורכם לא רק שזה לא הדבר הנכון לעשות את מפספסים את הדבר הכי חשוב לדעתנו בכל הארגון שלכם וזה יצירת הרפתקה, מסתורין וחיבור של העובדים לקונספט ולתכנים.

סופי שבוע יכולים להתקיים בארץ, בחו"ל הם יכולים להיות רגועים או פרועים, הם יכולים להיות מלאים בחוויות ובהרפתקאות והם יכולים להיות שקטים ומצחיקים. סוף שבוע הינו פרק זמן שבו תוכלו ליצור גיבוש, חופש והנראה לעובדי החברה בדרך שתגרום להם להעירך יותר החברה לטעון מצברים ולהתמקד במטרות המשותפות בהמשך השנה.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

סופי שבוע לקבוצות בוא נצלול ביחד למעקמים ונחפש את האוצרות שמתאימים לכם

כדי לסייע לכם בתכנון הסופ"ש שרציתם החלטנו לעשות אתכם סקירה קצת על הדברים החשובים שיכולים לסייע לכם ביצירת הימים המהנים שאתם רוצים ליצור לעובדים שלכם, אז תיקחו עט דף טלפון או מחשב ובאו ננסה ביחד לסייע לכם ביצירת החופש שאתם מחפשים לקבוצה שלכם.

כמה אורחים בקבוצה – זה הקריטריון הראשון להבנה כיצד הסופ"ש הולך להיראות. יש יתרון בקבוצות קטנות של 20,30,40 עובדים על חופשות לכל עובדי החברה. אינטימיות חוויות שכולם יוכלו להתחבר, בחירת מקומות יותר מעניינים ושונים ובנוסף גמישות שאפשר לקחת אוטובוס ולעבור בין נקודות שונות בצורה קלה.

מיקום נבחר נדבר על עוד הרבה – כדי לצמצם את המיקום הנבחרים ל3 כאשר טרנד חדש להכין טיזר של כמה שניות בוידאו או במייל על המקומות ולהכניס את האורחים לתהליך ההחלטה. נכון הם לא ידעו פרטים לא יהיה להם יותר מידי מושג ובכך תשיגו את יתרון ההפתעה אבל הם ירגישו שיש להם חלק בתהליך.

סוג מיקום האירוח – שיוכל להתאים לכם בצורה הכי טובה- צימרים? בקתות ? אולי מלון בוטיק ? מקהל היעד. מי הם העובדים שלכם, האם בפרק הזמן בשנה שבחרתם העובדים ירצו להתחבר יותר לטבע או שהם צריכים יותר פינוקים?

אטרקציות בסביבה – כל הרפתקה טובה בנויה על אטרקציות ותכנים שתוכלו לשלב לעובדים. חשוב לרווח בין האטרקציות לא להגזים במספר ההפעלות שעושים כל יום. המפתח תמיד יהיה בין הפעלות למנוחה לעניין והתרגשות. צריך להעביר את האורחים כל הזמן כמו ברכבת הרים, בין דברים יותר רגועים לדברים יותר מסעירים.

תוכן לכל ערב – כל ערב צריך להסתיים בדרך אחרת תנסו לא לעשות את אותן פעילויות ערב אחרי ערב. הצגות, ארוחות שף, מסיבה טובה, הופעה קונספט בעיקר לגוון. גם בתהליך הזה חשוב לדעת איך כל התכנים של אותו יום יתאימו לרכבת שלנו תזכרו להעביר את האורחים במסילה במהירות ובאיטיות תוכל ליצור אצלכם את תחושת ההפתעה שאתם מחפשים.

 

 

סופי שבוע לעובדים אז מה חשוב לכם להשיג

אחד האתגרים הגדולים ביצירת סופי שבוע לעובדים ללא ספק הוא זרימה טובה בין כל הפעילות התכנים והרעיונות. אם אתם עומדים לקיים נופש לעובדים שלכם ומודבר על חברה מעל 100, 150 עובדים תקפידו על כללי הזהב שיעשו עבורכם את ההבדל בשביעות הרצון של העובדים.

מה יגרום דווקא לעובדים שלכם להעריך את הסופ"ש – פינוקים עם הפעלות, אוכל טוב עם הרבה משקאות, טיולים עם חוויות ותוכן שמותאם לשטח הנבחר. לפעמים לא צריך להמציא הכל מחדש אבל כן צריך לחשוב מי העובדים בני כמה מהם איזה תוכן באמת יוכל לעניין אותם וכמה זמן צריך לתת להם שקט ומנוחה בין כל הפעילויות והתכנים שאתם רוצים ליצור עבורם.

איזה אוכל לשלב – טבעוני, צמחוני, איטלקי, צרפתי, גריל ישראלי אולי מטבח מולקולרי חדשני או ארוחת שף מהנה. אוכל קובע המון בין אם מדובר על ארוחת בוקר, צהרים ערב וחטיפים שתחלקו במהלך היום. תכירו את העובדים תכינו לכם רשימה עם העדפות קולינריות תחשוב כיצד התכנים והפעילות מאותו יום מתחברות לאורחות השונות.

איך בכל זאת להפתיע ולרגש – שכל יום נבנה בצורה מקצועית כל אורחה תוכן ואטרקציה שנבחרת מתחברות יחידו גם האורחים מבינים שמדובר בסוף שבוע שונה ולא שגרתי. הרף הגובה צריך להנחות אתכם בכל הפעילויות והתכנים שאתם יוצרים לעובדים, אנחנו מבטיחים לכם שזה ישתלם איפה שזה הכי חשוב וזה בתפוקה שלהם ובמחויבות לחברה.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

ארגון סוף שבוע לעובדים אפשר לנסות גם אחרת

בואו ננסה להסתכל על דברים מזוויות אחרות.

מה לעשות נכון – לשתף אותם באפשרויות שיש לכם להציע. במידה וכל התכנים והפעילויות עומדות בתקציבים שלכם, ניתן לקיים בחירה במקום הרצוי -מכניסים את העובדים לתהליך. אתם לא חייבים לספר מה יהיה המיקום הנבחר ובכך לעלות את ההפתעה שתהיה להם או לחשוף שבירי מידע אבל בצורה כזאת הם מרגישים חלק וקל להם להתחבר עם הסוף השבוע שאתם תארגנו עבורם.

מה האפשרויות בארץ או בחו"ל בהתאם לתקציב שלכם כמובן לפעמים נופשים בחו"ל בצורה ספונטנית יכולים להיות הרבה יותר אטרקטיביים הכל תלוי בזמינות ועד כמה זה אפשרי להוריד את העובדים. בחברות גדולות שרוצים להוריד מחלקה או צוות מדובר בתהליך יותר פשוט אבל שוב הכל אפשרי רק צריך לתכנן בקפידה.

מה על הפרק – חוויות מפנקות או יותר פרועות -בהתאם לגילאים ולעונה בשנה. תיכנו לראש של העובדים שלכם. מה הם צריכים באותה נקודת זמן בשנה שאתם הולכים ליצור עבורם את החופשה.
האם בטן ג על החוף וטיפולי גוף יתאימו יותר ממסע לספארי או טיול אתגרי?

לא בטוחים מה כדי לשלב ולהתאים לעובדי החברה שלכם? בא לכם ליצור סוף שבוע שיהיה מאורגן בצורה מעולה בהתאם לצרכים שלכם ? תרימו לנו טלפון ונשמח לקחת חלק בתכנון והפקת הנופש הקצר והמהנה שאתם זקוקים לו.

שלכם צוות אול פלייסס.