אז מה הולך לקרות רגע ארחי שמשרד הבריאות ירשה לקיים חתונות? זאת השאלה המרכזית שזוגות רבים פונים ושואלים אותנו בתקופה האחרונה. וירוס הקורונה עצר לחלוטין את ענף החתונות וזוגות רבים מחכים לרגע שאפשר יהיה לחזור ולשמוח עם המשפחה והחברים.

החלטנו לתת לקחת את הקונספט האהוב של אירועי חתונה בימי שישי בצהריים היום ולנסות למצוא את הדרך המושלמת עבורכם שתוכלו מצד אחד לעמוד בהוראות ומצד שני לקיים את החתונה שלכם בצורה הכי טבעית שאפשר.

חתונה קטנה בשישי בצהרים מה תהיה המגבלה על כמות האורחים

קשה עוד לדעת וכל יום שחולף ובו מספר הנדבקים הולך וקטן הסיכויים שעוד בקיץ הקרוב תוכלו לקיים חתונה עם כמות של 100-200 אורחים תגדל בצורה משמעותית. בענף האירועים רוב האולמות והגנים מנסים למצוא פתרונות יצירתיים ולחלק את המתחמים שלהם למספר חלקים כדי מצד אחד לעמוד בהגבלות החדשות במידה ויהיו ומצד שני לשמור על האורחים.

בשלב הראשון האישור לקיום אירועים של עד 50 או 100 אורחים יחזור ובכך תוכלו להתחיל בתכנון החתונה שמתחילה להזכיר את החתונות השמחות שכולנו מכירים. השלב הבא יהיה הגדל כמות האורחים בצורה גדולה יותר, זה יהיה תהליך שימשך מספר חודשים ובהדרגה משבוע לשבוע יהיה מותר להזמין יותר אורחים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

כיצד הופכים את בחירת המקום לחתונה מחיסרון ליתרון

אחד הדברים החשובים שעומדים לבחור מקום הוא להתאים את כמות האורחים למקום. חשוב לא לבחור במקומות גדולים מידי ולא במקומות קטנים מידי. בוא נדבר רגע על המציאות שלנו בחודשים הקרובים ההנחיות של משרד הבריאות. לרוב ידברו על אישור לקיום חתונה תחת כיפת השמיים עם מרחק בין האורחים לכן חשוב שאזורי ההושבה, קבלת הפנים וטקס החופה ישמרו על המרחקים בהתאם להנחיות.

ללא ספק בחירה לקיים חתונה בשטח פתוח הולכת להיות מועדפת על זוגות ממספר סיבות. בקצרה נוכל להגיד כי החשיבות של הטקס תהיה גדולה יותר ומרגשת עוד יותר ממה שהכרנו עד עכשיו. האורחים שלכם ישמחו לחוגג אתכם ושמירה על מרחקים בשטחים פתוחים תעזור לכם להגדיל את מספר האורחים בחתונה שלכם.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

החשיבות על ניקיון תגדל שזה יתרון גדול

המקומות יהיו מחויבים יותר לשמור על כללי היגיינה מחמירים יותר ממה שהיה נהוג עד היום. משלב קבלת הסחורה והטיפול בחומרי הגלם ועד ניקיון הריהוט השירותים זריקת האשפה. תהיה הקפדה על בדיקה שהעובדים אכן בריאים ואין להם חום ובנוסף תידרש מהם שורה של הנחיות מכפפות על הידיים ועד שמירה מרחק רב יותר מאורחים.

האם  חתונה קטנה בשישי בצהרים יכולה להתקיים בחלל פנימי?

סביר להניח שהדרישה למקומות המשלבים חלל פנימי וחיצוני דווקא תגדל. נוכל להגיד שבימי שישי בצהרים בחודשי הקיץ חם ולכן צריך למצוא פתרון בין שימוש בגינה לקבלות פנים וארוחה ובין אפשרות להשתמש בחלל פנימי לריקודים ומסיבה. ישנן מקומות שיודעים לשלב הכל רק חשוב להקפיד על בחירת חלל שיודע להתאים למצב בצורה הטובה ביותר. דלות החלל צריכות להיות פתוחות לאורח כל המסיבה כאשר בנוסף למזגנים אנחנו צופים שימוש במאוררים רב יותר.

האם תהיה חובה בשימוש במסכות, כפפות ואלכוג'ל

עוד לא ברור מה תהיה ההגבלות מה שכן ידוע שאם בעבר בחתונות היה מקובל להביא כיפות לאורחים אתם יכולים וודאי לדמיין שגם עמדת מסכות כפפות ואלכוג'ל הולכת להיות פופולארית במיוחד בחתונות השנה. הנחיות הניקיון יהיו מודפסות סביר להניח על שלטים גדולים והודעות למרחק בין אורחים יחד עם אפשרויות ההגנה תאפשר קיום חתונה במתכונות קצת אחרת אבל כזו שתאפשר לכם להתחתן.

מסקנות והמלצות

אל תפחדו לקבוע תאריך לחתונה לחודשי הקיץ גם במידה וקבעתם תאריך לחתונה בחודש יוני ויולי הכניסו סעיף בחוזה שמאפשר לכם לדחות את האירוע בחודש עד שלושה חודשים כדי שתוכלו לקיים את האירוע בהתאם לכל ההנחיות של כמות האורחים המותרת. זהו מצב חדש המאתגר את ענף האירועים אבל בסופו של תהליך זה תוכלו לקיים אירועים בטוחים, שמחים ומרגשים כמו שמגיע לכם.

פשוט לחצו כאן ובחרו במקום המושלם לחתונה שלכם בשישי >>