אין לכם מושג מאיפה מתחילים ואיך מוציאים אישורים? מצאתם מקום נפלא אבל צריכים עזרה עם כל הספקים? נעים להכיר אנחנו נסייע לכם במהלך כל הדרך. נמצא עבורכם את המקומות, נוציא את האישורים נבחר יחדיו את הספקים ונפיק עבורכם חגיגת בת מצווה בטבע שתהיה מרשימה נעימה וטבעית.

בר – בת מצווה בטבע

כל הפקת בר או בת מצווה בטבע מצריכה מספר פרמטרים, ננסה לעבור עליהם בקצרה ולכוון אתכם לקונספט, למקום ולאירוע בטבע שאתם מחפשים ומתאים עבור בתכם.

אז מהו סוג המקום שכדי שתבחרו – בחירת מקום מתאים היא משימה לא קלה. בין האפשרויות השונות לקיום בת מצווה תמצאו: יער, חורשה, מדבר, ים, פרדס, יקב, צלע או צלע הר. שרוצים אירוע באווירה טבעית צריך לחשוב מהו המקום המתאים, שיעיה על הצרכים שלכם ושל קהל המוזמנים שלכם.

אנחנו תמיד אוהבים לפתוח בשאלה למה לקיים את אירוע בת המצווה בטבע? מה מושך אתכם -האם הקסם של המים השקט של העצים או הרוגע של השדות הם אלו שכבשו אתכם.

האם יצא לכם להיות בכל כך הרבה אירועים באולמות שבוער בכם הרצון לחדש. אולי לבתכם יש חיבה גדולה לשטחים הפתוחים ולחיות בטבע מאשר לאולמות והאירועים האורבניים.

קיום אירוע בלב הטבע גם אם הוא לא טבע פראי כמו בסרטים מאפריקה עדיין טומן בו ריגושים ויצר של חדשנו. סיוע ויעוץ מקצועי יחד עם בחירת ספקים נכונה לשטח הנבחר יהפכו את את היום לבלתי נשכח, לכם, לבתכם ולמוזמנים שלכם.
חשוב להדגיש שאירוע בטבע לא מכריח אתכם לברוח יותר מידי מהשגרה ניתן להחליט על קו שבו שומרים על חוויה טבעית ואלגנטית יחד עם שילוב תשתיות נכון ובכך לתת מענה רחב יותר לאורחים ולהקל על דרכי גישה ולוחות זמנים.

איך השלבים עובדים

פגישת הכירות עם צוות ההפקה, הגדרת תקציב ובקשות. סיור שטח ובחירת מקום מתאים. ואחרי כל זה מתחיל השלב של בחירת הספקים התפריטים סוגי האלכוהול השונים האטרקציות והתכנים כך שאתם תגיעו ליום האירוע ותהיו מופתעים ממש כמו האורחים. אירוע בטבע נבנה שלה אחרי שלב מסידור וניקיון השטח, ריסוס נגד חרקים, סידור רהיטים וחלוקת השטח למתחמים המבוקשים.

היתרון באירוע שכזה הוא הכנסת האורחים למספר שעות למקום הכי טבעי בלב הטבע מה שיאפשר להם להתנתק קצת מהטלפונים שלהם ובאמת לשמוח אתכם.

חגיגית בת מצווה היא ציון דרך מרכזי ואם כבר חודשי השנה מאפשרים לכם לקיים את בת המצווה של בתכם בטבע אז אנחנו אומרים בואו נלך על זה וניצור חוויה מופלאה.

לעוד מידע יעוץ והפקת חגיגת בת מצווה בטבע שמגיעה לכם התקשרו אלינו.

לבחירת מקומות נוספים בטבע עבור האירוע של בתכם לחצו כאן להתרשם מהאפשרויות השונות