אז רגע לפני שמתחיל הלחץ תיקחו לעצמכם דקה ותקראו בדיוק את כל השלבים ליצירת מסיבה לעובדים שתהיה הכי טובה ותתאים לעובדי החברה שלכם. כל מסיבה טובה נשענת על 5 סודות ? ששימוש נכון בהם יהפוך את המסיבה שלכם לבתי נשכחת. מוכנים לגלות? באו נתחיל.

מסיבת חברה 5 הסודות שישדרגו כל אירוע עובדים

בואו נתחיל מהברור ונתקדם לאט לאט עד שנרכיב את הפאזל שלכם בצורה משולמת

1. מוסיקה שתגרום לכם להתחיל לזוז

כל עוד אפשר לדבר על החשיבות של תקליטן שמבין את הקהל ויודע לשלב את המוזיקה הנכונה. אם אתם רוצים ליצור מסיבה לעובדים אתם צריכים לבחור ב DJ שמתמחה במסיבות. שחי נושם ובועט יום יום את המוסיקה הכי עכשווית שיודע לסחוף אחריו מאות ואלפי בליינים. אירוע חברה בלי DJ מעולה לא יצליח להתניע ולהרקיד את האורחים.

"אירוע עסקי! כך הצלחנו להפיק אירוע עסקי המשלב אירוע השקה ואירוע לקוחות יחד! הסיפור שאתם צריכים לראות- הפקת אירוע עסקי עם משמעות, תוכן ועניין. מה אם נגיד לכם שאפשר ליצור סיפור שירגיש כמו אירוע חברה יאפשר לכם להעביר מסרים באמצעות אירוע לקוחות ולהרגיש כמו אירוע השקה משוגע מאמינים לנו? "

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

2. אלכוהול- הדרך המהירה ליצירת אווירה

לפי מחקרים בענף האירועים מוכח שלאחר כשעה וחצי עד שעתיים מתחילת האירוע האלכוהול בגוף העובדים מתחיל להשפיע. זאת בדיוק השעה שמוסיקה קצבית תעורר את כל החושים בגוף העובדים ולאט לאט תראו צעדי ריקוד קטנים שהולכים ומתגברים ככול שהבירה אוחזת ביד. טיפ של מיליון דולר- תכינו קוקטיילים צבעוניים, תדאגו לצ'יסירים וחלוקה ברחבה, חובה קוקטייל בכניסה ושלא יהיה תור ארוך בבר תשקיעו בצוות גדול של ברמנים רצוי ביחס של 1-50 לפחות.

מסיבת חברה לעובדים הקוקטיילים שכולם ידברו עליהם

3. סוג המקום צריך להתאים לאופי עובדי החברה

אם כבר החלטתם ללכת על מסיבה ובמידה ולא מדובר על אירוע חברה שגרתי בחלל בוטיק אתם צריכים לבחור במקום שמתאימים למסיבות. מועדון, בר, לופט, חלל אירועים? ובכן יש המון אפשרויות. בואו נתחיל מהבסיס התאימו את המקום לגודל האירוע שיהיה אינטימי קטן זה יאפשר לכם ליצור רחבת ריקודים מלאה יותר ויתרום לאווירת המסיבה המבוקשת.

מסיבת חברה לעובדים בחירת מקום שיעשה את ההבדל

4. אטרקציות איך אפשר בכל זאת לחדש

כל מסיבה לעובדים טובה צריכה את האטרקציות שלה. בין אם מדובר על מופע ויזואלי כגון להקות אומנים, זמרים או נגנים, אולי מופעי קצב ותאורה? חלוקת אפקטים ואביזרים לרחבה? צמידי ידיים מחליפי צבעיים ? אולי בכלל אתם מחפשים להרים את הקצב עם מסכים ואנימציות בהתאמה אישית? יש כל כך הרבה אפשרויות ליצור מסיבה טובה שעובדי החברה יזכרו עד השנה הבאה החוכמה זה לדעת לשלב נכון בין האטרקציות השונות. לבחור באמת באטרקציות שירימו את המסיבה ויסחפו את כולם המבלים לחוויה המופלאה.

5. האוכל שאתם חייבים לשלב באירוע שלכם

כן זה לא סוד באירוע חברה וגם במסיבות הכי שוות יש חשיבות לאוכל. במסיבות הדגש של האוכל הינו לספוג את האלכוהול בגוף המבלים להיות פתוח לרעבים ותת תפריט אוכל רחוב טעים פשוט ומעולה. בהתאם לתקציב שלכם תוכלו לבחור תפריטי מסיבה שונים ומגוונים מעמדות פלאפל והמבורגר ועד עמדות פיצות אישיות, סושי, מוקפצים ועוד. חשוב לגוון בבחירת תפריט אוכל מסיבה אנחנו ממליצים תמיד לבחור בלפחות 3-4 עמדות כדי שכל אורח יוכל למצוא את הדברים שהוא אוהב ומתחבר.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מסיבת חברה לעובדים האוכל שכולם מחכים לו

מסיבה לעובדים בהחלט סיבה לחגיגה

שילוב של כל הרעיונות האטרקציות האוכל הבר והמוזיקה יוצרים עבורכם את הפאזל הנכון. עכשיו יש לכם את האפשרות לדעת מה באמת חשוב לכם, ומכאן מתחיל תהליך בניית תקציב האירוע. במה כדי להשקיע יותר במה כדי להשקיע פחות להתאים את התכנים לאורחים, לחשוב מה יוכל לרגש ולהפתיע ובעיקר לרצות ליצור משהו שונה ובאמת להעניק את תחושת השחור החיוך על הפנים והשמחה שהעובדים רוצים להרגיש אחרי תקופות לחוצות.

מסיבת חברה לעובדים תקשיבו למקצוענים

אז תחילת הדרך שלנו התחלנו במסיבות ואירועים כך שאם אם צריכים עזרה בבניית תקציב, במציאת המקום, בארגון האטרקציות, הקונספט לאירוע וחיבור של הספקים בתהליך הפקה קל פשוט שקוף ומהנה כנראה שיש לנו מה להציע לכם. מסיבת חברה טובה שמתאימה לאורחים כמו ככפה צריכה להתבסס על כל מה שדיברנו ובעיקר על אופי וגילאי האורחים. חובה לקיים פגישת הכירות להגדיר את הצרכים שלכם מהאירוע ולהבין שאכן אפשר ליצור את המסיבה הנכונה עבורכם. יש כל כך הרבה אפשרויות שבדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים לעלות על כתב מה אתם רוצים איפה אתם רוצים ולאן אתם שואפים שהאירוע שלכם יגיע.

לסיכום אל תפחדו לקחת את האתגר, תשקיעו בשיווק נכון של האירוע, טיזרים, טעימות של סרטונים קצרים, תצרו בזז סביב מה שהולך להיות תדאגו למיתוג בכל האזורים השונים ברחבי המשרד שלכם. שיוצרים עניין שמכניסים כמה שיותר עובדים לעניין פתאום הדיבור והתפיסה של האירוע מקבלת מימד חדש לחלוטין.

בכל שאלה בקשה יעוץ הפקה מציאת ספקים או מקומות לאירוע למסיבה של עובדי החברה פשוט תתקשרו ונתאם אתכם פגישה קצרה והמהנה!

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו