אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

לקוחות מספרים

אירוע השקה Sagam group

אירוע לקוחות לקבוצת sagam group ששילב השקות מוצר.

1

מיקום אירוע:

את אירוע החברה של קבוצת סגם הפקנו בחלל אירועים בת"א. אירוע חברה משולב לקוחות, השקת מוצר ובעיקר חוויה בלתי נשכחת של אירוע צעיר דינמי קצבי שהעניק לאורחים חוויה מהפנטת מעיצוב חלל אוכל רחוב בהתאם לקונספט ופרטים קטנים שהתחברו ביחד לחוויה מושקעת בתכנים רעיונות ועיצובים.

מיקום אירוע:

2

קונספט:

הרעיון היה פשוט ליצור חוויה מהנה שמחה ומעניינת ללקוחות החברה. במקום רק להזמין לקוחות לאירוע השקה של מוצרים חדשים רצינו להכניס עוד עניין ובכך נולד לנו קונספט חדש. אירוע חברה המשלב אירוע השקה קצבי מרעננן ודינמי.

קונספט:

3

קבלת פנים:

קבלת פנים ארוכה עם דגש על מוצרי החברה השונים שאפשר להתרשם ולגלות קולקציות חדשות, מוצרים שיגעו בקרוב ובעיקר חווית קניה ומכירה בסביבה הכי נעימה שאפשר. קבלת הפנים באירוע הייתה לאורך שעתיים וחצי, שבה שילבנו תפריט עמדות מעולה, בר קוקטיילים מפנק נגנים ולהקה להרים את הקצב באירוע ועיצוב מדהים בכל פינה במתחם.

קבלת פנים:

4

החלק הרשמי של הערב:

לאחר קבלת הפנים המעניינת האורחים התיישבו לחלק הרשמי של הערב לשמוע הרצאות בנושאים שונים הקשורים למוצרי החברה והשותפים שלה, יחד עם הסבר על החזון. לטובת אירוע ההשקה העמדנו מסך LED מתקדם ברזולוציה גבוהה כאשר הנאומים יכלו לעמוד משני צידי המסך ולתת הסברים חזותיים על התכנים השונים ומוצרי ההשקה שרצו להדגים.

החלק הרשמי של הערב:

5

הסבר על המוצר החדש:

מותג שישלב מרצים בעברית, באנגלית מפיק טכני מטעמנו דאג לתזמן את המצגות ולהעביר את שלב ההרצאות, הברכות והנאומים בצורה חלקה.

הסבר על המוצר החדש:

6

לאחר החלק הרשמי:

כדי לשבור את החלק הרשמי בצורה מצחיקה שלבנו מופע סטנדאפ של ישראל קטורזה שדאג להכניס את ההומור המשובח שלו שקלע בול לאורחים באירוע. המופע היה התוכן המרכזי לאחר המצגות ובכך היה כל הזמן דברים חדשים שנגלים לאורחים והאירוע התפתח בהתאם ממצגות אוכל מופע של ישראל וכמובן לאחר מכן מסיבה וקינוחים.

לאחר החלק הרשמי:

7

מוזיקה וריקודים:

בסיום המופע קינוחים, מוזיקה חיה ואווירת ריקודים חיכו לאורחים. להקה מקפיצה עם יאיר גרין האגדי דאגו ליצור חוויות ורגעים סוחפים ברחבת הריקודים ובכך להעניק עוד מימד ורובד שהאורחים יוכלו לקחת אתם מאירוע ההשקה והמזכרות שהכנו להם.

מוזיקה וריקודים:

8

מה עוד היה באירוע שווה להזכיר:

קיר תמונות לצילום אורחים למזכרות בליווי דוגמניות לבושות בקונספט האירוע. עמדת קונספט עם פיתוח מקורי של מיתוג עיצוב לוגו החברה תלבושות שהותאמו לקונספט ועמדת צילום המתחברת לאירוע ההשקה כך שיש מסרים נכונים מהכניסה למתחם ועד לסיום האירוע.

מה עוד היה באירוע שווה להזכיר:

9

להקה חיה

נגנים חיים, זמרים ששולבו בקבלת הפנים, פריצות ברחבת הריקודים ומוזיקה מהנה בזמן הארוחה. המימד של המוזיקה החיה באירוע השקה משדר עוצמה כוח מקצועיות והכוונה על חשיבות בין העיצוב לבין הקונספט.

להקה חיה

10

קוקטיילים מרעננים

כי אי אפשר בלי דרינק טוב ביד, מדפסת לוגו על קוקטיילים מבצק סוכר. קוקטיילים אישים בהכנה פרונטאלית ע"י מיקסולגים מקצועיים. שובר את הקרח בקבלת הפנים, באוכל וברחבת הריקודים.

קוקטיילים מרעננים

11

מזנוני אוכל מגוונים

עיצוב הדוכנים באווירת דיינר אמריקאי. מזנוני האוכל הותאמו ונבחרו בקו אחיד כאשר קאפות PVC הותאמו למסגרת התלויה כדי שהמנות הנבחרות יהיו ברורות בכל מזנון מה מגישים.

מזנוני אוכל מגוונים

12

עמדת בר מעוצבת

באירוע השכרנו מספר רכבים דקורטיביים כדי ליצור עניין. פסלים בגדלים וצורות שונות, רכבי אספנות, חצי רכבים חיפושיות ועד צמחייה חייה גבוהה הותאמה במיוחד לאירוע עם שטחים מקיר לקיר.

עמדת בר מעוצבת

13

סוג העיצוב:

עיצוב סביבה מעצים בגודל של 3 מטרים ועד עיצוב מזנוני אוכל, עמדות מכירה ועיצוב עמדת הבר באירוע (קרדיט: גוני שביט המדהימה).

סוג העיצוב:

14

נתראה באירוע הבא!

רוצים לראות איך אירוע ההשקה שלכם יוכל להיראות ?
לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו >>

נתראה באירוע הבא!

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp