בוא נתחיל מהתחלה קודם כל מזל טוב. חתונה היא תמיד דבר שמח מיוחד ומרגש והחוכמה היא לבחור במקום שיוכל להעניק לכם למשפחה ולחברים שלכם את התמורה הכי טובה לכספכם ולהעדפות שלכם. ברחבי הארץ פרוסים מלונות רבים, ממלונות קטנים, בינוניים וגדולים שיאפשרו לכל אחד למצוא את המלון עם חדרי השינה החצרות והאולמות לאירוע שלו. אנחנו ננסה לעבור אתכם בקצרה על כל היתרונות שיש לבית מלון להציע עבורכם ועובר האורחים שלכם ובתקווה שגם אתם תוכלו לקיים את האירוע שלכם בצורה המפנקת ביותר.

חתונה במלון מה עושה את ההבדל ועבור מי זה מתאים

יש לכם הרבה אורחים שמגיעים מחו"ל ? חברים מנקודות שונות בארץ ? אולי אתם בכלל מחפשים אירוע שימשך מספר ימים. נעים להכיר בתי מלון ללא ספק הם פתרון מעולה עבורכם מלינה, פינוקים ואפשרויות אירוח של סוגי האירועים השונים שאתם צריכים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מספר נקודות למה כדי לכם לבחור במלון לאירוע החתונה שלכם

1. לינה ואירוח – בהתאם לכמות האורחים שתרצו להלין במלון תוכלו לבחור במלונות איכותיים עם מספר חדרים רב שיתאים להם. היתרון הגדול שכל האורחים נמצאים בנקודה אחת ומכאן קל יותר לשלוט באירוע החתונה ובמידע שתרצו להעביר להם.

2. פינוקים עבורכם – תחשבו על עצמכם מגיעים יום או יומיים לפני למלון, נהנים מטיפולי ספא מפנקים, בריכות, אוכל מעולה. אתם מעניקים לעצמכם את האפשרות להוריד לחץ מתח וחרדות ועדיין להיות בשליטה על הצלחת האירוע שלכם.

3. ארוחות וסדר אחרי ולפני האירוע – כבר משלב הגעת האורחים ה יתרון שיש למלון להציע הינו בהספקת כל הארוחות לאורחים שלכם. תחשבו על אורחים שמחפשים מסעדות כשרות או שצריכים לדאוג לארוחות בוקר וערב. מלון על בסיס חצי פנסיון מאפשר לאורחים שלכם שקט וסדר ובעצם מעניק לכם פחות כאבי ראש.

4. קיום אירוע באולמות המלון – ישנם מלונות בהם תוכלו למצוא מספר אולמות. מעבר ליתרון של האירוע החתונה שלכם שתוכלו לקחת שליטה על כליו תוכלו גם לסגור חלל קטן יותר לאורחות בוקר או צהרים ביום שאחרי למשפחה הקרובה שלכם. ישנם אולמות במלונות שמלבים בהם גם שטחים פתוחים ואז בכלל האפשרויות שלכם לאירוע במלון הופכות להיות קסומות מרגע לרגע. גם גן גם אולם גם לינה וגם חוויות אירוח ברמה מאוד גבוהה.

5. מקום מסודר עם רישיון עסק – ללא פחד שהמקום יסגר. כנראה שמודבר באחד הדברים שנותנים המון שקט נפשי. לרוב בתי מלון הרבה יותר בטוחים מאולמות וגני אירועים. החשש שמלון מוכר ואיכותי יסגר הם קטנים יותר בצורה משמעותית.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

 

חתונה במלון בוטיק שנמשכת לאפטר ביום שאחרי

אם אתם מחפשים לקיים חתונה קטנה שמצריכה לינה למשפחה או לחברים ואתם זקוקים למקום אחד מרכזי שיוכל לספק פתרון כולל מבלי להתפשר על איכות האירוע, כנראה שהאפשרות של חתונה במלון בוטיק זה הפתרון עבורכם. מלונות בוטיק מציעים שלל תפריטים איכותיים, חללים מעוצבים, לרוב ניתן לקיים אירוע במספר מפלסים כגון גינה או חצר גג עם בריכה או בלי וחלל מקורה ללא הגבלת שעה. תוסיפו לכל זה חדרי מעוצבים ברמת גימור מעולה ותקבלו אחלה פתרון לאירוע שלכם. בנוסף, ניתן לקיים אירוע חתונה בשישי בצהריים

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

חתונה באולם ואז לינה במלון נשמע מעניין?

אם יש לכם כמות קטנה של אורחים חשובים תמיד תוכלו להשכיר עבורם מלון בוטיק מעוצב ואיכותי במרחק של מספר דקות מהאולם שבחרתם. יתרון חשוב ונוסף שתוכלו להתארגן במלון ולצאת לאולם בהתאם לזמנים שקבעתם.

רוצים לקבל המלצות על מלות בוטיק ועל מלונות שיכולים להתאים לאירוח החתונה שלכם?
השאירו לנו פרטים ונשמח לתאם אתכם פגישת הכירות.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

אוהבים צוות אול פליסס

צפו במבחר המלונות שלנו לאירועים