לכל אוהבי הטבע שמחפשים חתונה טבעית
בין עצי פקאן מדהימים זאת הכתבות לחתונה שלכם

רוצים חתונה במטע פקנים ולא יודעים מאיפה להתחיל?

ובכן, ברחבי הארץ ישנם מספר רב של מטעי פקנים היכולים להתאים לחתונות צהריים אלגנטיות ואירועי ערב מהנים.

בכל מטע תוכלו להתרשם מהאווירה הכללית שהופכת להיות טרנד מוביל אצל זוגות רבים. מטע פקנים משלב בין כל היתרונות של אירוע בחוץ, תחת כיפת השמים.

יחד עם הצללות טבעיות מה שמביא לחיסכון בעלויות המלווה בחוויה של יצירת אירוע מיוחד, קייצי ובהתאם לבקשותיכם.

אז איך נראה מטע פקנים לחתונה? סרטון קצר שמראה לכם כיצד נראה מטע פקנים במרכז הארץ לחתונה.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מאיך נראית חתונה במטע פקנים

[arve url="https://www.youtube.com/watch?v=zG0ewwUioyI" title="AllPlaces מטע פקאנים לאירועים וחתונות" description="מחפשים לקיים אירוע בטבע? לנו יש מטע פקאנים משוגע לאירועים. המטע יוכל להתאים לחתונה מיוחדת לאירוע חברה משובח ובעיקר לאירועים מהנים מתחת לכיפת השמיים. חתונה במטע פקאנים היא החיבור המשולם שלכם לטבע והמטע שלנו ממקום ממש במרכז הארץ קח שתוכלו לקיים חתונה בטבע במרכז קרוב לכל החברים שלכם. " /]

לאחר שתבחרו אזור לקיום חתונה במטע הפקאנים שלכם, מתחיל בעצם תהליך הפקה של סיור שטח, התאמת הספקים
וכמובן התאמת השטח לצרכים שלכם כך שהחתונה במטע תהיה באופן פרופורציונלי לכמות האורחים שלכם.

אז על איזה מקומות אנחנו ממליצים עבור חתונה במטע פקנים במרכז 

במרכז הארץ יש לנו 3 יעדים מרכזיים להפקת חתונות מושלמות באווירה של טבע ועצי פקאן מושלמים. בין המקומות האוהבים עלינו תמצאו את וילה טוסקנה, וילה ביער ומטע פקנים שלנו ליד פתח תקווה. בכל אחד מהמתחמים עצי הפקן מהווים פלטפורמה מושלמת לאירוע מרגש ואיכותי. בואו נעבור בקרצה על יתרות של כל מתחם עבור החתונה שלכם ונראה אם יש לנו התאמה מושלמת לצרכים שלכם.

מעבר לגשר בוילה טוסקנה מסתתר לו מטע פקנים רחב ידיים שמתאים לאירועם מ50 אורחים ועד 400. הנראות של המתחם לקוחה מהאגדות ומדובר במטע בלב מושב המהווה חלק מחצר פרטית המתפרסת על אחוזה של מעל 10 דונמים במרכז הארץ. חתונות במתחם הם חוויה שאין דומה לה מבחינת סגנון עיצוב ואווירה.
(למעבר למטע של וילה טוסקנה לחצו כאן ) 

טוסקנה בית וילה

וילה ביער- בית פרטי במרכז הארץ המשלב מטע פקנים. מה שקסום במקום שהאורחים יוצאים מחניה מסודרת ונכנסים דרך שער עץ תיק לתוך בית שיוכל לארח אירוע של  עד 300 אורחים בהושבה. הבית לא מתאמץ ומתאים בצורה רומנטית וכפרית למתחם כך שלכם רק נשאר לבקר ולהתרשם.
(למעבר לוילה ביער לחצו כאן ) 

וילה ביער

מטע הפקנים במרכז מגדיר את החתונה בתוך מטע פעיל של עצי פקאן מרהיבים. השטח הוא רחב ידיים ומתפרס על עשרות דונמים. רצוי לקיים חתונות של מעל ל250 אורחים כדי באמת לחוות בצורה נכונה את האירוע. בעבר היה ניתן לקיים גם אירועים של מעל 500 ועד 1000 אורחים. בהתאם לגודל האירוע שלכם נוכל לבדוק את האפשרויות.
(למעבר למטע לחצו כאן )

 

חתונה במטע פקנים

רוצים לשמוע עוד על אירועים בתוך מטעי פקנים, מתלבטים האם לבחור במטע יותר גדול או קטן לחתונה שלכם?
אנחנו נשמח לסייע פנו עכשיו והצעת המחיר בדרך.