פורים תמיד מביא אתו משהו מצחיק, קל ומהנה. לכל אחד מאתנו תמיד יש את החיוך הגדול על הפנים בשבוע שלפני החג. הפקות של אירועי חברה לפורים מתחילות כשבוע לפני החג ולרוב מתקיימות גם מספר ימים אחרי החג, בעקבות ביקוש רב מצד חברות לקיים אירוע מהנה ומוצלח במחיר אטרקטיבי ומחסור חלקי במקומות נחשבים.

הפתרון שאנחנו מציעים לכל הלקוחות שלנו הוא פשוט וקל תסגרו את אירוע הפורים שלכם כמה שיותר מוקדם כדי לקבל מחיר טוב ובנוסף תבחרו מראש ביום שלא נופל על החג מומלץ מספר ימים לפני המחיר יהיה אטרקטיבי ותוכלו לשריין תאריך במקום שאתם באמת רוצים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

אירועי חברה לפורים מאיפה מתחילים?

בחירת המקום, הגדרת התקציב, קונספט לאירוע. נתחיל שלב אחד לפני האם אתם רוצים לקיים אירוע במשרדי החברה ? במידה ותקציב החברה קטן אפשר ליצור אווירה נעימה באחד מהאזורים השונים במשרד, לובי, גג וכדומה. היתרון בחירת ספקים לאירוע בוקר תהיה זולה תאפשר לכם להשקיע בכיבוד קל לא לאבד יותר מידי שעות עבודה ובכל זאת ליצור את האווירה הנעימה במשרד שאתם מחפשים.

אירוע חברה בחלל בוטיק – אז מה הסגנון שלכם?

לרוב אירועי חברה לפורים יתקיימו בשני סגנונות: מסיבתי שנדבר בהמשך ואלגנטי וזורם.
כל אירוע פורים שמקיימים לחברה כולל לרוב אוכל טוב, הופעה/תוכן, תחרות תחפושות וכן מסיבה טובה.
אם אתם מראש חושבים שהאורחים שלכם "מבוגרים מידי" בראש ויותר מחפשים את האווירה ההופעה ופחות את המסיבה שאחרי אולם אירועים, חלל בוטיק גן המשלב מקום פתוח וסגור יתאימו הרבה יותר מאשר מועדון שהמיקוד בו הינו על המסיבה. התאמת חלל לאירוע חברה צריך להיות מדויק, צריך לדעת לשלב את כמות המקומות האלטרנטיביים לאורחים, לדעת שהתאורה וההגברה יתאימו לצרכים שלכם ולתוכן שתשלבו וכמובן לאטרקציות השונות שתרצו לשלב.

מסיבת פורים לעובדים איזה אטרקציות יעשו את ההבדל?

בבסיס של כל אטרקציה זה האווירה ושינוי השגרה. דרך ההסתכלות של אורחים על חוויות שמתקיימות ביום יום והיכולת לחדש להפתיע ולרגש. כדי ליצור מסיבת פורים לעובדים שתהיה מהנה יותר, התפתח בעולם האירועים העסקיים הרצון ליצור אירועי קונספט בפורים. בין סוגי האירועים הבולטים תמצאו רעיונות כמו: הטירה האפלה, גיבורי על, אליס בארץ הפלאות, מערב פרוע, וקונספטים מקוריים בדמות סרטים ישנים, סדרות ערבי נושא כגון: קזינו, ערב שנות ה50 וכו. ההבדל בין ערב קונספט ומסיבה לבין אירוע כזה בפורים זה החיבור לתחפושת ולאווירה שאתם רוצים ליצור. בפורים כולם יכנסו לדמות וילבשו את "החליפה" כדי להיות חלק מהחוויה.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

איזה אטרקציות מומלצות לארגון והפקת אירועי פורים בלתי נשכח?

אתם יכולים לדאוג לצד מנחים שילוו את הערב, אולי מופע של סטנדאפיסט מוכר, תקליטן מוביל מהארץ או מחו"ל, מופע LIVE ON DJ כדי שהקל יכנס לאווירה. אולי אתם בכלל מחפשים עמדות משחק, או הפעלות תוכן או שכל האירוע יהיה סוג של חדר בריחה שלא נגמר. בבחירת אטרקציות לאירוע פורים / מסיבת פורים לעובדים תהיו יצירתיים תנסו לחשוב מה עובר בראש האורחים שלכם מרגע שהם יוצאים מהרכב ועד שהם חוזרים בחזרה. הדרך להפתיע אותם הינה מאתגרת אבל ברגע שתחשבו מחוץ לקופסה או שתדעו כיצד לחבר את כל האטרקציות יחידו תוכלו לשנות את החוויות הרגילות שהם מכירים.

 

מסיבת פורים למה לא במועדון?

אז חשקה נפשכם במסיבה מטורפת שתלווה באלכוהול ללא הגבלה, מסכים ואנימציות, רחבת ריקודים גדולה וכמובן מערכת הגברה ותאורה חכמה סיכוי מאוד גבוהה שאתם הולכים לבחור במועדון למסיבת החברה שלכם בפורים הקרוב. מועדונים רבים הותאמו בדיוק בשביל להרים את הקצב וליצור אווירה מסיבתית מצד אחד ועדיין להעניק את השטח הדרוש לאזורים תוכן אטרקציות אוכל ובקשות שונות.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מסיבת פורים 2019 אל תהיו כמו כולם

אז לפורים הקרוב של 2019 שמגיע נאחל לכם שמסיבת הפורים שלכם תהיה מטורפת מצחיקה איכותיות ומהנה. שכל העובדים יגיעו עם חיוך ויחזרו עם סיפור טוב. חשוב לשלב את המכור אבל אפשר גם להיות מקוריים ולהפתיע את האורחים בדברים שתמיד פחדתם שהם קיצוניים מדיי. אנחנו בעד שתנסו ליצור זרימה בין כל החלקים השונים, שהספקים יבנו את הקונספט וידעו כיצד להשתלב בו.

בכל בקשה שאלה או יעוץ נשמח ללוות להפיק להמליץ ולשלב את הספקים ואנשי המקצוע הכי טובים כדי שמסיבת הפורים שלכם תהיה בלתי נשכחת ומהנה.

בברכה צוות אול פלייסס.