אם גם אתם מעוניינים להתחתן ברגע האחרון וליהנות ממחירים ללא תחרות, אנחנו הכתובת לארגון חתונה בדקה ה-90 עבורכם.הודות לקשרים ושיתופי פעולה של שנים עם גני אירועים ואולמות אירועים ברחבי הארץ, נוכל לסייע לכל אחד ואחת מכם למצוא את המקום המיוחד והמשתלם בהתאם לקונספט שתבחרו.

במידה ותרצו שנפיק לכם אירוע במקום מיוחד ושונה כגון: אירוע בוילה, מדבר, כרם יין, אחוזה ישנה, ספארי ועוד. צוות ההפקה המקצועי שלנו ילווה אתכם במהלך ההכנות לאירוע: החל משלב מציאת המקום המושלם המתאים לכם ועד התאמת כל הספקים הדרושים לאירוע בדקה ה90 כגון – חברות קייטרינג ובר מובחרות, מערכות הגברה ותאורה מקצועיות, ריהוט אלטרנטיבי וריהוט ישיבה כבדה וכמובן תקליטנים, צלמים ומעצבות מובילות.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

היתרון בלקחת את AllPlaces כמפיקי האירוע הינו הורדת מפלס הלחץ בצורה משמעותית, הודות לצוות מסייע שבונה, מתכנן ומפיק לכם את האירוע. 

אז מה זה בעצם חתונה בדקה ה-90 ?

זוגות רבים משיקולים שונים מחליטים להתחתן ברגע האחרון – חתונות מסוג זה נקראות בשם חתונה בדקה ה90 מכיוון שמדובר על אירוע בטווח של עד חודשיים שלושה מיום החתונה. בזמן זה על בני הזוג לארגן מקום, קייטרינג, חברת בר, מעצבת, צלם, תקליטן, שמלת כלה, הזמנות ועוד המון כאבי ראש.

תחום האירועים ותחום החתונות התפתח כך שניתן לתת מענה לחתונות גם ברגע האחרון. אם בעבר זוגות היו צריכים לתכנן את חתונתם מספר רב של חודשים והשקיעו זמן והשקיעו זמן רב בהתארגנות ובחירת הספקים היום, ישנה נטייה של זוגות צעירים להתחתן ברגע האחרון – ממש חתונה בדקה ה90 כדי לחסוך כסף רב ולהוריד את מפלס הלחץ שמלווה בחתונה הנקבעת זמן רב מראש.

איזה מענה צריך בשביל להפיק חתונות בדקה ה-90?

הסוד והמפתח לארגון חתונות בדקה ה90 לתת לחברות הפקה מקצועיות בעלות קשרים עם אולמות גנים וקשת רחבה של ספקים לארגן בעבורכם אירוע ברגע האחרון. הדבר משמעותי מכיוון שאין זמן מיותר לבזבז – לכם חשוב לבחור בחברה שלא רק תשלח אתכם למקומות ותתן לכם להתמודד לבדכם מול הגנים והספקים אלא לבחור בחברת הפקה מקצועית שתפנה מזמנה ותלווה אתכם תתכנן אתכם ותפיק בעבורכם את האירוע הקרוב.

אנחנו מאמינים שהדרך היחידה הנכונה והמוצלחת לארגון חתונה בדקה ה90 מתחיל בהבנת הקונספט והרצונות שלכם לכן אנחנו נעמיד בעבורכם מפיק מקצועי שיצמצם את כל נותני השירות השונים למבחר קטן ואיכותי עם חבילות מיוחדות לרגע האחרון כך שגם נחסוך לכם כסף רב על חתונה בדקה 90 וגם נסייע לכם בהורדת כל מפלסי הלחץ הודות לליווי אישי וצמוד במהלך ההכנות והתארגנות לאירוע ועד לתכנון והפקת האירוע בפועל.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

אז איפה אתם תרצו להתחתן בדקה ה-90?

אולי אתם תרצו להתחתן באחוזה ישנה ויוקרתית או אולי בגן אירועים עם אולם מפואר, או שאתם יותר בקטע של חלל בוטיק או בית חם לאירועים אנחנו נשמח לסייר אתכם במקומות המיוחדים שיעמדו בתקציב שלכם ויתאימו לכם כמו כפפה ליד. המפתח בחתונה בדקה ה90 הינו לבחור במקום מיוחד ולא להתפשר על כל מיני מקומות שבדרך כלל לא הייתם בוחרים. מנסיון של שנים בתחום יהיו הרבה מאוד מקומות שניתן יהיה למצוא תאריך פנוי בעבורכם לכן חשוב כבר בפגישת ההיכרות בנינו לאפיין נכון את הרצונות והצרכים שלכם ממקום החתונה המבוקש.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו