בחירת המקום היא תמיד החלק היותר מאתגר בחתונה טבעית תחת כיפת השמיים. ההמלצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם בנוגע לבחירת המקום התאימו אותו לאורחים. זוגות רבים רוצים ליצור סיפור טבעי מיוחד, שונה ואישי בתוך כל העולם שניצור ביחד צריך להבין כמה מבוגרים הולכים להגיע לחתונה שלכם, חשוב שהגישה תהיה נוחה קלה ונעימה עבורכם כדי שגם הם יוכלו לחגוג ולשמוח אתכם.

כדי שלא תוותרו על המקומות המיוחדים שלכם אספנו מספר מקומות עם גישה קלה יחסית שיהפכו את החוויה שלכם בטבע למושלמת במיוחד, אתם מוזמנים לבקר.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

חתונה בטבע תיצרו את העולם האישי שלכם

שאין חוקים הכל אפשרי, כך גם החתונה שלכם בטבע לא כפופה למגבלות כך שהדמיון שלכם יוכל לקחת אתכם להרפתקה מדהימה ביצירת חזון סיפור ותשוקה שיכולה לבוא לידי ביטוי באירוע אם אופי סגנון ויחוד שהחברים שלכם יתפעלו מכל רגע. הסוד של הטבע מתגלה ליותר זוגות כל שנה וכך גם הרצון לקחת את עולם האירועים למקום אחר, מקום שיוכל לשלב רשמי עם לא רשמי איכותי ומשחורר ובעיקר מהנה עם תפאורה טבעית.

חתונות בטבע שומרות על אותם כללים

תשתיות חשמל, ביטוחים, אזורי חניה, סדרנים, עמדות רישום אורחים, מערכות הושבה, אזור לטקס, רחבת ריקודים. אפשר לקחת את האירוע שלכם אם השטנץ הקבוע של הציוד ספקים לבחור מקום מיוחד ולהעניק לאורחים את החוויה המעולה שהם מכירים במקום מושלם עבורכם. אפשרות שניה היא לשנות את לוחות הזמנים, המסרים האווירה באירוע זה דרוש קצת תכנון מוקדם וסיפור לאורחים מה הולך להיות ממש על קצה המזלג אבל להכניס אותם לעולם שלכם. הכללים זהים תחדשו תפתיעו תחגגו את האירוע המיוחד שלכם בצורה כי טבעית ומהנה שאפשר ובחרו את הקונספט שגורם לכם להרגיש מיוחדים.

ארגון חתונה בטבע כדי שהכל יעבוד כמו מכונה משומנת

חיבור כל הספקים ביחד חשוב ולכן תמיד חשוב לקיים פגישות ספקים בשטח שכל ספק יעלה את הרעיונות הבקשות והדרישות שלו באזור המוגדר. אירוע טוב עובד כמו מכונה לכל ספק יש תפקיד מרכזי וכדי שהאירוע יהיה מוצלח כל שרשרת הספקים שלכם צריכה להתחבר ביחד בצורה נכונה. כדי שזה יקרה ארגון חתונה ובטח ארגון חתונה בטבע צריך להתבצע ע"י ספקים שמכירים אחד את השני יודעים לעבוד ביחד ויש לכולם את אותו קו מחשבה שהאירוע שלכם יהיה מושלם.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

עיצוב חתונות בטבע מביא איתו אתגר מעניין

מצד אחד הטבע הינו הפלטפורמה המשולמת שבחרתם ובהחלט ניתן לעצב נקודות קטנות בצורה מינימלית אך יחד עם זאת יש רצון עז לקחת כל אזור ולתת לו במה יותר מכובדת בסיפור שיצרתם לאורחים וכך נולד הצורך והאתגר לעבוד עם מעצבת שמצד אחד מבינה שהעיצוב צריך לתת ערך מוסף לאירוע אבל לא יוכל להשתלט על כל האירוע. הקפידו על האזורים העיקריים: כניסת האורחים למתחם, עמדת הפתקיות, עיצוב השולחנות, הבר, הריהוט האלטרנטיבי ומזנוני האוכל. במידה והתקציב מאפשר זאת ניתן להיכנס להשכרה של ריהוט נוסף, ספות, מדפים מעניינים לעיצוב, רחבות ריקודים, במות בגבהים שונים ובעיקר הכנסה של אלמנטים שיכולים להפוך כל אזור למיוחד יותר.

הפקת חתונה בטבע מה היא הדרך הנכונה להפקה המשולמת?

הדרך לכל אירוע מושלם מתחיל בהבנה של הכלה והחתן, מה אתם אוהבים, כיצד אתם רואים את האירוע שלכם? ברגע שנתמקד ונרד לרמת הפרטים חיבור בין כל הספקים יצירת סקיצות, אטרקציות, מערכות תאורה, במות ואזורים נכונים שיקבלו תפקיד בחלקים השונים באירוע שלכם יקרבו אתכם לאירוע המשולם.

מהניסיון שלנו בהפקת חתונת בטבע נוכל להגיד לכם שמקום עם ספקים טובים ומעבר בין כל החלקים השונים באירוע בצורה טבעית ונעימה עושה מעל 75% מהעבודה, את יתר ה25% צריכים להתאים בצורה אישית כדי שהרצונות שלכם יבואו לידי ביטוי וכאן הפקה טובה יודעת לתאם בין הרצונות והצרכים שלכם למציאות בשטח.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

הפקת חתונה בשטח שלוגיסטיקה כבר לא נשמעת כל כך מפחידה

לא. זה התשובה שאנחנו אומרים לכל זוג שפונה עלינו, אתם לא צריכים להיות מודאגים ולא זה לא מסובך יותר להפיק חתונה בטבע. כן יש הרבה ספקים וחשוב להקפיד על תשתיות נכונות וסדר בלוגיסטיקה אבל זה הבסיס של האירוע וברגע שמשלבים ספקים איכותיים, מנוסים שמבינים את היתרונות והחסרונות בשטח האירוע שלכם יהיה מוצלח ומהנה.

אז אל תתנו למילה גסה כמו לוגיסטיקה וציוד למנוע מכם את האפשרות להיות מקוריים ושונים קצת מכל הזוגות האחרים. ספקים טובים עם חברת הפקה שמנוסה באירועי שטח, מכירה את האזור הנבחר ומקפידה על החוקים הנכונים יהפכו את האירוע שלכם להצלחה.

חתונות בשטח מה כולם עושים ואיפה אתם יכולים לשנות?

אז לאחר שהבנו שהלוגיסטיקה בין אירועים דומה המפתח לחדשנות מתחיל בבניית האירוע העיצוב לוחות הזמנים והדגשת הטבע הנבחר. כדי שהאירוע שלכם יהיה מעניין יותר בדקו את האפשרות לספר סיפור שמתחיל בשעות יום ועובר לערב, כך תוכלו לקבל מצד אחד אירוע שהאורחים מתרשמים מהטבע מצד אחד ומצד שני חוויה בלילה שיכולה להכניס מימד נוסף. נכון אפשר לשחק עם צורת ההושבה הסקיצות, גודל הרחבה והקרבה לאורחים אבל כדי באמת לקחת הכל צעד אחד קדימה במידה והכנסתם לשעות הלילה תוכלו ליצור סיפור מיוחד יותר עם מעצב תאורה טוב שיודע להעצים כל פרט בחתונה שלכם.

 

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מקום לחתונה בטבע כך תמצאו את המקום שמתאים לכם!

הדרך הכי טובה לדעת מה המקום שמתאים לכם צריך להיות תלוי בסוג הטבע המבוקש, האם אתם חובבי יערות, מדשאות, שמורת טבע, מקום בחוץ עם נוף יפה להרים או שאולי אתם בקטע של מדבר, אירועי לילי מוקפים בחיות בר? חוות פרטיות.

יש כל כך הרבה אפשרויות לאירוע שונה ומיוחד. הגדירו לעצמכם 3 אפשרויות שונות שאהבתם לאחר מכן אנחנו ממליצים לקפוץ לראות כל מתחם מאוד יכול להיות שלאחר הסיור תבינו בצורה טובה יותר איזה סוגי מקומות מתאים לכם ולרוב מה שקורה לזוגות פשוט נסגרים על אחד מהאפשרויות כי עונה בצורה נכונה לצרכים. ( הגדירו כמות אורחים לאירוע, שעות, סוג שטח, מיקום גיאוגרפי – תהליך הזה יסיע לכם בחידוד האפשרויות).

רוצים עזרה במציאת מקום בטבע? מחפשים חברה שתארגן תפיק ותתכנן עבורכם חתונה שכולם יתפעלו ממנה ? אתם מוזמים ליצור אתנו קשר ונשמח לקחת חלק בסיפור בטבע שלכם.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו