חתונה בגן אירועים – כל הגנים, לכל אירוע, במקום אחד

אז במה אתם זוגות יקרים אתם צריכים להתמקד בבחירת הגן המושלם?

נתחיל בעלויות לאורח – או במחיר המנה כמו שכולם מכירים. האם יש לכם מגבלת תקציב לאירוע? ישנם גנים רבים הממוקמים ברחבי הארץ כאשר המחירים בכולם יהיו נמוכים בחודשי החורף ויקרים יותר בחודשי הקיץ בגלל הביקוש.

במידה וחלמתם על חתונה אלגנטית ומרשימה בגן ירוק או בגן המשלב נוף וטבע סביר להניח שהתקציב העסיק אתכם לא מעט. מה המחיר הנכון לתשלום עבור חתונה בגן בחודשי הקיץ ? זאת אחת מהשאלות הרבות שאנחנו נשאלים. התשובה בצורה די מפתיעה חוזרת עליכם בחזרה, יש גנים מ250 שקלים לאורח ועד 500+ הכל תלוי בכמות האורחים והצרכים שלכם.

גני אירועים בעלי שם המשלבים מוניטין של חברות קייטרינג מנוסות ושפים מוכרים בשילוב תפריטי בר עדכניים יכולים להגיע לסכומים גדולים. אם אתם מעוניים להתחתן בגנים כאלו כדי לכוון לתאריכים של איסורי חיתוןבין המיצריםעומר וכו בהנחה שאין לכם חובה לרב באירוע א שבחרתם לקיים את החתונה ברבנות. בצורה זו תוכלו לחסוך כסף ולא להתפשר על גן אחר

אפשרות נוספות לחתונה בגן נחשב היא סגירת תאריך בהתראה קצרה לרוב גני אירועים אוהבים שיש להם סגירות חצי שנה ושנה מראש, כאשר אתם מגיעים לגן ומשנים את צורת העבודה שהגנים רגילים תוכלו להרוויח מכך בגלל שגם המקום מקבל אירוע בהתראה מהירה ומשתלם לו להכניס אתכם בהקדם.

הדרך האחרונה שאנחנו מכירים הינה ביטול אירוע ותפיסת תאריך ע"י זוג אחר בצורה זאת גם ניתן להוריד במחיר או לקבל מספר שדרוגים.

מה כולל מחיר המנה בגן? האם גן האירועים מדבר על מחיר שכולל בר תוצרת חוץ, צוות ברמנים, בר קפה, טיפים לעובדים, הגברה ותאורה, מע"מ. חשוב להבין ממה מורכבת הצעת המחיר ומה התוספות בתשלום.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

 

כיצד מתבצע תנאי התשלום בגן?

מהו סכום המקדמה שאתם צריכים לשלם? האם לגן יש בהסכם סעיף המגן עליכם במקרה של פשיטת רגל, האם הגן מתחייב להחזיר את כספי המקדמה? מתי יתרת התשלום צריכה לקרות?
מניסיון שלנו גם גני אירועים מוכרים יכולים פתאום להיתקל בהתנגדויות ובעיות מעירייה, חובות עבר, אישורים וכו שיכולים לפגוע בקיום האירוע שלכם. מה עושים? ראשית משלמים סכום כמה שיותר נמוך במועד חתימת החוזה, מבקשים ערבות אישית במידה ואפשר מבעלי הגן ושלישית רצוי להעביר כסף דרך צד שלישי כגון מפיק וכו שיעביר תשלום בנקודות זמן שימסרו מראש כנגד הצגת אישוריםבדיקות שניתן לבצע כדי להבטיח את קיום האירוע.

לעוד מידע בקשות או שאלות אתם תמיד מוזמנים להתקשר עלינו ולקבל סיוע מהיר ואישי במציאת הגן המתאים עבורכם.

מאיפה מתחילים בהכנות לחתונה בגן אירועים?

לאחר פגישת היכרות קצרה, שבה נבין את הצרכים והרצונות שלכם מגן האירועים, כגון מרחק מבוקש, אזור מועדף, כמות מוזמנים, מחיר למנה ותקציב כולל לאירוע, נוכל להתאים לכם את גני האירועים המשתלמים ביותר עבורכם.

נגמר העידן שבהם הייתם צריכים לעבור בעשרות גני אירועים.
AllPlaces מלווים אתכם לגני הארועים האיכותיים ביותר שיתאימו לכם בדיוק, תוסיפו לכך צוות מקצועי שמלבד תכנון וארגון אירוע החתונה שלכם בגן, ידאג ללוות אתכם במשך כל האירוע, על מנת שהכל יתנהל כשורה!

אז איפה גני האירועים נמצאים?

במאגר גני האירועים של אול-פלייסס תוכלו למצוא גני אירועים באזור המרכז, הצפון, הדרום ושאר חלקי הארץ.
בשביל שנוכל להתאים לכם את גן האירועים שיתאים לחתונה שלכם, נתאם פגישה ונציג לכם את האפשריות שהכי נוחות לכם, ובכך נסנן בשבילכם את כל האפשריות הלא מתאימות ונחסוך לכם זמן יקר.

חברתנו תשמח למצוא ולתאם עבורכם את גן האירועים שתמיד רציתם ליום חתונתכם במחירים המשתלמים ביותר בשבילכם.

לכל שאלה בנושא נשמח לעמוד לרשותכם.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

כל מה שרציתם לדעת על קיום חתונה או אירוע בגן אירועים – אול פלייסס

הטרנד המבוקש ביותר של זוגות שעומדים להתחתן הינו קיום חתונה בגן אירועים, ללא ספק ענף החתונות בגני האירועים זכה לקפיצת מדרגה משמעותית הודות לרצון המתחתנים להעניק למזומנים שלהם חוויה איכותית ומהנה באוויר הפתוח.
גני אירועים רבים לובשים על עצמם את המעטפת של מקום מיוחד בטבע המשלב גם חלל מקורה לאירוע, כך שאתם יכולים להנות משני העולמות במקביל.

בואו לגלות את גן האירועים המתאים לחתונה שלכם – לחצו כאן