אומרים שבת"א להכל יש קצב אחר. חתונה-תל-אביבית-היפסטר-אורבני היא חלק מעולם החתונות בת"א. בתל אביב ישנו מבחר גדול של סגנונות כדי שכל זוג בהתאם לאופי שלו יוכל למצוא את המקום שמתאים לו. בעיר שלא עוצרת יש מבחר רחב של אפשרויות לקיום חתונות.

חללי בוטיק, מבנים אורבניים ישנים, לופטים מעוצבים, אנגרים ישנים או חדשים. מסעדות מיוחדות וכן גם ברים שוברי שגרה. לכל זוג שרוצה להתחתן בת"א יש את האפשרות לעשות משהו בדרך אחרת שתתאים לצרכים שלו, בואו נעבור קצת על כל האפשרויות השונות וסוגי המקומות השונים שיכולים להתאים לכם.

מה שונה בחתונות באזור תל אביב?

לפני שנקוץ ונדבר על כל האפשרויות שלכם, חשוב לדבר ולהסביר מה ההבדל בקיום חתונה דווקא בת"א. מרכז הקולינריה החדשנות ומוקד המשיכה של אורחים מסביב לעיר. ת"א מביאה איתה חדשנות בסגנון המקומות, המוזיקה, לבוש העובדים ובכך שתמצאו הבדלים גדולים בין המקומות השונים.

אפשר להגיד שבת"א בגלל ריבוי המקומות כל מקום צריך קצת לנסות להמציא את עצמו מחדש. בתוך עולם זה נוצר לו תחום מעניין של חתונות אורבניות. חתונות מגניבות שלא מצריכות ברובן רב, שניתן לשלב מנות מגוונות ולהתחתן במקומות הכי לא שגרתיים או שגרתיים כל אחד בהתאם להעדפות שלו.

איזה סוגי אירועים יש? מקומות וסוגי חתונות שתמצאו רק בת"א

אז החלטתם שאתם מתחתנים רק בת"א. עכשיו הגיע הזמן למצוא את המקום האורבני שלכם שיוכל לתת מענה ראוי לאירוע שיוכל להיקרא היפסטרי חדשני צעיר וקצבי.

מסעדות- כן בתחום הקולינרי בין רחובות הרצל בת"א ישנם מסעדות אורבניות. מצד אחד תמצאו אזורים אלגנטיים ומושקעים. מצד שני תמצאו מקומות משוגעים לגמרי שיכולים להתאים לאורחה טובה מסיבה וחווית חתונה שונה מעוד אולם אירועים.

חשוב להקפיד להתאים את כמות האורחים למסעדה. בהתאם לבקשות ולרצונות שלכם להחליט האם האורחים כולם ישבו או שהתפריט יהיה קליל יותר ומתאים גם לחוויה בעמידה. הרבה מסעדות ישמחו לקחת חלק ביום שלכם בין אם זה אומר לסגור מסעדה באמצע שבוע בערב או לחילופין ימי שישי צהרים.

ברים לאונץ ברים, ברים משולבים – לפעמים הכי טוב להרגיש בבית. דווקא ברים גדולים בשעות נכונות יכולים להפוך לחוויה משולמת למסיבת חתונה. ברחבות אלבני בת"א, נחלת בנימין ויהודה הלווי תוכלו למצוא ברים גדולים שמתאימים לכמויות גדולות של אורחים.

חלקם אורבניים חלקם היפסטרים וחלם יודעים לשלב בין לבין. היתרון הכי גדול שתצליחו ליצור אווירה זורמת פחות כבדה שהדגש על אלכוהול טוב, אוכל קליל ואווירה של מסיבה מעולה.

אנגרים ומבנים ישנים – ברחבי העיר תמצאו האנגרים שמתאימים לחתונות קטנות גדולות ואירועי ענק. לכל אחד יש אופי וסגנון אחר. בהתאם לכמות שלכם תוכלו להחליט האם להתחתן בהאנגרים או לופטים בקומות גבוהות עם שיק וסגנון. האם הם יתאימו לחתונה שלכם או שתסתפקו בחללים ישנים שיכולים לשמש כבד הקנבס המושלם לאירוע שלכם.

ומה מאפיין את האירועים האלה אתם וודאי שואלים?

חתונות אורבניות תמיד יותר זורמות פחות כבדות. יש קצב מהיר לאירועים כאלו. חתונה-תל-אביבית-היפסטר-אורבני מאפשרת לכם כל זאת באמצעות חיבור בין אווירה וסגנון קצבי משתלב בתוך המסורות אך לא חייב. זוגות רבים מביאים את האופי שלהם לחתונות ובכך סגנון המוזיקה יהיה שונה מאוד חתונה באולם יחד עם תפריטי אוכל מפנקים ואווירה לא שגרתית.

בתחום העיצוב כאן טמון הקסם מקום באווירה הנכונה מצליח לשנות את התפיסה של האורחים ב180 מעלות. זה מתחיל בהתפעלות, ממשיך בברכות על מקוריות ונגמר בחוויה מעולה שהאורחים יכולים לקחת אתם.

רוצים גם להתחתן בת"א בצורה אורבנית ולא מפחדים לעשות את הצעד הנוסף כדי שהחתונה שלכם תוגדר כהיפסטרית? ובכן הדרך הקלה ביותר מתחילה בבחירה של מקום שמתאים לכמות האורחים. השלב הבא יהיה החלטה האם לשלב רב, מנחה שיתחבר לקונספט המבוקש.

עיצוב אירוע יהיה קל פשוט ומהיר והדגשים שלכם יתמקדו בבר ובמנות שתשלבו. אם בא לכם חתונה מגניבה שונה מלאה בסגנון ושיק כנראה שזאת הדרך הכי תל אביבית לחגוג את היום המאושר שלכם.

למקומות מומלצים לאירועים אורבניים בת"א לחצו כאן