אז רגע לפני שאתם מתחילים בהכנות ארגנו עבורכם את כל המידע לחתונה משולמת במסעדה. חתונות במסעדות לרוב מתאימות לאירועים קטנים מ25 אורחים ועד חתונות של 100 וגם 150 אורחים. האתגר הכי חשוב שננסה לפתור עבורכם יהיה איך לבחור במסעדה הנכונה לכמות האורחים הקטנה שלכם. אז תיקחו עט ודף ובוא נמצא לכם מסעדה קטנה לחתונה שלכם.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

אז למה לקיים חתונה במסעדה?

זוגות רבים שבוחרים לקיים את האירוע שלכם במסעדה עושים זאת בגלל מספר סיבות:

מחירים משתלמים- כן ישנם מסעדות רבות שיכולות להיות פתרון כלכלי מעולה לכמות אורחים קטנה.

אוכל ותפריט איכותי- זוגות אחרים נוטים לבחור במסעדה כי הם חובבי קולינריה ובאולמות אירועים קשה להגיע לרמה שתוכלו לקבל ממסעדות של שפים מוכרים.

מקום קטן מרגיש יותר אינטימי- כמות האורחים הקטנה שלכם הופכת ליתרון גדול. בחירת חלל שכל האורחים נמצאים יחד בקרבה מבטיח הזדמנות לאירוע מרגש יותר.

אירוע במסעדה הדגש על המשפחה גדל – במידה ואתם חוגגים רק עם המשפחה מסעדה או חדר פרטי יכול להיות פתרון מושלם לציון החתונה שלכם. לפעמים כל מה שצריך זה לסגור למספר שעות את המתחם ולקיים אירוע מרגש קטן ואיכותי ולכך מסעדות קטנות יכולות להיות פתרון נכון.

האירוע יוכל להתקיים בצהרים או בערב – אפשרות הבחירה היא שלכם. אתם חושבים על אירוע צהרים או אירוע ערב. מסעדה קטנה יכולה להיות פתרון לאירוע מיוחד בצהרים או חוויה יותר אלגנטית בערב. כאן זה המקום לבחור למה אתם יותר מתחברים. לאחר בחירה במסעדה ובשעות האירוע תוכלו לדבר על התאמת הספקים השונים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

אז מה האפשרויות שלכם ?

כמו אולמות גם במסעדות יש סוגים שונים ורבים של מסעדות. חשוב להתחיל מסוג המקום הרצוי ומשם להמשיך לסוג התפריט הנראות שעות האירוע. שאתם עומדים לבחור במקום הקפידו להכין רשימה של בקשות מהמקום תהליך זה יקל לבחור במסעדה הנכונה.

כאשר אתם יודעים מה אתם מחפשים ואתם עוברים על האפשרויות השונות אתם מקבלים תמונה יותר מציאותית מה כל מקום יוכל לספק לכם והאם זה עומד בדרישות שלכם.

אז איזה סוגי מסעדות יש שיכולים להתאים לחתונה אינטימית וקטנה
כאן תצרכו להגדיר בתור זוג מהו סוג החלל הרצוי עבורכם. האם אתם חובבים מסעדות יותר אלגנטיות, אורבניות או קלאסיות. חשוב להבין גם האם יש מגבלות השעות, מהו מספר האורחים המקסימלי, פתרונות לחניה לאורחים וכמובן האם ניתן להשמיע מוזיקה ובאיזה עוצמה.

מסעדות על גגות- הטרנד הקולינרי שנהיה מבוקש בכל מקום בעולם לא פוסח על ישראל. ישנם מסעדות בחללים גבוהים, מסעדות על גגות ומבנים מיוחדים. אם אתם מאוהבי הטרנד תוכלו למצוא אפשרויות לחוויה מלא בסגנון. האוכל יהיה מעולה אבל תרוויחו גם אווירה מעולה.

מסעדות שעשו הסבה לחלל בוטיק – ליד האגם, ליד הנחל או בתוך פארק או טבע. ישנם מסעדות לאירועים שהחליטו להיות פתוחות לאורחים במיקומים מושלמים. המקומות מתאימים לאירועים קטנים ובהתאם לאופי הזוג האפשרויות לחתונה במסעדה בסביבה טבעית גדלה.

מסעדות שמתנהגות כמו לאונ'ץ ברים – לזוגות שמחפשים לשלב אוכל במנות קטנות, ריקודים ואווירה במתחם מעוצב יש לנו מספר הצעות למסעדות שמתחו את עצמם עד לקצה גבול היכולות. לרוב בת"א תמצאו מעודנים וברים ישנים שהבינו שדווקא אווירה יותר אלגנטית עם מבני ברים ומטבח פתוח יקרצו לזוגות רבים כמקום מועדף לחתונה שלהם.

מסעדות שף- כדי ליצור חוויה קולינרית מעניינת לאורחים. אתם יכולים לבחור במסעדה מגניבה שונה אורבנית בלב העיר בעיצוב שונה. הרעיון באירועים כאלו ליצור לוחות זמנים נכונים ושלב את האוכל בכל שלב באירוע בכך תוכלו גם להתרגש מהחתונה שלכם וגם להרוויח חווית חתונה שמבוססת על אוכל מעולה עם שפים מוכרים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

חתונה קטנה במסעדה על הים ? למה לא להרוויח את הטוב שמכל העולמות

לזוגות שמאוהבים בחוף הים ואין להם מספיק אורחים לסגור אולם או גן אירועים יש פתרון שיוכל להיות מעולה עבורכם. ישנם מסעדות בקו ראשון לים שתוכלו להזמין את האורחים והמשפחה שלכם ולקיים חתונה שתתאים לתקציב ולבקשות שלכם. מסעדות על חופי ים תמיד היו מבוקשות, לנו חשוב שתבחרו במסעדה שתענה על מרב הקריטריונים שלכם.

לדוגמה-האם ניתן להתחתן בשקיעה מול נוף הים? האם אפשר לקיים קבלת פנים מחוץ למסעדה. שטח פתוח זה יתרון גדול במידה ויש שילוב בין חלל סגור ופתוח מול הים זה בהחלט יוכל להוות יתרון לאווירה וההרגשה של אירוע חתונה רשמי ואלגנטי.

השכרת מסעדה לאירוע

האם ניתן להתחתן במסעדות כשרות בלבד ?

ישנן מסעדות כשרות וישנם מסעדות שהם מגישות אוכל כשר אבל ללא תעודה. במידה ואתם בוחרים להביא רב לחתונה שלכם רצוי לבחור במסעדה כשרה, אחרת התהליך שהמסעדה צריכה לעבור יהיה יקר והעלות תצא מכסכם. תנסו להבין מי קהל היעד שלכם האם אוכל כשר שדורש תעודה זה תנאי או מספיק שהמרכיבים השונים יהיו כשרים.

במידה ואתם מכוונים חתונה ליום שישי צהרים או שבת תפריט כשר ללא תעודה יוכל להיות פתרון מעולה למי שחשוב לו לאכול אוכל כשר אבל עדיין רוצה להרוויח חתונה במקום מיוחד ביום שאחוז המשתתפים יהיה גדול יותר.

מה חשוב לדעת שרוצים לחגוג מסיבת חתונה קטנה במסעדה ?

אם אתם זוג שבאופי שלו אוהב לרקוד ומחפש לקיים חתונה קטנה שהדגש הוא על אווירה יותר קלילה פחות רשמית יותר זורמת מסיבת חתונה היא הבחירה הנכונה. ישנם מסעדות קטנות שמתאימות לאווירה של מסיבה ומשלבות ריהוט אלטרנטיבי כך שהאירוע שלכם ירגיש כמו חוויה פחות כבדה יותר מהנה והכי חשוב הרבה יותר קצבית.

יתרון נוסף למסיבות חתונה שמקיימים במסעדות הוא תפריט צעיר יותר. מנות קטנות בלי יותר מדי שולחנות בטח שלא תצרכו מפות והדגש עובר לצד המטבח שיוכל להשקיע במנות קוקטייל מגניבות שישתלבו מעולה עם אלכוהול בבר.

מסעדה

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

המלצות ומסקנות על חתונה קטנה במסעדה

מחירים של חתונה במסעדה יכולים להתחיל ב225 שקלים לאורח ולהגיע גם ל400 ויותר. הכל תלוי בכמות האורחים שלכם ומהמקום המבוקש. במידה ואתם מכוונים לחתונה במסעדה כדי לחסוך בעלויות תבחרו יום בשבוע שהמסעדה פחות עמוסה כך תוכלו לקבל מחיר טוב יותר.

לפני שאתם מחלטים איזה מסעדה כי מתאימה לכם הגדירו בקצרה האם אתם מחפשים מסעדה שהדגש יהיה על אורחה או על מסיבה טובה. בחירה נכונה במה יותר חשוב יעזור לכם לבחור במקום הנכון מכיוון שלא כל מסעדה מתאימה גם לריקודים.

החליטו על היום והשעות יחד עם האווירה הנכונה. לאחר שמצאתם את המסעדה המושלמת לכם חשוב לקיים את האירוע בשעות הנכונות. חתונה כזאת יכולה להיות מושלמת ברגע שיורדים לכל הפרטים הקטנים ויודעים מה לבדוק. אירועי צהרים במסעדות חשוב להקפיד על עיצוב המשלב יותר פרחים, בחתונות ערב הקפידו יותר על נרות.

                        לעוד מידע והמלצות על בחירת מסעדות לאירועים וחתונות לחצו כאן