גיבוש, למידה, הנאה וחוויה בסוף זה הסוד ליום הולדת שתרצו לזכור עד השנה הבאה.
ימי הולדת עגולים הופכים להיות מקור לכיף הנאה ושמחה. למה ? בגלל תוכן מעניין שניתן להחליף כל שנה. בין אם התחלתם להיכנס לעולם הסדנאות בשנים האחרונות או שאתם חובבים ותיקים של הז'אנר את המציאות כבר אי אפשר לשנות, כל אירוע מעניין היום מכניס סדנה שתפתיע תגבש תצחיק ותיתן קצת עניין באירוע שלכם.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

יום הולדת למבוגרים

הפתעות, ריגושים, משפחה וחברים.
מצגות, צלמים, להקות וזמרים. אז כן עברנו הרבה והיום שווה להשקיע בכל יום הולדת של היקרים עבורכם. הזמינו את החברים הקרובים תדאגו לכוס היין שאתם אוהבים אפשר להסתפק בקצת מגשי אירוח ובחירת מקום סולידי וכמובן תפקידו לצלם ולתעד את האירוע שתוכלו לצחוק ולחייך את השנה הבאה. אחד הטרנדים המובילים באירועים למבוגרים הינו שילוב סטנדאפיסט או מנחה מצחיק בשילוב סדנה אחת מעניינת. מדובר לרוב על אירוע מתגלגל שיוכל להתקיים בכמעט כל מקום כך שכל מה שדרוש לכם חלל שתוכלו לשכור שולחנות כסאות מערכת הגברה ואתם מוכנים. כל יום הולדת למבוגרים צריך לכלול את רשימת החברים ומשפחה, בחירה בקונספט ונושא שיהפוך את יום ההולדת למרכזי ובחירה נכונה בספקים.

יום הולדת 50 לאבא או אמא >>

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

ימי הולדת למבוגרים אז איפה תחגגו?

1. מסעדות – בחירה בחדר בפרטי במסעדה לרוב מקנה לכם את האפשרות לקבל את המתחם למספר שעות וכך תוכלו להרוויח גם את האפשרות לשילוב תוכן לבחירתכם ובנוסף תוכלו ליצור את הרגעים המרגשים שלכם שרק אתם והאורחים שלכם נמצאים במתחם עם אוכל מעולה.

2. חללי בוטיק – פרטי קטן ואינטימי זה הסוד במידה ומדובר על יום הולדת קטן שווה לבחור בחלל קטן ומעוצב, היתרון שתוכלו להשתמש בכמה אזורים ולהעניק זוויות לכל שלב וחלק ביום ההולדת שלכם. ניצול נכון של החלל יהיה קל יותר ויעניק לכם יותר אפשרויות בשילוב של מספר סדנות יחדיו.

3. בתים פרטיים – אז או שתקיימו את האירוע אצלכם בבית או שתוכלו לשכור בית לאירוע. בכל מקרה קיום אירוע באווירה ביתית תמיד יותר משוחרר פחות רשמי ומתאים לחגיגת יום הולדת מהנה. כמובן שעם בחירת אלמנטים עיצוביים נכונים כל בית יוכל להיות תפאורה משולמת לכל סוג של יום הולדת.

4. אצל הספקים – אז אם החלטת ללכת ולהגיע עד הספק יש חדרים פרטיים ששף יזמנו אתכם להתארח אצלם בבית או במטבח. ישנם סדנאות של חברות בר שיתקיימו בלב ברים מובילים וכן גם סדנאות צחוק יוגה ניתן לקיים במתחמים שעלות ההשכרה כבר תהיה מגולמת במחיר הסדנה.

סדנאות-גיבוש

אז איזה סדנאות לימי הולדת למבוגרים אנחנו ממליצים לכם לנסות

1. סדנת אלכוהול – כי זה תמיד ישובר את השגרה ויוכל לעזור שבעות של מצוקה : )

2. סדנת צחוק – כי אנחנו אף פעם לא מבוגרים מידי לצחוק על החיים, על הבעיות שלנו ועל עצמנו.

3. סדנת בישול – כי זה פשוט טעים. והיום בעולם הקולינרי תמיד מעניין לדעת את הסודות של השפים.

4. סדנת יוגה – לדעת לזוז נכון לאט ובקצב שמעניק אנרגיה לגוף זה הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות.

5. סנדת שוקולד – טעים. רק תחשבו איזה כיף להכין את הקינוח הכי מושחת שאפשר ולהתענג על כל ביס.

6. סדנת ריקודי בטן – כי זה אף פעם לא מאוחר ללמוד לרקוד ולהזיז את הגוף, תנסו ואולי תתאהבו.

7. סדנת מספרי סיפורים – לפעמים לדעת לספר סיפור זה כל ההבדל, תנסו תגלו תתרגשו ותספרו!

אנחנו מאתגרים אותך אתכם להפתיע את עצמכם להתרגש מהדברים הקטנים לנסות דברים חדשים, שלבו מספר סדנאות לימי הולדת למבוגרים, ותזמינו קבוצות חברים שונות אבל העיקר שתנסו ותתרגשו ביחד עם החברים שאתם כל כך אוהבים.

ליעוץ על תכנון נכון של יום הולדת למבוגרים שיהיה בלתי נשכח תרימו לנו טלפון ונעזור,,,
יש לכם רעיון מקורי לימי הולדת למבוגרים, וצריכים עזרה וייעוץ איך לבצע? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע.
אוהבים צוות אול פלייסס!

לחצו כאן לצפייה במבחר וילות למשפחות

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו