לכל מי שהיה צריך לארגן כנס בעבר הרחוק הקרוב או בהווה יודע שיש מספר מפתחות להצלחת האירוע, הכנס, המפגש העסקי שאתם עומדים לקיים. הפקת כנסים להייטק מצריכות תכנון מוקדם עמידה, בלוחות זמנים ובחירת ספקים נכונה היא סוד ההצלחה. הפקת כנסים לא שונה מכל סוג אחר של אירוע, אך כאשר צריכים לתכנן כנס שכזה עבור חברת היי טק האתגר הופך להיות למעניין יותר.

עודי חברות היי טק חשופים כל יום לתכנים ופעילות רבות ומגוונות לכן כדי באמת להפתיע לרגש וליצור עניין למוזמנים יוצרי הכנס צריכים להכניס את עצמם לראש של העובדים. העולם שלנו הוא טכנולוגי ומתקדם ואין סיבה שבעולם כזה לא נוביל את ענף האירועים ונשלב בו את כל החידושים הרלוונטיים.

כנסים הייטק – איפה, למה, כמה, ואיך – השאלות החשובות שאתם צריכים לדעת.

איפה – ברחבי הארץ פרוסים לכם מוקדים שונים של חללי שיכולים לשמש כמקום אירוח מעולה עבורכם, בין אם מדובר על גנים, אולמות, מסעדות בוטיק, בתי מלון, גלריות ושלל רעיונות נוספים. יצירת כנס הייטק בחלל שכזה צריכה לכלול את המרכיבים הנכונים. עמדות רישום, בניית תפריט, יצירת תוכן מעניין, העברת המסרים המבוקשים וקביעה של הכנס שלכם כפורץ דרך וככזה שהלקוחות שלכם ירצו לחזור עליו בכל שנה.

למה להרים את הרף – הסיבה פשוטה משנה לשנה יותר מתחרים רוצים להעתיק לשכפל ולנצח אתכם בתחרויות השונות, המטרה של כנסים מובילים בעולם הדינמי שלנו הם להפוך אתכם למומחים לבדל אתכם מכל השאר, לתפוס את הנישה שבהם אתם נחשבים לטובים ביותר ושם לפרוץ ולקחת את החברה שלכם למקום שאחרים פשוט לא יהיו רלוונטיים. בין אם זה יצירת כנסים דיגיטליים, הכנסת תוכן בVR שיתוף אורחים ושינוי הסדר הרגיל של כנסים לכם יש את האפשרויות להפוך את העולם למעניין יותר.

כמה זה עולה, את מי להזמין, מה צריך – תכנית עבודה, וארגון כל השלבים להצלחה שלכם.
המשימה ליצור כנס הייטק איכותי במיקום מוביל בתקציב מתאים עם ספקים מעולים תמיד יותר עניין. מדוע אתם שואלים? התשובה קלה עובדי החברות היו במספר רב של מקומות שקשה להפתיע ולחדש להם מצד אחד ומהצד השני לקלוע לתקציב עם תכנים חדשים שיעשו הבדל זה האתגר הנוסף. אז איך בכל זאת מצליחים לשלם מחירים אטרקטיביים ליצור תוכן חדש ועדיין לגרום למבקרי הכנס לא להשתעמם ? (תעברו לפסקה הבאה התשובות כבר כתובות שם)

 

הפקת כנסי היי טק זה מה שאנחנו ממליצים לכם לעשות

לפני שנכנסים לעניין של הפקת כנסי היי טק, ישנם מספר דברים שנצטרך להבין. מי קהל היעד? גילאים? מה תחומי הכנס? האם אפשר לשנות את צורת ההושב?, מה מגישים לאכול? איזה תוכן שווה להכניס שייתן עניין לאורחים? אם אתם מנהלי משאבי אנוש, רכזות כוח אדם, או מנהלים בכירים בתוך שכבר שמעתם על מספר רב של מושגים ומשפטים שמדברים על הצלחה. אנחנו מציעים לכם 2 אפשרויות מעולות שתוכלו לבחור מה מתאים עבורכם:

השיטה הראשונה שלנו אומרת תעשו אותו דבר אבל תעשו אותו 2 % טוב יותר מכולם. כדי להיות הכי טובים לפעמים כל מה שצריך לעשות זה ליצור צורת הגשה יותר מעניינת, לשלב מרצה מעולה מחו"ל לשלב ריהוט חדש, לשנות את צורת הזרימה של האירוע. שינויים קטנים בתוך כנס שגרתי יכולים להשאיר רושם של חדשנות יחד עם שביעות רצון כי בסופו של דבר אצלכם היה יותר מהנה, מעניין ומרתק ולשם את שואפים להביא את הלקוחות שלכם.

השיטה השנייה מצריכה כבר יכולות הפקה ותכנון ברמה גבוהה יותר מרק בחירת מתחם לאירוע ושיפור תכנים. אם בא לכם ללכת על כנס שיהיה בלתי נשכח אתם צריכים לחשוב בגדול. תתחילו בלעלות רעיונות של היתרונות שלכם, של מה אתם רוצים ליצור ולתת לקהל ומשם תצרכו אנשי לוגיסטיקה, הפקה וקראייטב שינסו לתקוף את הכנס מזוויות אחרות. בין אם זה העיצוב האזורים השונים המיתוג שיכנס עניין, הפעלות תוכן מעולם אחר בזמן הפסקות הקפה ואם זה ספקים ומצגות מעולם אחר. אפשר להוביל לחדש וליצור חוויות חדשות אבל הרבה מאוד תלוי עד כמה רחוק אתם מוכנים ללכת כדי להפוך את הכנס והאירוע שלכם לקהל הייטק לסיפור שימשיכו לדבר עליו.

הפקת כנסים להייטק צריכות להיות מקור להשראה לכל חברה

אנחנו מאמינים במה שאנחנו כותבים, השאיפה הטבעית של כל חברה היא לגדול או לחדול. עסק שלא מחדש משווק יוצר ומגוון סופו להידרדר למטה למטה בסולם. עכשיו שאתם יודעים את האפשרויות שאתם מבינים את הסיכון בהרגל ובשגרה יש לכם את האפשרות לבחור, או שתהיו כמו כולם והתוצאה ידועה, או שתיקחו צעד קדימה תגידו לעצמכם עד כאן ומעכשיו כל כנס יזכה לתכנון השראה ויזמות שמצדיקה את השם של המותג שלכם.

לנו יש מטרה, ליצור את הכנסים והאירועים כי מעניינים במגזר העסקי, אם מעניין אתכם לשמוע עוד, אתם צריכים עזרה עם ספקים מקומות או בנייה וארגון האירוע שלכם תדעו שהדלת שלנו תמיד פתוחה עבורכם ואנחנו נשמח להכיר את אנשי חזון שחושבים כמו שאנחנו חושבים ולא רוצים לחזור על אירועי עבר.

לחדשנות אומץ ואתגרים מעולים ביחד,
שלכם צוות אול פלייסס