התחילו מהתחלה, כדי למצוא את המקום הנכון לאירוע שלכם אתם צריכים להתאים כמו כפפה את הסביבה המתאימה. השקת מוצר נכונה מכניסה את האורחים משלב הטיזר ועד שהם נכנסים למקום ההשקה עם סקרנות תחושת ציפייה ושאיפה לדבר הבא. כדי לנצל כל זאת לטובתכם ישנם חוקים קבועים בין שילוב מוצר חדש יחד עם בחירת מקום נכונה ועיצוב משלים.

מקום להשקת מוצר- כך תעשו זאת נכון

איזה סוג של מוצר אתם משיקים? האם מודבר במוצר פיזי? שירות חדש? השקות לרוב צריכות להתקיים בחללים פותחים מוארים, חללים המשלבים קבלת פנים בחוץ וחלל סגור להצגת המוצר או השירות. לא פחות חשב מהשטחים השונים שאתם צריכים חשוב לזכור כי רצוי להציג את המוצר החדש במקום שמשקף עד כמה שאפשר את המוצר שלכם. בין האפשרויות השונות בהתאם לסוג המוצר שלכם תוכלו לכוון לאירוע על גג או בחלל מקומה גבוהה עם נוף מיוחד, חלל בוטיק שמרגיש כמו בית, חלל אלגנטי ורשמי, האנגר ענק במידה ומודבר באירוע השקה גדול.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

 

אירוע השקה שמשאיר חותם

אם גם אתם מחפשים ליצור אירוע בעל משמעות, כנראה שהדרך שלכם לסיפור של ההשקה צריך להתחיל במערכת יחסים עם הלקוח עוד משלב ההזמנה, הטיזרים השונים שתעבירו לו ולא פחות חשוב היכולת שלו לתקשר לצרוך ולהתנסות במוצר שלכם בהשקה ואחריה. מערכת יחסים היא המפתח ביניכם ובין הלקוחות הקפידו של כל אורח שמגיע ירגיש שהאירוע מתוכנן עבורו. כמה שלאורח יהיה יותר כיף עד לחלק הרשמי הצלחת האירוע שלכם תהיה קלה יותר.

אירועי השקה איך ליצור בידול בין האירוע שלכם למתחרים?

הגדירו שפה, נושא קונספט חברו את הצבעים הנכונים משלב הטיזר ועד הכניסה למתחם, האורחים שלכם צריכים להבין שהמוצר שלכם הוא הדבר הנכון ביותר עבורם. הדרך ליצור את הסיפור הזה היא באמצעות השקעה בפרטים הקטנים באטרקציות בתוכן בהצגת המוצר. מוצר חזק יבלוט מעל כל התפאורה, אבל תפקיד התפאורה להלהיב לרגש להפתיע ולשמור את האורחים שלכם במצב רוח מעולה.

חלל אירועים בת"א

הפקת אירועי השקה בואו נעשה את ביחד

לפעמים הדרך הכי טובה להפקה נכונה לאירוע שלכם מתחילה בהגדרת המטרות. אירועי השקה מאפשרים ליצור הזדמנות אחת לחדשנות, הזדמנות אחת להפוך לטובים ביותר בתחום ולהיות ממותגים כאלו שמובילים את התחום. היכולת לחבר הפקה נכונה מקצועית שמבינה את המוצר שלכם ויודעת לחבר בין ספקים לאירועים השונים ביחד למען המטרה שלכם היא הכרחית. הקפידו לתת כמה שיותר מידע על האירוע, על המוצר, על האורחים ברגע שיש אפיון טוב לאירוע הדרך להשקה מוצלחת היא קלה יותר.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

אירוע השקה מקצועי – 3 כללי זהב: חלל, עיצוב ורגע החשיפה

על החלל להיות ברוח המוצר ניתן לבחור בחללים לא קונבנציונליים אבל בחללים שמעבירים את המסרים שלכם.
עיצוב צריך להיות מדויק להקפיד על שילוב לוגו החברה, או לוגו המוצר יחד עם חיבור כל האלמנטים בחלל יחד בצורה שמדברת ומכוונת לנקודת השיא.
חשיפת המוצר- שומרים את הטוב לסוף במידה ואתם צריכים להוציא את המוצר "לאור" מצגת טובה, דברי הצגה חיבור בין העבר, הווה והעתיד עם החזון יאפשרו לכם ליצור אירוע השקה מקצועי שהופך להיות מדויק ואיכותי.

 

אירוע השקת מוצר בשנת 2019 להפסיק ללכת על בטוח

כדי שבאמת תוכלו לעשות משהו אחר, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהעתיק מאחרים. המוצר שלכם, אתם, והחברה שלכם צריכים להיות השראה וחדשנות, בזמן שכולם יוצרים את אותם אירועי השקה משעממים אתם יכולים לעשות דברים אחרת, אתם יכולים לשנות להפתיע ולתפוס את המוזמנים שמגיעים בצורה כל כך חזקה שהדרך שלהם לפחות ללקוחות קבועים ולקוחות שבויים קלה יותר.

אם אתם רוצים לשמוע איך אנחנו היינו מפיקים ולוקחים את אירוע ההשקה שלכם לאן שהוא באמת צריך להיות יחד עם שילוב של מקומות שיגרמו לאורחים להתפעל ועיצוב מדויק תשאירו פרטים ונגיע לפגישת תכנון.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו