אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

מקומות לאירועים קטנים

מעוניינים בהשכרת מקום לאירוע קטן?

לפניכם מבחר של מקומות לאירועים קטנים עד 50 אורחים, 100 אורחים וגם מתחמים של 150 אורחים. אנחנו באול פלייסס מתמחים במציאת מקומות לאירועים מושלמים שבהם אפשר להפיק אירועים קטנים כגון- ימי הולדת, בר מצוות, מסיבות רווקים, בריתות, אירועי חברה ואפילו חתונות מצומצמות.

מקומות לאירועים קטנים מתחלקים למסר תחומים ומאפשרים לכל סוג של לקוח למצוא את המקום המתאים לצרכיו. ריכזנו עבורכם רעיונות, מקומות ואפשרויות מומלצות שיאפשרו לכם לחשוב לתכנן ולהבין בין מכלול המקומות הקיימים מהו המתחם שעונה לצרכים שלכם, באיזה מקום תוכלו ליצור את האווירה האינטימית, המשפחתית או המקצועית שאתם מחפשים והיכן תוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

סוגי מקומות קטנים שכדי לכם להכיר לאירוע שלכם וכיצד הם ישפיעו על הצלחתו:

חללי בוטיק, גגות, לופטים, גינות – ניתן לומר שמתחמים אלו מאפשרים לכם לקיים אירועים קטנים של 25-100 אורחים או יותר בהתאם למקום. לכל מתחם כזה יש את היתרונות שלו. אם אתם מחוברים לטבע גינה דשא תשתיות יאפשרו להעניק אווירה כפרית ומשפחתית, בגג חוויה אורבנית תהיה במוקד, חלל בוטיק עוטף אתכם בנותני השירות והאווירה החמה ובלופים תוכלו ליצור מפגשים קטנים וקצביים.

וילות, גנים, אולמות, מרכזי כנסים, גלריות – אם אתם מחפשים מתחמים כאלו חשוב לדעת ולבחור בשטחים שיתאימו לכמות האורחים שלכם. כל מתחם מאפשר ליצוק פנימה תוכן אחר חדש ומגוון ובכך לתרום לסוג החוויה הדרושה לכם. אירועי השקה הרצאות טובות יקבלו מענה בגלריות ומרכזים קטנים כאדר וילות קטנות יכולות להתאים לימי הולדת או ימי כיף וגיבוש לחברות ועסקים.

בחרתם כבר מקום קטן לאירועים? צרו איתנו קשר עוד היום!

לבחירת מקום לאירוע קטן לפי אזור גאוגרפי לחצו כאן

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

 

מומלץ 20204
לאירועים קטנים
חלל בוטיק 1 אירועים קטנים בתל אביב

חלל בוטיק 1 אירועים קטנים בתל אביב

חלל בוטיק 1 נוצר כדי לתת מענה לאירועי קטנים במרכז תל אביב. אם אתם מחפשים מתחם קטן אינטימי לאירועים משפחתיים או עסקיים לכמות משתתפים קטנה בוטיק 1 הוא המתחם לאירוע הקטן שלכם במרכז העיר הגדולה. בואו לגלות חוויה אורבנית תל אביבית קצבית המשלבת חלל סגור גינה אורבנית מקורה וחוויה ייחודית עם בר ותפריטי שף מפנקים.

גלו את המקום

מומלץ 2024
הבית בכפר בשרון

הבית בכפר בשרון

הבית בכפר בשרון הוא מתחם כפרי אלגנטי ואורבני המשלב חלל פנימי עם מסך מקרן מערכות הושבה יחד עם שטחים חיצוניים תחת כיפת השמיים

גלו את המקום

the box

the box

גלו את המקום

upper events גבעתיים

upper events גבעתיים

upper events - הבחירה המושלמת עבור האירוע שלכם! מתחם האירועים upper events מציעה לכם חוויה בלתי נשכחת בין אם אתם מעוניינים באירוע עסקי או פרטי. כנסו לפרטים נוספים!

גלו את המקום

מומלץ
2023
הבית בשרון

הבית בשרון

המקום המושלם לאירוע בחורף בחלל אורבני צרפתי, או אירוע קיץ על מדשאות ירוקות. הבית בשרון הוא המתחם הראשון המשלב חלל אורבני במראה של וילה כפרית בלב מושב כפרי.

גלו את המקום

הבית בפרדס

הבית בפרדס

הבית בפרדס הוא מתחם עתיק מלא אופי בין שמורה ומטעי פרדסים מסילת רכבת ישנה קבלות פנים ואירועים בין טבע ומבני אבן מלאים בהיסטוריה

גלו את המקום

מומלץ 2020
rooftop tel aviv

rooftop tel aviv

גג פרטי עם נוף לים ואפשרויות לינה. חוויה אורבנית בלב ת"א לאירועים פרטיים ועסקיים שרוצים אווירה מהנה צמוד לחוף.

גלו את המקום

אולם 46 תל אביב

אולם 46 תל אביב

אולם 46 ממקום במרכז תל אביב. החלל מושלם לאירועים אורבניים המשלבים גן חיצוני וחלל פנימי לאירוח ומסיבות ללא הגבלת שעה.

גלו את המקום

חלל אורבני תל אביב

חלל אורבני תל אביב

חלל רטרו מעוצב משולם למסיבות ואירועים לא שגרתיים

גלו את המקום

גג אירועי בוטיק תל אביב

גג אירועי בוטיק תל אביב

הגג המושלם לאירוע בשקיעה עד 100 אורחים

גלו את המקום

אורבניק ת

אורבניק ת"א - חלל אורבני לאירועים

גלו את המקום

ויסקי בר מוזיאון

ויסקי בר מוזיאון

גלו את המקום

ריברסייד

ריברסייד

מקום נקי קלאסי בנגיעות מודרניות. ריברסייד הוא חלל מעוצב שלא מרגיש כמו אולם אירועים אלא כחלל מודרני לשנת 2020.בנוסף נוף מושלם לאגם וקולינריה מחכים לכם בלב ת"א בפארק.

גלו את המקום

גורדו - אירועים על הים

גורדו - אירועים על הים

גורדו אירועים על הים- חתונה בים אירוע עסקי בשקיעה. חתונה במסעדה. גורדו תל אביב מאפשר לכם לקיים קשת רחבה של סוגי אירועים על הים. מסעדה פתוחה וחלל פנימי רק תבחרו.

גלו את המקום

איזו ובבט בר קולינרי

איזו ובבט בר קולינרי

גלו את המקום

הוילה הטמפלרית

הוילה הטמפלרית

אירוח כפרי בשילוב כרם יין וחלל טמפלרי מעוצב

גלו את המקום

החווה האורבנית

החווה האורבנית

השילוב המושלם בין טבע ואירוח אורבני. החווה האורבנית מתאימה לכל סוגי האירועים

גלו את המקום

וילת התחנה בכפר

וילת התחנה בכפר

וילת התחנה בכפר הקומה בלב אזור השרון באזור מרכזי. הוילה מושלמת לאירועים קטנים ומיוחדים באווירה כפרית ואורבנית.

גלו את המקום

וילת נווה מדבר

וילת נווה מדבר

הוילה המושלמת לאירועים קטנים. רוצים לארח 20-50 אורחים יש לנו את כל הפתרונות עבורכם.

גלו את המקום

וילת הקריה

וילת הקריה

בלב אזור השרון בקצה של עמק חפר תמצאו וילה מעוצבת עם בריכת שחייה ענקית. מושלמת לאירועי יוקרה

גלו את המקום

היקב בכפר

היקב בכפר

גלו את המקום

מקומות לאירועים קטנים -מאיפה מתחילים מה חשוב לדעת

מקום קטן צריך לתת מענה למכלול של חוויות מהאירוע, בבחירת של מתחם עבורכם הקפידו שיהיה במקום על הציוד, מערכות ההגברה, צוות עובדים וצוות שילווה אתכם גם ברמת ארגון ותכנון האירוע וגם ברמת שיורת בבר ומלצרים. כוח אדם ושירות יכולים לקבוע את טיב האירוע והצלחתו.

מעטפת ספקים טובה תאפשר לכם לבחור בין ספקי הבר, קוקטיילים, העיצוב ותפריטי השף השונים שיכולים להתאים למגוון אירועים וסגנונות הושבה בהתאם לאופי האירוע שלכם.

המלצות על מקומות בהתאם לאזורים גיאוגרפיים ומה תוכלו לקבל בכל מתחם

מקומות לאירועים קטנים בתל אביב ר"ג ואזור המרכז יתאפיינו בקו אורבני, אלגנטי ונקי. ישנם גלריות, מוזיאונים, חללי בוטיק, מתחמי אירוח קטנים ומיוחדים שבהם תוכלו ליצור וליצוק את התכנים הדרושים לכם. בוטיק 1 תל אביב חלל בועט תל אביבי שמתאפיין בתודעת שירות מעולה, מקום אינטימי וקו קולינרי לא מתפשר.

מקומות לאירועים קטנים בשרון- מה תמצאו מה מומלץ ולאיזה אירועים ?
בשרון ישנם מספר רב של מתחמים שלרוב מתאפיינים בשטחים גדולים.

הבית בכפר בשרון- מתחם קטן ואינטימי שיאפשר לכם לקיים הרצאת, כנסים, תערוכות, הופעות ואירועי חברה בלב השרון המשלב חלל סגור אם גן אורבני מוקף בטבע.

פינה בטבע חלל עם גינה ירוקה וקוסמה יש שיגידו שזה המקום הכפרי עם הגן הכי יפה בשרון. מתחם זה מאפשר לקיים אירועי עסקיים ומשפחתים קטנים מ25 ועד 150 אורחים, בחלל יש חלל פיני קטן וגינה ירוקה.

היער בשרון והבריכה בשרון – צמד מתחמים שהולכים יחידו ומאפשרים לכם לקבל  פינת טבע קסומה המושלמת לחתונות, אירועי חברה, בר מצוות ומפגשים משפחתיים. מתחם כולל יערות, מדשאות ו2 בריכות.

חל בוטיק במרכז- מתחם עוצר נשימה של 3 מפלסים המעניק לאירוע שלכם חוויה בלתי נשכחת בין אם מדובר באירוע קטן או גדול תוכלו ליצור אירועים בכל מפלס בנפרד עם מעטפת של חברות קייטרינג ובר הקיימות במקום.

 

איך לבחור במקום קטן בהתאם לסוג האירוע שלכם ? 3 המלצות!

 

1. איזה סוג של אוכל תרצו להגיש באירוע שלכם?
האם ניתן להביא קייטרינג מבחוץ או שצריך לעבוד עם ספקים קבועים. במידה ומדובר בספק של המקום האם התפריט מתאים לצרכים שלכם ולאופי האירוע ? כיצד האוכל מוגש באיזה כלים? האם יש קרבה עם השף ?האם מדובר באירוע בופה או הגשה.

2. מה שותים במה מגישים והאם יש עלויות נוספות ?
המפתח באירועים קטנים הוא היכלות לחדש, לגוון, ליצור עניין בכל שלב וחלק באירוע. ישנם חברות בר רבות האתגר זה לדעת לשלב בין תפריטי האוכל הבר שעות האירוע וסוג המשקאות שנגיש.  יעוץ של מנהל בר הכרחי כדי לבנות ולהרכיב נכון את התפריט שלכם.

3. גודל המתחם – אירוע  קטן זקוק למקומות שמותאמים לכמות האורחים, לרוב אירועי קטנים ירצו מתחמים עם תקרות נמוכות, הרבה ריהוט מסיבי, שטיחים או דקורציה היוצרת הרגשה של בית או גינה קטנה מוקפת בטבע. מתחם קטן מעניק לכם את הדבר החשוב ביותר באירוע וזאת הקרבה בין האורחים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

סוגי מקומות קטנים שכדי להכיר לאירוע שלכם

וילות, חללי בוטיק, גלריות, גנים/גינות קטנות, יקבים, גלריות, מרכזי כנסים, אולמות קטנים, מועדונים, ברים, מקומות היסטוריים, מקומות עתיקים.

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp