מה חשוב לדעת כאשר בוחרים מקום לאירוע

מיקום האירוע האם מיקום האירוע הוא אידאלי לאורחים? כמה זמן הם יקח לאורחים להגיע ביום או בערב? האם את רואה את כל החלקים הקטנים באירוע מתחברים במקום? האם יש אטרקציות כמה שטח דרוש להושבה? האם מערכת ההגברה מתאימה לצרכים של התקליטן והמופעים השונים?

חשוב לענות על השאלות ולנסות לרגע אחד לצאת רק מהרושם הראשוני ולחשוב האם המקום באמת פרקטי למה שאנחנו מחפשים, יש הרבה מקומות קטנים בשרון שנראים מעולה וחלקם יתאימו לכמויות קטנות של אורחים וחלקם לכמויות קצת יותר גדולות המפתח הוא הבנה כיצד כל האירוע מתקיים בחלל, כולל כל ההפתעות שאורחים יכולים להביא אתם.

על מה להקפיד בעיצוב?

בהנחה שמצאת מספר חללים שמתאימים לכל הצרכים של האירוע עכשיו אפשר לעבור לשלב המעניין ולדעתי האישית גם הכי כייפי בתכנון האירוע. שלב הקונספט ברגע שיש חזון איזה אטרקציות יהיו באירוע אפשר לבחור בחלל שמתאים לקונספט המלצה חמה שלי לרדת לפרטים קטנים מיקומים זרימת אורחים ממש לעצום עיניים ולראות כיצד האורחים שלכם עוברים בין החלקים השונים בכל אחד מהחללים האפשריים וכבר שם אצלכם בראש תוכלי לראות איפה החיוך הכי גדול וזה המקום שאת צריכה לבחור בו.

איזה סוג אירוע אתכם מתכננים לקיים?

חתונה, בר מצווה, ברית, כנס, אירוע חברה יום הולדת או מסיבה? לכל סוג אירוע שתבחרו יש את המקום שיותר מתאים לאופי המבוקש. לחתונות תמיד מחפשים חלל אלגנטי מרווח אם אזורים לטקסים קטנים ואפשרויות להושבת כל האורחים וכמובן רחבת ריקודים קטנה או אזור לטקס או מופע. כנסים מבקשים מוקד משיכה סביב במה או אזור עם אמצעי הקרנה. ימי הולדת לרוב מחפשים אווירה שזה משתלב מעולה עם צורך במסיבה טובה ששם אין דגש על אזורי הושבה אלא על אמצעי התאורה. בכל סוג אירוע שאת מתעניינת תתמקדי במטרה! מה את רוצה שהאורחים שלכם יחוו באותו יום חוויה קולינרית בדמות מסעדה? אולי מסיבה במועדון מושקע או חלל כפרי מעוצב שמשלב גינה.

מקומות לאירועים קטנים בשרון מה האפשרויות שיתאימו לכם?

מה היתרונות של כל אחד מסוגי החללים הבאים והאם הוא מתאים למה שאת מחפשת?

בית – וילה חלל אורבני מושלב גינה מקום לאירוח ארוחה סעודה עם מוסיקת רקע מעולה. אירוח ביתי חם ומעניין.

מסעדה – חוויה קולינרית שתמקד את האורחים באירוע סביב שולחן אבירי או שולחנות קטנים שהרעיון לקחת את האורחים למסע של 2-3 סביב ארוחת ערב או צהרים מפנקות.

גן – גן קטן ירוק פסטורלי מאפשר להכניס את האורחים לטבע ולתת להם את כל הנוחות רק עם סדר ולוגיסטיקה קלה.

מועדון – חלל אורבני או מועדון מושקע. מקום שניתן ליצור שם אירוע שיהפוך למסיבה מעולה.

מה צריך לדעת על אירועים קטנים בשרון?

מה בעצם סוד הקסם בשרון זאת השאלה שאנחנו תמיד נשאלים, התשובה? האווירה המושבים האנשים שברקע היכולות לקיים אירועים שמחים במקומות עם נוף או חללים מגניבים וכפריים כנראה הופכים את האזור לכל כך מבוקש לסוגי אירועים שונים. אז למה אירוע קטן כל כך מושלם באזור זה התשובה לכך פשוטה אתם מאפשרים לאורחים שלכם להתנתק קצת מהעיר ומהשגרה לצאת לנסיעה קצרה ולא ארוכה ולהגיע למתחם שמתאים למאורע.

איך את חשבת למצוא מקום לאירוע שלך? זאת בדרך כלל השאלה הראשונה שאני שואל את הלקוחות שלי. השאלה השנייה שנדבר עליה איך את יודעת שהמקום שאת רוצה באמת מתאים לצרכים שלך. כל אירוע לא משנה מהו מתבסס על מרכיבים קבועים שהופכים אותו למוצלח. ארגתי עבורך מספר טיפים ונקודות חשובות שכדי להתייחס עליהם על מנת לבחור במקום הנכון ביותר לחוויה הקטנה והמוצלחת שאת מצפה לה.

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.