אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

יום גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים, חברות ועסקים

אנחנו מתמחים בארגון אירועים עסקיים כגון: ימי גיבוש לעובדים, והפקה של פעילויות גיבוש לעובדים, המשולבים עם כיף והנאה מתוך ההנחה הבסיסית הקבועה שמתאימה כמעט לכל חברה – יצירת הנאה לעובדים, ושילוב של אטרקציות מיוחדות שיהפכו את יום גיבוש לעובדים שלכם לבלתי נשכח, מיוחד ומהנה מאוד.

אנחנו משתדלים להתאים תכנים פעילויות ואטרקציות לכל יום גיבוש שאנחנו מארגנים. ימי גיבוש לעובדים זקוקים למרכיבים קבועים שיהפכו את היום למיוחד. קייטרינג איכותי, פעילויות רגועות ונעימות, הכנסת עניין ומתח בפעילות קצביות וכמובן גיבוש צוותי במסגרת סדנאות, משימות או חוויות משותפות.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

הפקת ימי גיבוש לעובדים – כל מה שצריך לדעת

יצירת תכנים חדשים, שיתוף העובדים בפעילות גיבוש שיוצרות חוויה והנאה, אטרקציות ויזואליות והנאה. כל שלב ביום הגיבוש שלכם צריך להילקח בחשבון כבר משלב הכניסה וקבלת הפנים ועד מגוון האפשרויות והתכנים שישתלבו בערב. צריך להיות קו מנחה קונספט שלפיו כל האירוע יתנהל כאשר לשמור תמיד על אפקט ההפתעה למוזמנים, מה שיגביר את הסיפוק והצלחת האירוע שלכם.

פעילות גיבוש לעובדים יכולה להיות מוצלחת מאוד ויכולה להיות סופר סתמית – הכל מתחיל באופן ההתייחסות שלכם לאירוע. אנחנו מאמינים שבהתאם לכל תקציב ניתן ליצור ימי גיבוש נעימים מיוחדים ומהנים.

אם גם אתם זקוקים לארגון או הפקה של יום גיבוש לעובדים, כזה שיהיה מיוחד מהנה ומוצלח אנחנו הכתובות בעבורכם.

אז איך יוצרים ימי גיבוש לעובדים שיהיו באמת מיוחדים? ומאיפה מתחילים?

המפתח מתחיל ביצירת חוויה מהנה קצבית או רגועה שתעניק לעובדים שלכם הזדמנות אמיתית להתנתק מהשגרה ומהיום יום ובכך תוכלו להכניס אותם לחוויה מיוחדת ומהנה.

פעילויות גיבוש לעובדים, זקוקות למרכיבים קבועים שיהפכו את היום למיוחד. קייטרינג איכותי, פעילויות רגועות ונעימות, הכנסת עניין ומתח בפעילות קצביות וכמובן גיבוש צוותי במסגרת סדנאות, משימות או חוויות משותפות.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

 

המאפיינים המשמעותיים לארגון יום גיבוש עובדים

המאפיין הראשון – הינו בחירה נכונה של מקום האירוע. כך למשל, אם מדובר על אירוע קטן רצוי לבחור מקום אינטימי בעל אופי חם שיוכל לשמש כפלטפורמה טבעית ללא צורך בהשקעות בעיצוב, תפאורה וכו'.

המאפיין השני – הינו תכנים נכונים, קונספטים ועוד. עליכם לבחור בתכנים שונים ומגוונים לעובדים כדי ליצור עניין וריכוז, חשוב להיות מקוריים ולא לחזור על אותו קונספט או סגנון אירוע כל שנה.

המאפיין השלישי – עוסק בהתאמת חוויה קולינארית לעובדים, הפעילות צריכה לגרות את העובדים שלכם בטעמים וסגנונות שונים. לחברתנו מאגרי מקומות קטנים וגדולים המתאימים לכל סוג אירוע וקונספט, יחד עם תכנים, פעילויות מיוחדות ושירותי קייטרינג מובחרים. אנחנו מאמינים שבהתאם לכל תקציב ניתן ליצור יום גיבוש לעובדים או ערב גיבוש נעים, מיוחד ומהנה במיוחד.

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp