הדרך ליצור הצלחה בעולם האירועים מתבססת בראש ובראשונה על סדר וארגון. לאחר מכן על חדשנות ובחירת ספקים נכונה. אנחנו ננסה לעבור אתכם על מספר שלבים חשובים בדרך ליצירה של אירוע השקה מוצלח איכותי ומעניין שירגיש לא רק מקצועי אלא חדשני ומהפכני. הצעדים הבאים יכולים לסייע לכם בתהליך. להן 6 שלבים לאיך מאגנים אירוע השקה מקצועי ואיכותי.

איך מארגנים אירוע השקה – 6 שלבים לארגון נכון

1.בחירת תאריך – תאריך האירוע הוא השלב הראשון והחשוב. בעזרת הגדרת תאריך נוכל לקבוע את לוחות הזמנים של התקדמות האירוע וסגירת הספקים. בכל שלב עד היום המודבר צריך ליצור תכנית עבודה שקופה ברורה ופשוטה כדי להגיע מוכנים ולמקסם את הצלחת האירוע.

2.בחירת מקום – מקום תמיד זה אתגר ובעולם שלנו כולם מנסים להמציא את הגלל מחדש. בהתאם למוצר או השירות שתרצו לחשוף ניתן יהיה לקבוע ולבחור את המקום. לפעמים אירועי השקה מתקיימים במשרדי החברה ולרוב מודבר על חללי בוטיק, בתים פרטיים לאירועים וגגות עם נוף לים. אין באמת חוקים אבל יש דגש על התוכן ועל המסר פיענוח המקום הנכון הוא חלק מהצלחת ההשקה שלכם. כדי שהאירוע יחרט לטובה בזיכרון צריך ליצור חוויות חדשות או מוכרות.

3. טיזר, יח"צ ופרסום – לאחר שהחלטנו ללכת בכל הכוח ולקיים את האירוע בוא נדבר על המסרים. כמה אנחנו רוצים לחשוף על המקום, כמה אנחנו רוצים לספר על המוצר או השירות. האם אנחנו נשלב תמונות וידאו. מה יגרום לקהל שלנו להתרגש ולהמתין לבשורה החדשה שאנחנו עומדים להעביר להם? כמה זה יוכל לשפר להם את החיים ולסייע להם בפעילות היום יומיות שלהם. לאחר הגדרה ופיצוח התכנית הנכונה צריך להפעיל את משרד היח"צ הנכון, לנקוט בתהליכי פרסום כלליים, לבדוק איזה אנשים חשוב להזמין ולשקול לשדר חלקים מהשקה גם LIVE כדי לתת לקהל המעריצים עוד דרך להגיע במידה ומדובר על מוצרי און ליין זה צעד הכרחי.

אירוע השקה

4. מיתוג מסרים ומסכים – אין תחליף למקום גם אם נרצה שהכל יקרה און ליין ונשדר את הכנס ונצליח להביא קהל גדול שירשם למכירה מוקדמת למוצר שלכם. ממש כמו במשחקי ספורט, גמר NBA גמר ליגת האלופות יש התרגשות אחרת באוויר. רק תשאלו את האוהדים שמוכנים לשלם כמעט כל סכום כדי לקחת חלק ביום הזה. האנרגיות בחדר זורמות בצורה אחרת הסיקור והחוויות לפעמים לא ניתנות להעברה מלאה ולכן השילוב בין נוכחות בשטח ואינטרנט חשובה.

5. לוחות זמנים ספקים ואטרקציות – הקפידו על לוחות זמנים הגיוניים, תדאגו ליצור עניין בין חלקי האירוע השונים ותדאגו להשאיר את האורחים במתח עד הרגע המדובר ששובר את השגרה. על הספקים השונים כגון: בר, קייטרינג, עיצוב ואוכל לקלוע בדיוק למסרים ולסוג האירוע. צריך לבנות תפריט ומשקאות שיתחברו למותג ולשירות המוצע. קצת כמו באירועי קונספט חיבור כל השלבים ביחד הופך את אירוע ההשקה למהנה ומעניין.

6. חשיפת המוצר\השירות  – איך לעשות, מי מציג? כנראה שכבר יש לכם את הפרזנטור הנכון, הדמות הסוחפת שיודעת לדבר מול קהל. יוכל להיות שזה יהיה המנכ"ל הסמנכ"ל או דמות שמזוהה עם המותג שלכם. אומנות הדיבור היא המפתח להדגיש יתרונות. בעולם שכל נקודה ופסיק חשובים הצגה של הרעיון של השירות והחידושים שאתם נותנים בתחום יכולים לעשות את ההבדל בבנק.

איך עושים השקה – הצעד הראשון הוא המפתח

מה השלבים שמפריעים לכם היום בעסק? מה חסר לכם? אם מחר נתאם לכם פגישה עם צוות ההפקה שלנו לתכנון ההשקה שלכם אתם הייתם מוכנים להתחייב בזמנים כדי שהשקה שלכם תהיה מושלמת?
תהליך העבודה צריך להיות מהנה וזורם. אל תפחדו להתחיל אותו רק שאתם מתחילים לא לחשוב ולא לעצור יש שעון עצר שמתחיל לעבור, יש משימות שצריכות להתבצע התמדה וסבלנות אם ארגון כל שלב בצורה נכונה יהפכו את התהליך לפשוט ולא מסובך. לרוב לקוחות שמתכנות אירוע כזה נבהלים מכל השלבים לכן פיתחנו תהליך עבודה משולב עם הלקוח כדי ליצור ביטחון לתת שליטה מלאה על השלבים ולהבין שהיעד המבוקש קרוב.

השקה מוצלחת – מה המטרה שלכם N GAME

בואו נגדיר מטרות ויעדים, בין אם זה מכירת המוצר, או חשיפת המוצר לקהל הרחב. בין אם זה השקה שהאורחים יהיו אתכם ובין אם זה אירוע השקה שתחשפו און ליין את המוצרים שלכם למעגלים רחבים יותר. מטרות הם כלי מעולה לשיפור מכירות להפיכת המותג שלכם למוביל ולהגדיל מכירות עתידיות.
אין היום חברה שלא מקיימת אירוע השקה למוצרים חדשים מתוך אמונה שזאת הדרך לעודד צרכנים חדשים להגיע להתנסות לחוות ולהיחשף לעולם חדש שטרם הכירו.

אנחנו מלאים ברעיונות, יש לנו צוות קראייטיב חדשני ואנחנו יכולים להפוך את אירוע ההשקה שלכם לאירוע השקה מוצלחת במגוון כלים שונים שעומדים לרשותנו. אירוע השקה שיהווה מקור גאווה לעסק וכלי שנתי להגדלת החשיפה שלך הלקוחות עבורך.

בואו נעשה את ההשקה שלכם ביחד- צוות אול פלייסס.