ברוכים הבאים לעולם של חדשנות. היום ממש לא דומה לאתמול והמחר לא צפוי, אז איך בכל זאת בעולם של אין ספור מוצרים דיגיטליים אפשר להשאיר חותם לעומת מוצרים אחרים ומה צריך לעשות כדי שאתם תקצרו את פירות העבודה הקשה ותזכו לחשיפה הנכונה.

השקות של מוצרים קורות כל יום בין אם כולנו ישר מדמיינים את אירועי השקות טלפונים חכמים או פלטפורמות ענן חדשות שנוצרות כל יום. אז איך בתוך כל העולם הזה נמצא את המקום שלכם? אנחנו רוצים להציע לכם לחשוב כמו קהל הלקוחות שלכם, מה הם רוצים מה צריכים מה היה מאפשר להם להתרשם בצורה הטובה ביותר מהמוצר שלכם? וכאן תמונה ההצלחה שלכם להבין את הבסיס ואת תהליך ההשקה המחשבה.

בעולם שכולם מנסים להעתיק מכולם חדשנות היא דבר מבורך ואנחנו נשמח לקחת אתכם בעולם ההשקות ולעבור על האפשרויות ליצור להשיק ולארגן מוצרים אינטרנטיים ודיגיטליים שבאמת יעשו את ההבדל לקהל הצרכנים ויישארו בזיכרונם, בין אם זו השקת מוצר דיגיטלי או השקת מוצר אינטרנטי חדיש.

מוצר דיגיטלי

בואו נעבור ביחד על האפשרויות ונבין מה מתאים לכם,

מה מתאים לסוג ההשקה ולקהל שלכם

השקת מוצר דיגיטלי

דורש מכם חשיפה בזז יצירת עניין מודעות. צריך ליצור ציפייה לקהל היעד לסקרן לתת טיזרים קטנים לחשוב מחוץ לקופסה על מיקום ההשקה  על התכנים וכיצד צריך לחשוף את התכנים והיכולות של המוצר שלכם. כל שלב באירוע דורש התייחסות וחשיבה כל פרט מהקטן ועד הגדול צריך להיות בנוי בצורה זורמת שממקדת את האורחים בסיבה האמתית שהם הגיעו לראות לחוות ולהרגיש בפעם הראשונה ולפני כל המוני הצרכנים את המוצר שלכם. רבות דובר שהשקות טובות יכולות לקבוע את הצלחת המוצר שלכם.

השקת מוצר אינטרנטי

שמדברים על אינטרנט השמיים הם הגבול. שמדברים על טכנולוגיה שמדברים על מוצר\שירות שעובר ממקום למקום "במהירות האור"  זה עולם אחר לגמרי. אז מה עושים בהשקה של מוצר אינטרנטי כן נדבר על השקה מעניינת וחדשנית אבל ניקח אותה עם חשיפה ברשתות בפלטפורמות ובמפגשים שקורים על גבי הרשת. נגדיל את כמות המוזמנים ניתן טעימה לכל משתתף נכניס אותם לעולם שלנו של המוצר שלנו ונאפשר לתהליך ההשקה להיות חדשני. קהל צרכנים תמיד אוהב שמחזרים אחריו רק תדמיינו שבמקום בהשקעה חסרת תקדים באירוע ענק תוכלו ליצור משהו אינטימי ואותו לשת, במקביל בתלת מימד בשידור חי עם האורחים שלכם. נשמע דמיוני לא במציאות של היום שכמעט הכל הופך לאפשרי ובסופו של דבר כדי להשאיר חותם צריך להיות אמיצים.

ארגון השקת מוצר דיגיטלי – כמה שלבים שכדי לפעול כדי להצליח בהשקה

אז מה צריך לעשות כדי לארגן השקה מוצלחת? מה יעשה את ההבדל ומה הדגשים החשובים, מספרנו לכם את השלבים לפי סדרי עדיפות שתוכלו לקחת השראה עבורכם:

1. תכנון תאריך ההשקה
2. בחירת מיקום מנצח
3. בחירת מנחה
4. התאמת הספקים הנכונים
5. אישורי הגעה טיזרים להגברת עניין.
6. תכנים חוויות ומסרים באירוע שתרצו להעניק לאורחים
7. מיתוג מיתוג מיתוג – איפה למה כמה ואיך
8. בניית לוחות זמנים שתגיע לשיא בחשיפת המוצר.
9. הקפדה על תיעוד ההשקה- צלמי וידאו וסטליס נכונים.
10. אנימציות, סרטונים, מצגות, שיהפכו את ההשקה לבתי נשכחת
11. מערכות הגברה תאורה וסאונד שישלבו לכל חלק במוצר הדיגיטלי את המסר הנכון.
12. השיא והדיבור מסביב- איך האורחים יוכלו להתרשם מהמוצר מה הם רוצים לדעת?
13. חלוקת מידע מפרטים התנסות במוצר
14. בניית מסגרת זמנים לשאלות תשובות
15. השארת חותם על האירוע.

זקוקים לליווי עזרה רעיונות והכוונה בואו ניצור ביחד השקה שתהיה חוויה מהנה