אם גם לכם בוערת התשוקה שהיום שלכם לא יהיה כמו כל החתונות האחרות כנראה שאירוע ביערות יוכל להתאים עבורכם. במדריך זה תוכלו לקרוא מה הם השלבים החשובים לקיום האירוע שרציתם במקום הנבחר. בנוסף ארגנו עבורכם מספר דגשים שיעזרו לכם להחליט האם הקונספט הזה הוא הנכון עבורכם.

עצים, רוח נושבת וציפורים מצייצות ביערות הארץ

אם גם אתם שוקלים להתחתן ביער תיקחו לעצמכם מספר דקות ובואו נעבור ביחד על האפשרויות העומדות בעבורכם. ברחבי הארץ ישנם מספר אזורים שניתן לקיים חתונות ביערות וניתן לארגן ולעצב חתונה ברמה גבוהה. חשוב לשים לב לדרכי הגישה, החניה, והקפדה עם קהל המוזמנים כיצד להגיע לאירוע בשטח. חתונה ביער יכולה להתקיים ביום כמו גם בערב אתם אלו שתחליטו מה השעה הנכונה עבורכם. היער יוכל להתאים עצמו כחלק מפנטזיה לילית או נוף ירוק ונעים במהלך היום. עכשיו מגיע השלב שצריך ראשית למצוא את המקום המתאים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

חתונה ביער יכולה להתקיים בכל רחבי הארץ

כאשר אנחנו ממליצים על מספר מקומות מרכזיים שכדאי לבדוק. בעת עיצוב חתונה בטבע חשוב לשים לב כאשר תצטרכו לבחור בין הפקת חתונה מלאה בטבע לבין מקומות שהוכנו באווירה של גן אירועים המשלב אלמנטים של יער.

חתונות שטח ביערות יכולות ללבוש כל צורה

סגנון אלגנטי וקלאסי ועד קונספטים שונים כגון חתונות שוק ביער, חתונה קטנה בטבע ועוד רעיונות מעניינים. חשוב לשלב אלמנטים ולהיצמד לקו ברור שיגדיר מהו השטח וכיצד האירוע מתחבר בצורה הנכונה לסביבה.

אז איך כדי לבחור את מערכות הישיבה הנכונות לאירוע החתונה שלכם ביער אתם ודאי שואלים
כל חברות השכרת הציוד מתאימות מידי שנה פריטים מיוחדים בהתאם לרוח התקופה. מספר סגנונות שניתן לשלב ריהוט עץ מלא, מפות פיקניק מערכות ישיבה מעץ ממוחזר וכו. ניתן לבחור לקיים אירוע בלבן קלאסי על רקע הניגוד שהיער משלב או אפשר לקיים דו שיח עיצובי ביער בהתאם לקו שלכם – חתונה צבעונית ביער או אולי חתונת נושא.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

איך מתקדמים ליצירת האירוע הטבעי שלכם

דיברנו על בחירת מקום לחתונה, על העיצוב, המגמות השונות, שעות האירוע וכמובן בחירת הספקים הנכונה שהאירוע תלוי בהם. לכם נשאר לבחור צלם תקליטן להיסגר על תאריך רצוי לאירוע ולהגיע לפגישת ייעוץ שבה תוכלו להבין עלויות ואפשרויות שיתאימו לצרכים שלכם.

חתונה ביער המקום החדש שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב

בשקט בשקט במרכז הארץ קם לו לתחייה מתחם חדש עוצר נשימה עם רישיון עסק ואפשרות לקיום חתונות שישי מעבר לכניסת שבת. היער הוא חלק ממתחם מסודר הכולל קבלת פנים בחורשה עם הושבה ואזור חופה טבעי ירוק ומדהים ביופיו במרכז הארץ במרחק של רבע שעה נסיעה מתל אביב. ניתן לקיים אירועים במתחם מ10ם ועד 400 אורחים, הכל בהתאם לסידור המוזמנים במתחם וצורת ההושבה המבוקשת. למתחם רישיון עסק עד 2023 והוא מאפשר לכל לקוח לבחור את מעטפת הספקים שלו בצורה אישית מתוך רצון ליצירת חתונה משוקעת נעימה ורומנטית. ביער תמצאו גם חניון מסודר לעד 100 כלי רכב כך שלא צפויה לכם בעיות חניה.

היער בשרון נמצא סמוך לכביש החוף והוא טומן בתוכו את היכולת לחדש להפתיע ולרגש את סוגי החתונות שהכרתם עד כה. האפשרות של קיום קבלת פנים וחופה בין עצים שדות ירוקים ואווירה כפרית וכל זאת במרכז הארץ הופך את המקום למשולם לחתונות קסומות ביער שכולם ירצו לקחת חלק.

 

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו