מה חשוב לדעת על בחירת המקום הנכון לאירוע השמח שלכם? ברחבי הארץ ישנם אזורים רבים לקיום ימי הולדת. ההבדלים בין המקומות מתחילים בעלות, בעיצוב וברמת השירות שהם יכולים לספק לכם. חשוב לבחור בסוג מקום המתאים לגילאי האורחים. בנוסף חשוב לבדוק האם המקום נסגר רק לכם ומה העלות שלו במידה ותרצו לשלב אוכל ומשקאות. לקחנו עבורכם מספר רעיונות ממקומות לאירועים ברחבי הארץ כדי שתדעו על מה להקפיד בבחירת המקום שלכם.

מקומות לימי הולדת שהופכים למבוקשים הברים, דאנס ברים ומסעדות

ללא ספקת מקומות לימי הולדת במרכז מציעים הרבה מאוד מסעדות פרטיות, ברים וחללים מעוצבים שניתן לקיים שם אירועים פרטיים. תוכלו מצד אחד גם לארח את החברים הקרובים בארוחה טובה או קוקטייל מושקע ויחד עם זאת להרוויח חלל פרטי למסיבה קטנה.

טווחי הגילאים מתחיל ב21 כאשר ישנם מקומות שהכניסה לא תתאפשר אלא אם אתם בני 25 או יותר. חושב להתקשר ולבדוק מראש. בנוסף בבחירת המקום שלכם ישנה אפשרות של אירוע מוקדם או סירת מתחם רק לאורחים שלכם. בצורה כזאת תוכלו להוזיל את עלות האירוע.

מועדונים גגות ונוף לים מה עוד אפשר לבקש?

אם אתם פתוחים בנוגע למיקום האירוע שלכם, אתם וודאי תשמחו לדעת שיש מקומות לימי הולדת בראשון לציון שמרגישים כחללים איכותיים בימי הקיץ החורף. היתרון הגדול הוא המחיר לעומת ת"א. תוכלו לסגור חלל כגון גג אורבני באזורי תעשייה או מקום המשקיף לים לקבוצות של 30-150 אורחים וליצור מסיבה מעולה רק לכם ולחברים הקרובים.

רוב המתחמים יאפשרו לכם לקיים אירועים מגילאים יותר צעירים ועד אירועים למבוגרים. כן חושב להדגיש שבאמצע שבוע תוכלו לקבל מחירים טובים מכיוון שבסופי השבוע לרוב ישנם ימים שפתוחים לקהל הרחב. יחד עם זאת אם תרצו לקיים אירוע מוקדם בשעות הצהרים בימי שישי סביר להניח שתוכלו.

איך חוגגים בעיר שלעולם לא נרדמת ? איזה מקומות תוכלו למצוא ליום ההולדת שלכם

לאחר 18 שנים בעיר הגדולה וביקור בכל מסעדה, בר, מועדון גג או חלל לאירועים מצאנו משהו משותף שמיוחד רק למי שרוצים מקומות לימי הולדת בתל אביב. הבנו שמעבר לביקוש הגדול יש בת"א קצב אחר. בין אם אתם מחפשים ברים קטנים או מסעדות מושקעות עם תפריטים מטורפים או בכלל מסיבה קטנה על גג. יש אפשרויות רבות שכולם מתחילות בעלויות גבוהות יותר ממקומות אחרים בארץ. יש כמובן גם אפשרויות לסגירת שולחנות בתוך ברים או סגירת חדרים או אזורים ובכך להיות חלק מאירוע גדול. הכי חשוב להגדיר מה אתם רוצים מהחגיגות שלכם הקפידו להחליט האם הדגש על הבית על האינטימיות או שאתם רוצים מסיבה אנרגיות שתשלב עם עוד עשרות אורחים.

הלופטים שכולם מחפשים נמצאים ממש מעבר לפינה

מקומות לימי הולדת בפתח תקווה מאפשר לסגור מתחם פרטי עבור האירוע שלכם. בנוסף לחללים במחירים לא יקרים תוכלו למצוא מקומות מעוצבים שיתאימו לאירועים בכל הגילאים. בלופטים לרוב כמות האורחים תהיה מותאמת ל25-100 אורחים. כמובן שבאזור פתח תקווה ישנם סוגי מקומות נוספים רק חשוב להקפיד על בחירת המקום המתאים לכם.

ומה עושים אם מחפשים מקומות לימי הולדת בשרון ?

כל אזור השרון מרשפון ועד חדרה משלב מקומות באווירה כפרית ואלגנטית. תוכלו למצוא מסעדות באווירה של כפר או חללי אירועים לא יקרים שיאפשרו לכם ליצור מסיבות, ארוחות וחוויות מיוחדות. מה שחשוב זה לבחור בקונספט ליום ההולדת שמתאים לקהל שלכם ולאופי האירוע שתרצו שהם יחוו. יום הולדת יוכל להתקיים בוילה, בגינה, במבנה לשימור או מסעדה. אתם צריכים להתאים את החלל לשעות האירוע ולחוויות השונות שתרצו להעניק לאורחים.

מסקנות והמלצות על בחירת מקום לחגיגה שלכם

נתחיל ונגיד שאם אתם מחפשים שיק סגנון יוקרה ת"א תמיד ממציאה את עצמה מחדש והאפשרויות לאירוע על גג, מסעדה או בר שהופך למסיבה תמיד זמינים עבורכם במידה והתקציב מאפשר.

לחוויה כפרית טבעית שמגדירה מחדש את המונח פרטיות ואינטימיות המשלבת טבע וסגנון היינו הולכים על אירוע בשרון מכיוון שהשטחים הפתוחים יעניקו לכם חוויה יותר כפרית.

אם תרצו לחגוג עם החברים ולא לשלם מחירים יקרים ואתם חובבי גגות ראשון לציון ופתח תקווה מאפשרות לכם לעשות זאת במחירים מעולים.

תצאו תחגגו ותשמחו – מזל טוב מצוות אול פלייסס.

לביקור בבתים לאירועי ימי הולדת מושלמים לחצו כאן 

לבחירת מועדון לחצו כאן 

לבר לאירוע שלכם לחצו כאן