לכולנו עוברת בראש התמונה המשוגעת שאם היינו זוכים בלוטו בפרס הגדול אבל הממש גדול היינו לוקחים את החברים שלנו למסיבה הכי מטורפת שכסף יוכל לקנות. אז החלטנו להרים את הכפפה ולהכניס אתכם למציאות שהכל אפשרי בארץ וגם בחו"ל. מוכנים לעבור שלב אחרי שלב איך צריך לחוגג בצורה חסרת מעצורים וללא שום גבולות? אז בואו נתחיל

ימי הולדת עם חברים איל לעשות את זה נכון בחו"ל2 יעדים ששווה לקחת את החברים

ברוכים הבאים לאיביזה המקום שבכל שעה תמצאו מסיבה שלא עוצרת. אם אתם חובבים של מסיבות ושל החיים הטובים תוכלו תמיד לסגור לכם יאכטה פרטית וליצור לעצמכם מסיבה בלתי נשכחת עם שפים פרטיים במהלך כל החופשה. איביזה יודעה כאי כפרי עם מזג אוויר חם ויבש.
לא נספר לכם על כל המסיבות הטובות והמסעדות המעולות אנחנו רק נדבר על החוויה של להיות באיביזה עם יאכטה ענקית הפלגות במים, בילוי על החופים ובעיקר תחושת שלווה שהקצב שלה מתחלף מהר מאוד במסיבה טובה.

נסיעות לחו"ל סגירת מועדונים הכי נדוש שיוכל להיות – ברוכים הבאים ללאס ואגס

בטח יצא לך לראות את הסרט מה שקורה בוגאס נשאר בואגס. בקצרה המון אבל המון אלכוהול, קזינו מסיבות מטורפות מופעים הכי מטורפים שתראו ובעיקר תחושה שהכל אפשרי. ואגס מציעה לכל אחד ואחת מכם לסגור סוויטה יוקרתית ולהיכנס לתרבות שפע יוקרה וקצב שלא תמצאו במקום אחר. כדי לחגוג בואגס כמו שצריך אתם תצרכו לנסות לישון לפחות שעתיים בערב ואנחנו לא צוחקים זאת משימה לא קלה בכלל בטח שאין לכם מושג מה השעה וכל מקום מנסה להחזיק אתכם כמה שיותר זמן אצלו.

ימי הולדת בארץ שיגמרו לכולם לצעוק WOW

חברים משפחה ואירוח ביתי מפנק עם שפים מוכרים. בואו נצלול ביחד לכל האפשרויות שיהפכו את יום ההולדת שלכם לבלתי נשכח. דמיינו את התמונה הבאה וילה מטורפת בכפר שמריהו סביון או קיסריה 50-100 החברים הכי טובים סקאזי על עמדת הDJ אסף גרניט במטבח ולכם רק נותר לשכב על שפת הבריכה עם צי דיילות ודיילים שיגישו לכל אורח קוקטייל אישי בליווי מנות שף מעוצבות. חשבתם שזה הכל ? ממש לא הקצב של האירוע שלכם רק עולה ובגלל שבאופי שלכם אתם אוהבים לצחוק שחר חסון או אולי אורי חזקיה ינסו את מיטב המערכונים שלהם עליכם. כדי לשלב פינוק בתוך כל החוויה נעמיד עבורכם 15 מטפלים לחוויית עיסוי מרגיעה. אם בתוך כל היום והערב המשוגע הזה עוד חסר לכם משהו אתם צודקים עיצוב המקום יהפוך למוקד משיכה שהחברים לא יפסקו להתפעל – כמתאים למעמדכם חשבנו על חווית אירוח בדובאי קצת שפע יוקרה ובעיקר אווירה שכל דבר אפשרי. האירוע צריך להסתיים הכי חזק שאפשר ומעבר לחדרי השינה המפנקים ששמורים לחברים הכי קרובים חשבנו לשלב הופעה מלאה באנרגיות ואם אפשר להביא את עברי לידר אז למה שלא נשלב אחרי גם את רותם כהן שיכנס אותנו לקצב הלטיני.

איך ממשיכים מכאן אם נשאר לכם עוד כסף בכיסים?    

בר מקרח? דוגמניות במקום מלצריות? מופעי קצב ותנועה ? קונספט וסיפור ליום ההולדת שלכם?
שחושבים ללכת עד הסוף צריך לדעת לחבר נכון את כל הפנטזיות ביחד וליצור סיפור מרגש חוויתי שמתאים למי שאתם. אתם יכולים ללכת על אירוע נוצץ ולבנות מועדון אצלכם בגינה או ללכת על אירוע קלאסי ולשלב חוויה יותר בוגרת ומהנה אבל בעיקר אתם צריכים למצוא את הדברים שגורמים לכם להתרגש לשמוח ולתפעל וכן להזמין את ליאור סושרד זה תמיד רעיון טוב : )
תלכו עד הסוף תתנו לדמיון להוביל אתכם תקיפו את עצמכם באנשים הכי חושבים לכם ובעיקר תשמחו בצורה הכי מהנה שמתאימה לכם!