כולנו רוצים לקחת חלק בהשקת מוצר חדש שתגרום לטלטלה בשוק. סביר להניח שגם אתה כבר מדמיין כיצד המוצר החדש שעבדתם עליו כל כך הרבה זמן פורץ את השוק נוגס במתחרים משאיר אותם מאחור והופך להיות מוקד להערצה בקרב הצרכנים.

אז מה אתם כבר אתם יכולים לעשות כדי לקחת את ההשקה שלכם למקום אחר לגמרי?

מה כולם עושים – את זה אתם כבר יודעים במידה ותעשו את אותן פעולות לא תוכלו לבלוט והשקת המוצר תהיה עוד חלק ממסלול לכישלון. אם אתם מאמינים במוצר שלכם תוכיחו שאתם מאמינים לו תנו לא את הכבוד הראוי לו בתור המלך שהולך לכבוש את העולם.

איפה אתם יוכל לחשב מסלול מחדש – מה הדגים רוצים? מה הצרכנים שלכם באמת אוהבים מה חבר להם במוצרים האחרים. הבסיס לכל מוצר מושלם הוא קלות תפעול, נראות וערך טוב יותר לקהל המשתמשים. ברגע שהבנתם את זה יש לכם את הבסיס לכבוש את הצרכנים שלכם.

מה האפקט של המוצר שלכם על קהל היעד – התרגשות? ציפייה? הם רק רוצים להניח את היד שלהם עליו? ברגע שתמקדו את התחושות של קהל היעד שלכם במטרה שאתם מכוונים תוכלו להפוך את הקערה ובמקום לזחול מול המתחרים תוכלו לעוף!

מתכננים אירוע השקה? – דברו אתנו

 

רעיונות להשקת מוצר שכולם יבלעו את הלשון 5 דרכים שיבטחו לכם השקה של אלופים

תפסיקו לחשוב, תפסיקו להשוות לאחרים עכשיו זה הזמן שלכם להגיד שאתם הכי טובים, תמצאו את הדרכים שבהן אתם באמת הולכים לשנות את החיים של מאות האלפים שיוכלו לגעת במותג שלכם. אם אתם מאמינים שהמוצר שלכם הוא באמת כזה, מוצר שיש בו תועלת ערך ויוקרה אז תתחילו ליישם את מה שאנחנו אומרים כדי שתוכלו להשאיר אבק למתחרים.

1.הטיזר שישבור להם את המסך
בלי דיבורים תמונה עוצמתית סרטון נכון 5-7 שניות שהם לא יבינו אם זה באמת הולך לקרות.
סקרנות היא המפתח לשנות תפיסה מחשבה והתעניינת ברגע שהצלחתם ללחוץ על הכפתורים הנכונים של הלקוחות שלכם הדרך להשפעה הערצה ורכישה הופכת להיות קלה יותר.

2.הסודיות – בעולם של יותר מידי מידע חוסר ידע יוכל להפוך ליתרון ענק. הסעה לאירוע ההשקה נקודה מסתורית. תכניסו אותם למסע אחר שהם לא יכולים לחכות כבר כדי לקחת בו חלק.

3.העולם שהם יצרו לעצמם בראש – ברגע שאנחנו לא יודעים מה הולך להיות למוח שלנו נוצר סוג של פחד מחוסר ודאות ואחת הדרכים להתגבר על הפחד הזה של המוח האנושי פותר ע"י בניית עולם ומחשבות. בגלל שלא ניתן לחזות מה יוכל להיות אלא רק להישען על העבר יש ניגוד שגורם לחוסר שקט מתח והתרגשות וזה בדיוק הדרך שאתם רוצים שהקהל שלכם יגיע.

4.המיקום המפתיע או החדשני שיתאים למוצר שלכם – בחירת מקום היא הדבר החשוב ביותר אחרי המוצר שלכם. בחירת המקום מרמזת על מה שהולך להיות, לאן אתם מכוונים את המוצר שלכם ומה אתם באמת חושבים על הסיכויים שלו לשנות את החיים של אחרים.

5.תכנים שיעצמו את הרגע המדובר – מה ישתלב תוך כדי ההשקה, איזה מוסיקה תהיה ברגע, איזה עיצוב מיתוג יקבלו את האורחים, האם אתם הולכים להשקיע בתפאורה מסכים ואלמנטים שהאורחים שלכם יבינו עד כמה אתם רוצים לשנות את השוק שלכם.

חשיפת המוצר במהלכו של אירוע השקה ותכנון כיצד המוצר שלכם הולך לתפוס את כל השוק הם הכרך. זה התרחיש שאתם צריכים לרצות ולשאוף. אם המטרה שלכם היא בינוניות תמשיכו לעשות אתו דבר כמו כולם אבל בעזרת 5 המפתחות שמשנים את חוקי המשחק את יכולים לשלוט במחשבות של המוזמנים שלכם.

 

רעיון להשקת מוצר שיוכל לחדור ולהשאיר מסר חזק אצל הלקוחות

מה משאיר מסר, מה יוכל לבדל את המצור בשוק שלכם, מה אתם יכולים לתת לקהל היעד שהוא לא היה מצפה לקבל, לראות או להרגיש באותה נקודת זמן. איך תהפכו את הקהל לשבוי שלכם ולמגנט של לקוחות עתידיים עבורכם. הסברנו לכם את תפיסת העולם שלנו וכיצד ביצוע של 5 הכלים העיקריים שעומדים עבורכם יכולה לקחת את ההשקה של המוצר שלכם לרמות הגבהות של השוק.

פרסום העסק כך שיגיע למקומות הנכונים מה לעשות

אסטרטגיית פרסום מצריכות ניסיון של משרדי יח"צ, פרסום ואני שיווק מעולים.
כל בניית תכנית שיווקית מצריכה אסטרטגיה, גם פרסום של העסק המותג החדש לא שונה. צריכה להיות לכם מטרה ברורה מה אתם רוצים להשיג לכמה אנשים המותג החדש צריך להגיע.
אולי המוצר החדש שלכם הוא רק כלי כדי להעיר את העסק שלכם מחדש לחיים העיקר שתסמנו את המטרה ואל תתנו לאף אחד למנוע ממכם לכבוש את הפסגה שמגיעה לכם.

איך עושים את זה שלב אחרי שלב את בטח שואלים?
יש לנו מבחר ענק של מתחמים, רעיונות, תכנים ומעצבים שיכולים ליצור עבור המותג החדש שלכם את ההבדל לעומת אחרים. כדי שהאירוע שלכם לא יעובר על סדר היום, כדי שהלקוחות שלכם לא יגידו שהיה רק נחמד וכדי שבאמת תקבלו את הכבוד והמטרות שאתם רוצים להשיג עכשיו זה הזמן שלכם להתקשר וביחד נסייע לכם בחדירה לראש השוק שלכם.

שלכם צוות אול פלייסס