הקיץ כבר כאן! וכדי לחגוג בצורה משולמת בת מצווה צריך לדעת מהם הקונספטים והמקומות שהולכים להיות מבוקשים בקיץ הקרוב.  בין האפשרויות שתמצאו תוכלו לקיים אירועים בבריכות, וילות, שטחים פתוחים וחללי בוטיק מיוחדים. אנחנו ננסה בקצרה לעבור אתכם על היתרונות של כל מתחם ולסייע בקונספט מתאים. בנוסף כללנו הערכת מחיר והסברים כיצד לבחור באירוע המתאים לכם.

 

מה הדבר הראשון שאתם חושבים עליו שאתם מדמיינים את האירוע שלכם בקיץ? תיקחו דקה. האם זאת בריכה גדולה? תעצמו שוב עיניים. אולי אתם רוצים ליצור איזה הרפתקה לחברים בסגנון המרוץ למיליון או הישרדות? האם זה יותר מתאים לכם. שיוכל להיות שאתם מחפשים ערב משפחתי באווירה של טבע?  בואו נתחיל במחירים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

אז כמה עולה מסיבת בת מצווה בקיץ

ללא ספק אירוע בבריכה מדבר על אירוע בקצב גבוה. מוזיקה, מים אטרקציות אוכל רחוב ואווירה מהנה בשעות הצהרים או הערב. אירועי בריכה יכולים לנוע מ15,000 שקלים ולהגיע גם ל25,000 או יותר. הבסיס שלכם יכלול השכרת מקום וכיבוד עם מוזיקה כאשר תוספות לאטרקציות ועיצוב מה שייקחו אתכם למחירים יותר יקרים.

יתרונות של בריכה שתמצאו שטחים גדולים שתוכלו לקיים שם אירועים המשלבים מתנפחים גדולים ופעילויות שלא ניתן לקיים בשטחים קטנים. חושב לחלק את המתחם לאזורים ולהשתמש כל פעם באזור אחר כדי שהאירוע יהיה מלא חיים.

בוילות עם בריכה לבת מצווה– המחירים יכולים לנוע מ20,000 שקלים ועד 40,000 או יותר בהתאם לספקים שתרצו לשלב והאטרקציות השונות. האם המקום שבחרתם כולל בתוכו את כל הציוד או שצריך להביא מבחוץ. תמיד לבחור במתחם שכולל חלק מהציוד הדרוש כדי לחסוך בעלויות. מעבר להשכרת המקום חבילת הבסיס גם בוילה תכלול מוזיקה ואוכל וכך מעבר לעלות הבסיס המוערכת באזור 20,000 ₪ תוכלו להחליט מה להוסיף כדי לשדרג את בת המצווה.

מועדון -האם יוכל להיות שדווקא בקיץ בבחירה במועדון יכולה להיות נכונה עבורכם? מיזוג אוויר לא חם ניתן לשלב אטרקציות תכנים וליצור ערב קונספט מהנה שהדגש יהיה על אווירה מעולה. אירוע שיוכל להתחיל בעלויות של 15,000 ₪ וכרגיל המחיר יוכל לקפוץ ככול שנשלב יותר אטרקציות ותכנים.

חלל בוטיק – אירוע שמתאים להורים וילדים. בחללי בוטיק המשלבים גנים או שטחים פתוחים ניתן לחלק את האורחים מבוגרים וילידם למתחמים שונים. מוקד האירוע יהיה מצגות ברכות. כאשר ריקודים והפתעות תמיד יוכלו להתקיים בליווי אורחים מבוגרים. יתרונות מושלם לאירועי שישי או שבת צהרים או אירועי ערב שאתם רוצים לארח את החברים. עלויות בדרך כלל בין 25,000 עד 35,000 שקלים בהתאם לכמות והתפריט הרצוי.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

איזה אזורים בארץ הכי מבוקשים לסוג של מסיבת בת מצווה בקיץ

בת מצווה בשרון – שטחים פתוחים, שילוב אטרקציות גדולות וקונספטים מעניינים הופכים את אזור השרון כאזור גיאוגרפי נחשק לקיום מסיבות בת מצווה בכמויות אורחים שונות.

בת מצווה בהרצליה -הווילות של הרצליה לא יתאימו לכל אחד אבל חללים בריכות ואפשרויות תמצאו בעיר שבנתה לעצמה תדמית של המקום המשולם למסיבות קיץ בלתי נשכחות.

בת מצווה בתל אביב – גג, בריכה נוף וחלל פנימי. כן יש לנו מתחם שעונה על כל הבקשות. העלויות מתחילות ב35,000 שקלים לפי 100 אורחים אבל מתי יצא לכם להיות באירוע בלב ת"א לראות את השקיעה להתפנק על קוקטיילים ומשקאות מעולים ואז לשבת לארוחת גריל מעולה על קו הים כאשר הילדים מסיימים להחליף בגדים ועוברים למסיבה מגניבה שמלווה באטרקציות ומשחקים.

איזה קונספטים הכי מושלמים למסיבות קיץ?

עולם בת המצוות תמיד אוהב לחדש. כמו מסיבות הבריכה המושקעות יש חוויות שאפשר לקיים רק בחודשי הקיץ החמים של השנה. השמש השמיים הכחולים או תחושת החופש שמלווה את כולם מאפשרת קיום של קונספטים יותר צבעוניים שמחים ונועזים.

מבחינת עיצוב אירוע אפשר לבחור בקווים טרופים עצי דקל ליד הבריכה, מיטות שיזוף וכסאות ים יחד עם קיר צילום צבעוני, מערכות ישיבה וכריות מותאמות.

הכניסו את העיצוב יחד עם הקונספט ובכך תוכלו ליצור חוויה מושלמת המחברת את כל האוזרים השונים יחד.

איך תוכלו להתקדם מכאן לאירוע המשולם שלכם בקיץ?

הקפידו לבחור בקונספט ובמקום שעונה על כל הצרכים. הגדירו כמות אורחים למבוגרים וילדים. הקשיבו לטרנדים האחרונים והכניסו קצת עיצוב וסגנון לבת המצווה. בחירת המקום צריכה להתאים לחוויה לכן החליטו האם מדובר על אירוע ערב או אירוע יום.