אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

לקוחות מספרים

החתונה של גלי ותומר

חתונה ביער במרכז

1

שיחת הטלפון הראשונה

משיחת הטלפון הראשונה שקיימנו השאלה הראשונה של גלי הייתה האם עשינו אירועים לטבעונים? מהר מאוד התשובה הייתה כן והתחלנו לדבר על מסעדות טבעוניות. גלי ותומר התחילו לספר לי איך הם רוצים שהחתונה שלהם תראה. התחלנו לעבור ביחד על מקומות קיימים וכולנו ביחד הגענו למסקנה שהחיבור לטבע הוא החשוב מכל והפנטזיה של אירוע שבונים בטבע הוא הכי משמעותי בטח כי הם כל שבת במקום אחר בארץ בטיול מהנה.

שיחת הטלפון הראשונה

2

חיפוש של המקום המושלם

כדי שהסיפור שלנו יתקדם – נספר לכם שעברנו מספר נקודות ויערות ברחבי הארץ כדי למצוא את הנקודה המושלמת לחתונה. לבסוף לאחר שעות חיפושים מצד הזוג המקסים התקבלה החלטה לבחירה בין 2 מקומות שנמצאו על ידם.

לאחר התייעצות והרבה מחשבה בחרנו בקרחת יער מדהימה במרכז הארץ. לא רק שהרצון היה לקיים אירוע בטבע היה משמעותי גם לנקות את הסביבה והשטח היו חשובים לא פחות ולכן בהצעת המחיר הגדרנו איך השטח צריך להיראות ביום האירוע.

חיפוש של המקום המושלם

3

החנה של השטח לאירוע

צוות הקמה מיוחד הוכשר למשימה ועליו הוטלה משימה קשה במיוחד:

ראשית פינוי אשפה ופסולות בשטח- מדובר על כמויות כל כך גדולות של אשפה בכל פינה ובנוסף התמודדנו עם תשתיות בשטח שהיה צריך לפתור- אבנים, גיזום שטח, סילוק ענפים ועוד הרבה מכשולים קטנים שנפתרו.

תוסיפו לכל הטירוף גם את העובדה שביום החתונה שלהם נערה הלוויה של שמעון פרס כך שהכבשים היו חסומים מה שהצריך מאתנו להיות יצירתיים מאוד. יום לפני האירוע הקפצנו את כל הספקים והציוד לשטח מרשתות צל ושולחנות ועד מערכות הגברה ולטובת המשימה העמדנו צוות שמירה על כל הציוד בשטח.

החנה של השטח לאירוע

4

ספקים

על הקייטרינג באירוע הופקד שף פרטי בשם גיל שלקח את כל האתגרים ביצירת תפריט טבעוני מושלם -רוב האורחים לא ידעו שמודבר באוכל טבעוני בכלל (עד כדי כך היה טעים).

כדי שהאירוע החתונה יהיה באמת מושלם בנוסף לחברת הבר שילבנו פירות טבעיים על חביות יין ישנות כך שבקבלת הפנים ולאחר הארוחה אורחים שרצו משהו מרענן יכלו לגשת ולבחור.

אז לאחר כל ההתרגשות והשקיעה שהגיעה האירוע נגמר האורחים עזבו, והתחלנו לפרק את האירוע שלב אחרי שלב, מציוד, הצללה, ריהוט, תאי שירותים, מכולת אשפה וכל מה שחתונה בשטח דרשה מאתנו. כמובן שהשטח נסרק וכל פיסת לכלוך.

ספקים

5

ביום המרדש של החתונה

ביום האירוע כבר ההתרגשות הייתה באוויר – היום שלנו התחיל ב-05:00 בבוקר כאשר המדביר הגיע לשטח לתת פתרון למעופפים והמשיך עם הגעת צוות ההקמה לסידור השולחנות בדיוק בצורה הנכונה. הלהקה נכנסה לתמונה הקייטרינג התחיל לסדר את המנות ומעצבת הסביבה שלנו התחילה בסידור.

מרגע שהחתונה התחילה היה ברור שזה אירוע מיוחד מהנה ושונה. פלייליסט שנבנה כולו ע"י החתן והכלה התנגן במהלך האירוע בשילוב מוסיקה חיה של להקה מגניבה. האירוע היה קטן ואינטימי כ80 אורחים מה שלא הפריע ליצירת אווירה מהנה בשטח. כל פרט הכי קטן נלקח בחשבון משתילת עץ ליד אזור הטקס ומנחה שידעה לשקף ולתאר בדיוק את רצון הזוג.

ביום המרדש של החתונה

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp