אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

לקוחות מספרים

בצרה בני ציון - חגיגות 70 למדינה

אירוע מושלם למדינה מושלמת!! מזל טוב ישראל

1

הכרות

כדי להכין את עצמנו לאתגר של הפקת יום העצמאות ה70 למדינה, התחלנו בשיתוף הפעולה המעולה שנרקם בין מנהלי התרבות במושב בני ציון, בצרה וחרוצים. כבר מהפגישה הראשונה הכל היה ברור, מופע תושבים בניצחו של שגיא הלפרין האחד והיחיד. אוכל רחוב איכותי שנשמר לאירועים קטנים ומפנקים, במת מופע גדולה, הגברה שישמעו טוב טוב וחברת תאורה שתעשה הכל כדי שתהיה חוויה מדהימה. וכך יצאנו לדרך. האירוע תוכנן אופיין הוזמנו כל אנשי המקצוע המתאימים ולאט לאט נבנה האירוע והאזורים השונים.

הכרות

2

התאמת כל איזור באירוע

אחת המשימות הקשות היתה כיצד להיערך ליום העצמאות שתפוסת הקהל יכולה לנוע בין מאות אורחים לאלפי אנשים. כדי להתמודד עם האתגר בנינו שני אזורים מרכזיים מתחם בית הפקה והאטרקציות והמתחם המרכזי הכולל במה ורחבת ריקודים. בצורה זאת יוכלו להגדיל או להקטין את השטח בזמן אמת וליצור את החוויה של אירוע אינטימי וזורם.

התאמת כל איזור באירוע

3

ספקים

שם המשחק בחירה נכונה באנשים זה תמיד המפתח, לנו היה ברור בדיוק מה הולך לקרות בכל שלב ובכל רגע, איזה מוזיקה תלווה את קבלת הפנים ואיזה מוזיקה תפתח את רחבת הריקודים. הטאלנט של שבלול DJS יאיר גרין נרתם לסייע ולהשאיר טעם של עוד.
פגישות הספקים הובילו לסינרגיה מדהימה בין כל הצוותים כך שהתוצאה בשטח לא איחרה לבוא והחיבור בין אזורים היתה משולמת.

ספקים

4

יום האירוע

כבר מהיום שלפני ממש מלפני הצפירה המתחם נבנה הולבש הציוד הותאם, הריהוט שולב. החזרות בוצעו מבעוד מועד כדי לוודא שהכל תקין וכך הגענו לישורת הנכונה ב100% ביטחון שהולך להיות אירוע מדהים.

יום האירוע

5

ביום האירוע הכל דפק כמו שעון הכל היה בדיוק כמו שהגדרנו משלבי ההקמות האחרונים ועד הגעת הספקים השונים. באירוע שילבנו עמדות אביזרי מצב רוח, עמדות אוכל רחוב, בר, תוכן מקורי ישראלי בדמות סדנאות יצירת טיסנים, שולחנות משחק הפעלות ויצירה לקטנטנים. האירוע כלל קבלת פנים, שידור הטקס מהר הרצל, מופע תושבים מהנה, רחבת ריקודים סוחפת ותוכן ואטרקציות שעד עכשיו כולם מדברים עליהם.

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp