אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

אולם כנסים ומרכזי קונגרס

בעולם שנשען על חדשנות מידע ואינפורמציה חשוב תמיד לבלוט ולהתבדל מהאחרים. חברתנו תשמח להציע בעבורכם את המקומות האטרקטיביים ביותר וזאת בהתאם לכל סוג אירוע שתקימו: כנס, תערוכה, קונגרס וכו…אנחנו נציע בעבורכם את המקומות המשובחים ביותר במיקומים הנבחרים ברחבי הארץ, נעמוד לצידכם לאורך כל הדרך ונלווה אתכם עד למציאת המקום שיענה על כל הצרכים שלכם,החל מאולמות תצוגה, אולם כנסים מפואר, חדרי אירוח, כיתות לימוד ועוד. כל רצון בקשה או מחשבה שלכם ילוו בטיפול אישי וצמוד על מנת שגם אתם תקימו את האירוע המרשים בשביל חברתכם. אתם מוזמנים להתרשם מהחבילות והמבצעים שהתאמנו במיוחד עבורכם.

מומלץ 2024
הבית בכפר בשרון

הבית בכפר בשרון

הבית בכפר בשרון הוא מתחם כפרי אלגנטי ואורבני המשלב חלל פנימי עם מסך מקרן מערכות הושבה יחד עם שטחים חיצוניים תחת כיפת השמיים

גלו את המקום

אולם 46 תל אביב

אולם 46 תל אביב

אולם 46 ממקום במרכז תל אביב. החלל מושלם לאירועים אורבניים המשלבים גן חיצוני וחלל פנימי לאירוח ומסיבות ללא הגבלת שעה.

גלו את המקום

יד חרוצים 11

יד חרוצים 11

יד חרוצים 11 חלל רחב ידיים שיוכל להתאים לכל תפאורה שתבקשו. מטבח מקומי ואולם אירועים מושלם למופעים,מסיבות ואירועים פרטיים ועסקיים.

גלו את המקום

Amore - מתחם אירועים אורבני

Amore - מתחם אירועים אורבני

Amore - מתחם אירועים אורבני. אולם אירועים המשלב גן אורבני בסגנון מודרני עם טאץ' חמים וביתי. מושלם לאירועים משפחתיים ואירועים עסקיים שצריכים אירוע מדויק עם תמורה מעולה לתקציב.

גלו את המקום

טזורו -אולם אירועים בצהלה

טזורו -אולם אירועים בצהלה

טזורו -אולם אירועים בצהלה המאפשר לכם לקיים אירועים בחלל אורבני מעוצב וקבלת פנים תחת כיפת שמיים. פתרון מושלם לאולם אירועים במרכז במחירים מעולים.

גלו את המקום

ריברסייד

ריברסייד

מקום נקי קלאסי בנגיעות מודרניות. ריברסייד הוא חלל מעוצב שלא מרגיש כמו אולם אירועים אלא כחלל מודרני לשנת 2020.בנוסף נוף מושלם לאגם וקולינריה מחכים לכם בלב ת"א בפארק.

גלו את המקום

הוילה הטמפלרית

הוילה הטמפלרית

אירוח כפרי בשילוב כרם יין וחלל טמפלרי מעוצב

גלו את המקום

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp