אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

ספקים

קייטרינג ובר

זה לא סוד שכל קוקטיל או קייטרינג באירוע זוכים לביקורות או תשבחות מצידנו, נכון להגיד שהקייטרינג והבר הם מה שמרימים או מפילים את האירועים.

במיוחד עבורכם בחרנו בצורה קפדנית ובמשך שנים את חברות הבר והקייטרינג המובחרות כל אחת בתחומה וזאת כדי להבטיח לכם מבחר עשיר ורחב של חברות מובילות שיענו על כל הצרכים והציפיות שלכם.

 

 

קייטרינג ובר
3386EECE-96AA-CDCE-A84F-2CD33428C962

חברתנו תתאים במיוחד עבורכם ובהתאם לאופי האירוע וסוגו את חברת הקייטרינג וחברת הבר הרצויה.

אנחנו נדאג שתפריטי המזון והבר ישקפו את רצונותיכם ויתאמו למהלך האירוע בין אם מדובר על חתונה בטבע או אם מדובר על אירוע חברה אנחנו נתאים לכם ובהתאם לתקציבכם את החברות המובילות במחירים האטרקטיביים ביותר וזאת כדי להבטיח לכם אירוע מהנה מיוחד שישאר בפה טעם של עוד.

 

אנחנו מזמינים אותכם להיכנס  לחוויה קולינארית עשירה ומפנקת שבסופה כל רצונותיכם ימולאו.

אתם מוזמנים להתרשם ממבחר החברות, המבצעים והמתנות שחברתנו מציעה בעבורכם, כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר עלינו ויחדיו נבחר את חברות הבר והקייטרינג המובחרות בעבורכם במחירים האטרקטיביים ביותר.

מזון משובח הוא כמו תאווה שלא נגמרת , אנחנו נשמח לספק לכם את התשוקה הקולינארית שאתם מחפשים . כל תפריט קייטרינג שלנו מותאם באופן אישי בעבור כל לקוח .

אצלנו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של תפריטים מגוונים ועשירים שיתאימו את עצמם לאירוע שלכם בין אם אתם מקיימים חתונה יוקרתית על שפת הים או אם אתם מקימים ארוחות ערב עיסקית עבור לקוחותיכם , אנחנו נתאים בהתאם לתקציב שלכם את החוויה המיוחדת בפה שאתם מחפשים .

בין אם אתם מעונינים בקייטרינג אסדו או תפריט חלבי או שתרצו להרכיב את המנות שלכם בחתונה אם שף פרטי אנחנו נעמוד לרשותכם נייעץ נכוון ונדאג שתצאו מרוצים ועם טעם טוב בפה !

אתם מוזמנים לבחור את תפריטי הקייטרינג הנחוצים לכם ובהתאם לאופי האירוע שלכם אנחנו נעביר לכם הצעות רלוונטיות שיענו על כל הצרכים שלכם .

כל אירוע נשען על מצב הרוח של האורחים שלו , אנחנו נשמח לספק בעבורכם את חברות הבר המובילות בתחום עם דגשים עיקרים שלנו כדי ליצור בפני האורחים שלכם חוויה מיוחדת . אנחנו מאמינים שקוקטיילים מיוחדים ,שהותאמו אישית בעבור קהל יעד מסוים , יתרמו למצב הרוח באירוע ויתרמו להצלחתו . בשנים האחרונות התאמנו בשילוב עם יועצי בר מובחרים אין ספור תפריטי אלכוהול מיוחדים לכל אירוע : בין אם מדובר על חתונה או אירוע לקוחות אנחנו נעמיד בעבורכם תפריטי בר משובחים שיתאמו באופן אישי בעבורכם ויענו על כל צורך שלכם . אתם מוזמנים להתרשם ממבחר החבילות ותפריטי הבר המושקעים שחברתנו בנתה במיוחד בעבורכם ובהתאם לכל סוג אירוע . אנחנו נעזור לכם החל משלב הייעוץ ועד שלב התאמת התפריט לאירוע שלכם .

איך למצוא את חברת הקייטרינג והבר המובילות לאירוע שלכם  ?

בעבור כל אירוע ניתן למצוא את חברות הקייטרינג ואת חברות הבר  המיוחדות שמתאימות בדיוק בעבורכם.

אירועי משפחה , בר מצווה , בריתה , חתונה , יום הולדת , אירועי חברה , כנסים ותערוכות ,

כל סוג אירוע דורש תפריט מסוים שיעמוד בקריטריונים שלכם.

אנחנו נעמיד בעבורכם את מיטב החברות המובילות בעלות הניסיון הרב  ביותר המלצות חמות מלקוחות , וכמובן שתיהנו מטעימות ואירועים לדוגמה שתוכלו להתרשם בעצמכם .

כשר – קייטרינג לאירועים וברים

לרובנו חשוב שבאירוע שלנו יהיה קייטרינג כשר ובר כשר .

הנורמה ברוב המקומות בתחום האירועים הינה עבודה עם חברות כשרות מתוך הבנה שרוב הלקוחות מחפשים ספקים כשרים .

תפריטים איך בכלל משווים ?

הדרך הטובה ביותר להשוואה בין חברות דומות הינו שכלול סל המוצרים שמציעים לכם.

חשוב להשוות בטיב המוצר ולדרוש מכל חברה את התפריט שמתאים בעבורכם .

הבחירה בידכם – חלבי אסאדו או גורמה ?

קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי אתם מחליטים .

חברות רבות ישמחו להציע בעבורכם מגוון תפריטים עשירים שיתאמו לכל סוגי האירועים אתם תחליטו על הכיוון שמתאים בעבורכם .

שרותי בר – מאיפה מתחילים :

בר לאירועים הפך לחלק מכל אירוע .

האווירה שנוצרת ע"י חברת בר מובילה תבטיח לכם אירוע מוצלח .

כאשר אתם מתכננים את האירוע הקרוב שלכם השאירו מקום קטן בתקציב לבר אקטיבי. בר אקטיבי יתרום למצב הרוח באירוע ויגרום לאורחים להיות מאושרים.

קייטרינג לאירועים ושרותי בר מהווים את המפתח להצלחת כל אירוע. לכן בחרו תמיד בחברות המובילות בעלות הניסיון הרב ביותר עם טיב המוצר האיכותי ביותר.

על תתפשרו על רצונותיכם והתאימו את התפריטים בעבור האורחים שלכם.

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp