לפעמים הפרטים הקטנים בעיצוב מקומות לאירועים הם אלה שיכולים לעשות את כל ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. בין יופי מזהיר וקסם של ממש לבין מראה שפחות אטרקטיבי ומושך את העין.

הדבר נכון גם לגבי פרחים. הפרחים הם בדיוק אותם פרטים קטנים ש"מקפיצים" כל אירוע ויכולים להפוך אותו לקסום ומיוחד מאד. בין אם זו חתונה בוילה או חתונה באולם אירועים, סידורי פרחים אותם משלבים באירוע עצמו, הם בגדר חובה ומשמשים כאלמנט קישוטי יפהפה שתורם לא מעט לאווירה.

לשלב נכון את סידורי הפרחים

כיום, כמעט כל חנות פרחים המציעה משלוחי פרחים, מעמידה לרשות לקוחותיה מבחר סידורי פרחים ושלל זרי כלה מיוחדים אותם ניתן לשלב בחתונה. מקומות לאירועים רבים נוהגים להזמין סידורים יפהפיים לחתונות, שאותן הם עורכים ודואגים לשלב אלמנטים נוספים כדי להעשיר את מראה המקום וליצור תחושה נעימה ומוצלחת יותר במרחב. ישנן כיום גם וילות לחתונה, שבהן ניתן לערוך את האירוע, וילות שמקושטות בפרחים מקסימים, המשמשים כחלק מעיצוב המקום

פרחים לאירועים מגוונים

סידורי פרחים תורמים, כאמור, לא מעט לאווירה וגם לעיצוב הכללי ובתנאי שמשלבים אותם כהלכה. הדבר תלוי באופיו של המקום עצמו, באופיו של האירוע שאותו עורכים וגם באלמנטים האחרים שבחלל. ניתן לשלב סידורי פרחים גדולים ומרהיבים או סידורים קטנים ומיוחדים כאשר מדובר באירוע כמו חתונה קטנה. אלה יכולים להיות פרחים בצבע אחד או שילוב של פרחים בכמה צבעים. האפשרויות הן רבות והדבר תלוי במידת היצירתיות של שוזר הפרחים מטעמה של חנות הפרחים, האחראי על כך. לרוב בוחרים לתת את הדגש לסידורי פרחים בלבן, הנחשבים לחגיגיים מאד וליוקרתיים. את סידורי הפרחים אפשר לשלב בחופה עצמה, על העמודים שלה וכמובן גם על שולחנות האורחים. הסידורים יכולים להיות בתוך אגרטלים מיוחדים, אגרטלים מזכוכית שקופה או אגרטלים מכל מיני צבעים.

 

הפקת חתונות ואירועים

להתאים למקום

אפשר לשלב פרחים באגרטלים גבוהים מאד או באגרטלים נמוכים. סוג האגרטל יבחר בהתאם לשולחן (צר וארוך או עגול) ובהתאם למיקומו ביחד לאלמנטים אחרים בחלל. לבוחרים בסידורי פרחים מרשימים מאד, כדאי לקחת בחשבון שאלה מושכים את העין ואת תשומת הלב וחשוב מאד שלא להכביד מדי בעיצוב ולשלב כמות רבה שלהם. אפשר להניח זרי פרחים גדולים בנקודות מסוימות במקום שבו נערכת החתונה ולפזר, בנוסף לכך, סידורים קטנים וצנועים יותר בעיצובם ובכמות הפרחים שהם כוללים. כך או כך, מומלץ מאד להיעזר במומחים, באלה המנוסים בהכנת סידורי פרחים בהתאמה מלאה לחתונה.