זמן, תועלת, ניסיון קודם, דיוק, הבנה של הצרכים, ידע ותיאום ציפיות כיצד אתם רוצים שהאירוע שלכם ירגיש? עכשיו אפשר להתחיל, אם את או אתה עומדים לפני אירוע עסקי חשוב ומתלבטים האם לקחת חברת הפקה, התשובה פשוטה קלה ומהירה כן. חברות הפקה יחסכו לכם זמן וכסף, ריצות מיותרות, תכנון אירוע ובנייה מסודרת בצורה הטובה ביותר עבורכם ויעניקו לכם את היכולת להשפיע על כל פרט ללא לחצים מיותרים.

הפקת אירועים עסקיים מתי צריך לבקש את עזרת ההפקה?

זה לא סוד שאירועים רבים במגזר העסקי בין אם מודבר על אורחת ערב, מפגשים קטנים בברים, השקות מוצר או אירועים גדולים זוכים ליחס אישי וליווי של צוות הפקה מקצועי. כחלק מסל שירותים ניתן לבקש ליווי של מפיקים שייקחו את כל התכנון והבניה של כל פעילות שתרצו לקיים ויעזרו בחידוד המסרים הקטנים כך שהמוצר, השירות או המסר שאתם רוצים להעביר יקבלו את הרוח הגבית מהסביבה. זאת הסיבה שניתן לבקש יעוץ ועזרה לאירועים עסקיים קטנים של 5 אורחים ועד 500 או הכל תלוי במיקום הנבחר, מה המטרות המבוקשות וכמה זמן דרוש ממכם התעסקות בהכנות למפגש העסקי הקרוב שלכם.

הפקת אירועים עסקיים

הפקות אירועים לחברות סוגי האירועים שזקוקים ליד מכוונת

האירועים שדרושים הכי הרבה מחשבה, יעוץ, מחשבה וכמובן הפקה הם ללא ספק האירועים השגרתיים שהחברה מקיימת לעובדים וללקוחות החברה. סוג אירועים שחוזר על עצמו כל שנה בצורה קבועה נהיה רוטינה שחסר בה מעוף, מחשבה או יצירתיות. אלו האירועים שצריך להמציא להם קונספטים, אטרקציות ותכנים שיכולים להכניס את האורחים או עובדי החברה לחוויות חדשות שונות ומפתיעות, כמובן שהכל צריך להתנהל בצורה מקצועית מדויקת עם מחשבה כיצד כל התכנים מתחברים יחד ואיזה סיפור האירוע לחברה שלכם צריך לספר.

הפקת אירועים לחברות כך תעשו זאת נכון?

קונספט, צוות מקצועי, מחשבה על הפרטים הקטנים, חיבור בין אטרקציות ורעיונות שונים, ניהול תקציב חכם ומחשבה כיצד האירוע שלכם יוכל לבלוט בין כל שאר האירועים השונים שחברות מקיימות. האם אתם מחפשים להציג את העוצמה כוח החברה, החדשנות, התעוזה שלכם? ברגע שמצליחים לפצח את הDNA של עובדי החברה ומה החברה רוצה להשיג ניתן לקיים אירועים שלוקחים את המותג והעובדים לאירועים שמשדרים עוצמה איכות ומקצועיות.

אירועים לחברות לאן כדי לקחת את העובדים?

בין כל אירועי החברות שניתן להפיק ולקיים ישנם מספר רעיונות מומלצים ששווה לפחות לעשות פעם אחת, בואו נתחיל: אירוע חברה במועדון גדול, אירוע חברה באנגר תעשייתי, מסיבת חברה בבריכה אולימפית, אירוע באצטדיון, מופע באמפי שסגור רק לכם, אירוע בטבע או באווירה של טבע, אירוע בחצר בית מלון, אירוע בקו הים. הרעיונות למקומות לא נגמרים מהר, יש מבחר ענק של מקומות החוכמה זה לשלב לכל מקום סיפור טוב ולהפוך כל חוויה של אירוע לבלתי נשכחת ומהנה. גיוון בין מבחר המקומות יחד עם עיצוב שונה, מסרים, תוכן, מאכלים ומופעים יתנו לכם את האפשרות לחדש לרגש ולהפתיע כל שנה מחדש לעובדים שלכם.

הפקת אירועים לחברות

חברות הפקה גדולות מה היתרונות, מה הם יכולות לתרום לכם?

היתרון הגדול בחרות הפקה שמורכבות מצוות עובדים גדול שתוכלו לקבל עזרה ויעוץ לא רק על האירוע הקרוב אלא ממש להיעזר על תכנון מספר אירועים קטנים, בינוניים או גדולים במקביל עם מספר נציגי הפקת אירועים שכל אחד מהם מתמחה בסוג הפעילות שמתאימים לצוות, למחלקה, או לחלק מהחברה. בנוסף תוכלו להמשיך קו עבודה רציף של מסרים רעיונות שלמפיק בודד יהיה קשה לקחת את כל ניהול הזמן שמספר רב של אירועים במקביל יוכל לדרוש.

חברת הפקות אירועים עסקיים – מיקוד בתחום פעילות יוכל לעשות את ההבדל

כמה שתהיו יותר ממוקדים בסוג האירוע העסקי שלכם תוכלו למצוא את החברה שבאמת עשתה מספיק אירועים בסגנון המבוקש ויודעת לספק עבורכם את המטרות המבוקשות. ההבדל בין החברות והמפיקים והאפשרויות לבחור נכון צריכה להתחיל בכימיה ביניכם לבניהם, להמלצות השונות ולסוגי העבדות שהם עשו. יש לקחת בחשבון שבוחרים בחברה המבוקשת האם יש לה אירועים לדוגמה בסדרי הגודל של התקציב שלכם שהם מבינים כיצד לנצל נכו את התקציב ולהכניס לתוכו את כל הדברים שחשובים לכם.

להקה חיה באירוע עסקי

מפיקי אירועים לחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהDNA של החברה

טרנד שתופס תאוצה הוא לאמץ מפיק שיעבוד רק אתכם. למה זה התחיל? כי קל יותר להתחבר למפיק שכבר מכיר את העובדים, יודע מה הם אוהבים, יודע מה הדרישות התקציביות ויודע מה צריך לעשות כדי לספק את הסחורה. חובת ההוכחה תמיד תהיה מאירוע לאירוע על המפיק אבל הרעיון שעומד מאחורי החלטה כזאת הינו לאפשר שיתוף פעולה הרבה יותר הדוק, ליצור רמת מעורבת וקרבה גדולה בינכם ובין חברת ההפקה. בצורה כזאת הצוות שיוביל את האירוע עבורכם יהיה מוכן לעשות כדי שהאירוע שלכם יהיה איכותי וללא פשרות, זה היתרון של עבודה רציפה הרצון לרעב לסיפוק להכרה מצדכם תוציא את המיטב מהמפיק הנבחר.

רוצים לשמוע עוד למה כדי לעבוד עם חברות הפקה? רוצים להכיר את צוות המפיקים שלנו? יש לנו רעיונות מעולים להציע לכם לטובת אירועים עסקיים לא שגרתיים במקומות מיוחדים עם תכנים שאסור לפספס.

צרו אתנו קשר עכשיו וננסה להפוך את האירוע הקרוב שלכם לסיפור המעולה שאתם מחפשים.

שלכם צוות אול פלייסס.