למה רוב האנשים מתחתנים בקיץ? מה הם היתרונות בחתונה קייצית? מה עושים בחורף?

חתונות קיץ ידועות כאהובות על כולם, אור השמש מקרין על פניכם ומשרה אווירה כיפית ושמחה, חתונה בחודשי הקיץ מהווה ללא ספק את החיבור המיוחד לטבע שכולנו מרגישים, למה כדאי להתחתן דווקא בחודשי הקיץ? במילה אחת "אווירה", יש משהו באוויר הפתוח, בשמיים וקרני השמש מעל הראש.

יתרון נוסף הינו היכולת שלנו ליצור אירועים מיוחדים ובלתי נשכחים המותאמים לחודשי הקיץ, חתונה בים, ביער, במדבר, הינם מקומות הרלוונטים בעיקר בחודש האביב והקיץ.

הזמן האידאלי לקיום חתונות קיץ הינם חודשי מאי עד אוקטובר, גם אם החלטתם לארגן חתונה ברגעים האחרונים של הקיץ, אל דאגה AllPlaces כאן בשבילך, במקום שתבקרו בעשרות לוקיישנים ותקבלו הצעות מחיר לא משתלמות.

 

מה קורה בחורף? אולמות מקורים – בחירה אידיאלית לעונה הקרה

רוצים להנות ממחירים אטקרטיבים מאולמות האירועים? תבחרו בעונת חורף.

זוגות רבים בוחרים להתחתן בחורף מכיוון שבחודשים האלה ישנה ירידה קלה בביקוש לאירועים ובדיוק בגלל זה נוצרת עבורכם האפשרות לקבל מחירים משתלמים, מחירים הנמוכים מהמחירון בעשרות אחוזים, בנוסף הנחות של תקליטנים, צלמים, מעצבות וכו'.

החורף בארץ לא יודע בתור חורף קשה מאוד ואפשר למצוא הרבה תאריכים שבהם אפשר לעשות חתונות גם במתחמים פתוחים במידה ותנאי מזג האוויר מאפשרים זאת, בעמוד אולמות אירועים תוכלו למצוא מספר דוגמאות לאולמות מקורים שיכולו להתאים לחתונה שלכם.

חתונת צהרים בבית מלון, הפקת חתונה בבית מלון עם חלל פנימי

חתונות קיץ באולמות אירועים

אם לא ידעתם, בחודשי הקיץ נתין להנות ממחירים סופר משתלמים באולמות סגורים.מה היתרונות אתם שואלים? בחודשי הקיץ החמים תהנו מאולם מעוצב באווירה אינטימית וקרירה, תקופה טובה להזמין בה אורחים לחתונה ויחד עם זאת להנות ממחירים נוחים. כאשר אתם מתכננים תאריך לאירוע החתונה, התחילו בבחירת המקום האידאלי עבורכם. אם החלטתם שאתם רוצים חתונה באולם אירועים – אנחנו הכתובות בעבורכם. AllPlaces תבדוק בשבילכם מהם הדילים הטובים ביותר ותחסוך לכם כאבי ראש מיותרים.

חושבים להתחתן בחורף הקרוב? אבל מהססים בגלל הקור ותנאי מזג האוויר? היתרונות בחתונת חורף!

חתונת חורף חסכונית יותר בצורה משמעותית מחתונת קיץ, הבדל המחירים יכול להגיע לכ30 אחוז פחות! בחודשי החורף תהנו מדילים אטרקטיביים של נותני השירות השונים כמו תקליטנים, מעצבות, צלמים ועוד. להתחתן בחודשי החורף מבטיח לכם מחירים שפויים מצד אולמות האירועים, אווירה חמימה במקום סגור ואפשריות לקהל אורחים גדול יותר.
ריכזנו את מיטב המקומות לאירועים ברחבי הארץ כך שתוכלו לחסוך את הסיבובים בין כל האולמות, הגנים והוילות, בעבור אלו מכם שמחפשים מקומות מיוחדים, קטנים או גדולים, יצרנו לכם רעיונות יצירתיים שיבטיחו לכם אירוע מיוחד ומהנה.

חתונה בגן עם בריכה

חתונות קיץ באולם וגן

עומדים להתחתן ומחפשים שילוב בין אירוע באולם ואירוע בגן ? לנו יש את הפתרון המושלם בעבורכם – חתונה באולם וגן היא הדרך שלכם ליהנות גם מגן פתוח בחודשי הקיץ וגם מחלל מקורה וממזוג עם מערכות הגברה ותאורה מתקדמות. זוגות רבים בוחרים להתחתן בקיץ באולם וגן מכיוון שכך ניתן לתת מענה לכל האורחים באירוע. פנו עלינו ואנחנו נארגן בעבורכם את החתונה באולם וגן בעבורכם.

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.