אספנו עבורכם את המידע הכי עדכני כיצד צריך להיראות האירוע שלכם. אירועים קטנים מהווים אתגר גדול בגלל שכל פרט נלקח בחשבון והדרך לסיפוק הרצונות של כולם נהיה מאתגר וקשה יותר. כדי לסייע לכם בתהליך פירקנו לחלקים מה צריך לעשות ומאפה להתחיל. תפעלו לפי סדר הפעולות שארגנו עבורכם ואנחנו מבטיחים לכם אירוע חברה הקטן שיענה על כל הציפיות.

 

אזורים מרכזיים שיהיו מושלמים עבור אירוע חברה קטן  

ברחבי הארץ ישנם סוגי מקומות רבים. בכל אזור גאוגרפי תוכלו להרוויח חוויות שונות שמתאימות לאותו חלק בארץ. כדי להפיק באמת את המיטב מהמקומות רצוי שיהיה חיבור למיקום ובכך תוכלו באמת ליצור סיפור שיתאים למיקום האירוע. שינוע העובדים צריך להיות יחסית קל כי מדובר באירועי קטנים כך שהגעה למיקום לא צריכה להוות בעיה. בחרנו עבורכם 6 אזורים שאנחנו חושבים שיכולים להיות מושלמים עבורכם בואו נעבור בקצרה על האזורים ומה אתם צריכים לצפות לקבל בכל אזור.

בשרון – כל אזור עמק חפר מושלם לחוויות המבוססות על טבע כפרי ושטחים ירוקים. בחירה באזור זה צריכה לאפשר לכם ליצור אירועים שמבוססים על מה שקורה בחוץ. אתם רוצים שהאירוע שלכם יתרחש תחת כיפת שמיים ופעילות התוכן השונות יתחלו בחוץ.

בתל אביב – בחירה באירוע בעיר של עוצרת צריך להיות חדשני אורבני שונה. לא עוד אולמות וחללים רגילים. אתם צריכים להעז יותר בבחירה ולהתאים קונספט למיקום הנבחר. היתרון הגדול שתמצאו כמעט כל סוג של מקום אפשרי בת"א כך שתוכלו לבחור נכון וליצור חוויה נכונה.

בירושלים -שילוב של העבר. בחירה בירושלים יכולה לקחת אתכם למסע קולינרי במסעדות מעולות או להכניס אתכם לחלל עתיק מלא היסטוריה, הבחירה שלכם. לירושלים יש הרבה מה להציע ממקומות מוקעים ומפוארים כגון מלונות חדשים ועד מקומות המשלבים היסטוריה.

ביפו – יש ניגוד מעניין. מצד אחד תוכלו למצוא ביפו העתיקה מקומות מושקעים ושונים ומד שני תוכלו גם לחוות אירועים באווירה קצת שונה בנמל. הבחירה באירוע חברה ביפו צריכה להתחשב בתכנים השונים כנראה ולראות כיצד הכל מתחבר יחד.

באשדוד- מתי יצא לכם לקפוץ לנמל אשדוד? להתחבר לאירוע חברה שמתחיל על יאכטה פרטית ולהמשיך לארוחה טובה. ישנו ביקוש שגדל לאירועים המשלבים תכנים ופעילויות מוקדמות לפני שמגיעים לחלל עצמו. בחירה באירוע שכזה יכולה להכניס עוד עניין.

בכרמל והסביבה – טבע פראי זאת הדרישה. לשלב פעילות מקדימה על רקע קו הרים מושלם. חוויה מושלמת היא היכולת ליצור חוויה חדשה. ללא ספק אם יצרתם עד עכשיו אירועים איכותיים לעובדים שלכם אתם תרצו לנסות דברים חדשים כדי לשמור על הציפיות שלהם. בכרמל ישנם אפשרויות רבות שיכולות להתאים לחוויות שאתם זקוקים.

אירוע חברה קטן לבחור במקום הנכון  

בחירת מקום הופכת לקשה בטל בשנה ה2 או ה3 שאתם רוצים לחגוג לעובדים שלכם אירוע שמח ומהנה. האתגרים מתחילים בכך שהמקום צריך להתאים לכמות האורחים, שלא יהיה גדול מידי ולא יהיה קטן מידי ויוכל להפתיע ולחדש מהחוויות שהיו בשנה שעברה. החלטנו לקחת 7 סוגי מקומות ולהסביר מה אתם צריכים לצפות מקיום אירוע בכל אחד מהמקומות.

במסעדה- לפעמים אירוע חברה טוב יוכל להתרכז באוכל. מסעדה טובה המשלבת חדר פרטי או סגירה של כל המסעדה לאירוע שלכם יכולה להיות חוויה מהנה במיוחד. תפריט קולינרי ברמה מאוד גבוה יוגש לאורחים. סעודה של שעתיים או שלוש ותכנים שמשתלבים באירוע בזמן הארוחה. מתאים לחברות שמחפשות אירועים רגועים יותר.

בגג- אירועים על גגות יכולים להיתפס כאירועים יותר קלילים וזורמים. מצד אחד יש מתחמים קטנים שמשולמים לאירוח מספר אורחים קטנים ומצד שני ישנם גם מתחמים מפוארים שיכולים להיות מוקד לשיחה. אירועי חברה משולבים השקות מוצר או ציון של אירוע על מתחם גג בקומות גבוהות מהווה סוג של הצהרה לעובדים.

בגינה- אירוח ביתי משפחתי בחצר הבית של אחד מהמעובדים. גינה יכולה להיות חוויה יותר משפחתית ביתית שמעניקה הרגשה פחות לחוצה. הכל יוכל להיות יותר רגוע פחות מרגיש כמו אירוח ויותר כמו אירוח. מוריד לחצים ומאפשר דווקא להפתיע בכך שהאירוע יוכל להיות הרבה מעל הממוצע אם תבחרו בספקים הנכון של הקייטרינג.

בחלל בוטיק- אירוע כזה יוכל להיות חלק מקונספט ושבירת שגרה. מתחילת קבלת הפנים ועד הריקודים. כדי ליצור חוויה מעולה האירוע צריך להיות זורם מעניין שכל חלק יהיה כמה שיותר מדויק והמעבר בין החוויות השונות יהיה קצבי אך מתוכנן נכון.

בים- אירוע חברה בים יכול לכלול חוויות ופעילויות לפני הגעה למתחם או שהוא יוכל לשמש רק כמקום מפגש. הכל תלוי האם תרצו שהאירוע שלכם יהיה יותר אלגנטי ומושך ואז המתחם צריך להיות עם נוף ואווירה יותר יוקרתית או שאתם מעדיפים אירוע זורם קליל שהמתחם שלכם מתחבר לאירוע.

בוילה -תוכלו ליצור חוויות בבריכה או להשתמש בבית כפלטפורמה לארוחה ומסיבה טובה. ישנן וילות מאוד מפוארות שבהן קיום אירוע יוכל לשדר הצלחה עסקית ודימוי מאוד יוקרתי. אירועים קטנים בוילות יכולות לשלב גם תכנים ואטרקציות נלוות שישלמו את כל התהליך לחוויה מושלמת.

 

אטרקציות מופעים ותכנים- זה הדרך להפוך אירוע קטן לבלתי נשכח

ברגע שמצאתם את המקום הנכון חשוב להתאים תוכן נכון. מופע של סטנדאפיסט או להקה אומן חושים כחלק מרכזי לאירוע שלכם יוכל להיות ההבדל בין עוד אירוע לאירוע שזוכרים. החשיבות של אטרקציות בקבלת הפנים והיכולות להכניס עניין בכל שלב באירוע יכולה לקבוע את מידת ההצלחה של האירוע שלכם. אם אתם מתכננים אירועים פחות רשמיים ויותר קלילים אירועי ירד הם שילוב טוב בין הפגת שגרה יחד עם משחקי ועמדות יריד שהאורחים שלכם יכולים להכניס עניין בקבלת הפנים ובכל זאת לצבור חוויות מצחיקות ומהנות.

סוגי תפריט שנכון לשלב

האוכל הוא המפתח לזרימה של האירוע שלכם. יש לכם את האפשרות ליצור ארוחה רשמית, ליצור תפריט של אוכל רחוב קליל וזורם או ליצור אירוע שמבוסס על מנות קטנות שמוגשות על ידי מלצרים. האפשרויות הקולינריות רבות. בחירה בתפריט נכון צריכה להיות בשילוב עם המקום מספר השעות שהמוזמנים שלכם הולכים להיות במתחם ובאווירה המבוקשת. לאירועי קוקטייל על גג היינו משלבים תפריט שונה מאירועי בחצר הגינה. תפקידו של האוכל באירוע יוכל להוות מעל 30% לכן חשוב להבין שאם אורחים נמצאים מספר שעות רב הקפידו על תפריט שיהיה פתוח למספר שעות.

מסקנות המלצות ועלויות של אירוע חברה קטן 

אירועי חברה קטנים תופסים נפח שוק שגדל משנה לשנה. מחירים והעלויות נהים יותר נוחים ומאפשרים לחברות רבות לקיים יותר אירועים מהעבר. אם פעם היה נהוג ליצור אירוע חברה פעם בשנה היום תקציבי הרווחה גדלים ואתם מספר האירועים שכל ארגון מקיים.

חושב שתבחרו במקום קונספט ואטרקציות נכונות. שילוב של הפעלות בסביבה נכונה יחד עם תפריט אוכל נכון יגרום לאירוע שלכם להיות מוצלח ובלתי נשכח.