זה לא סוד שבמרכז הארץ מחירי החתונה הכי יקרים. יש הבדלים גדול במחירים גם בין גני האירועים בשרון לבין מחירי הגנים והאולמות בת"א בצפון או בדרום. החלטנו לבדוק קצת יותר לעומק את הנושא ולתת לכם תשובות אמיתיות.

האם עלות חתונה היא פונקציה של איכות? איפה הכי משתלם להתחתן

כיצד תוכלו להחליט איפה הכי שווה לעשות את האירוע שלכם? כדי לענות על שאלה זאת צריך לחשב מאפיינים רבים כדי שתהיה לכם דרך לדרג בין מקומות ולהכריע בשאלה מה משתלם עבורכם.

בואו נצלול פנימה ונתחיל בקריטריון הראשון עלות-איפה הכי יקר לקיים חתונה

אירועי חתונה במרכז הארץ כגון ת"א, שרון וגם קיסריה עולים יותר לעומת אירועים בצפון או בדרום הארץ. אם נרצה לרדת ממש למפת מחירים בכל עיר תראו פער גדול בין ת"א ועמק חפר לעומת באר שבע או הקריות.

כמובן שבכל אזור תמצאו עדיין מקומות גם יותר זולים או יקירים ממחירי השוק -פשוט באופן גרוף אזור רחובות ונס ציונה נותן מענה לחתונות המשלבות אולמות וגנים במחירים זולים יותר מתל אביב הרצליה והשרון.

סוג תפריט הקייטרינג וחברת הבר -קריטריון שני

ההחלטה שלכם תלויה ללא ספק ברמה הקולינרית. יש זוגות שמחפשים תפריטים חדשניים איכותיים המשלבים צורת הגשה שונה. כל אחת או חת מכן יתנו למשקל של התפריט חשיבות אחרת בכל זאת חושב לדרג את טיב האוכל השירות צוותי המלצרים והחוויה הכללית שתוכלו לחוות מבחינת הטעמים והמנות השונות שהאורחים שלכם יוכלו לקבל.

קריטריון שלישי- המקום עיצוב ואווירה

כיצד המקום מעוצה? האם הסגנון כפרי, אלגנטי, אורבני? למה אתם מתחברים יותר איזה ציוד הייתם מעניקים למקום על העיצוב. האם צריך להוסיף עוד עיצוב לאירוע או תפאורה. במידה וצריך לשדרג דברים חושב לרשום בעמודה נוספת תוספות. (חשוב לשים לב האם עלות העיצוב מתחם מסוים יקרה בהרה ממקום אחר) .

איפה הכי משתלם להתחתן והאם לעשות חתונה לבד עולה יותר מאולם?

סוג המקום משחק תפקיד. לבחור מקום בשטח ולהביא את כל הספקים יוכל לעלות כמו חתונה בגנים והאולמות היקרים ביותר. חשוב להחליט גם כאן איזה ספקים לשלב. אם נשווה חתונה בטבע לגני אירועים יקרים במרכז, בתא ובשרן נגלה שהמחיר לאורח יוכל להיות קרוב או קצת יותר יקר.

תמורה לכסף – אז איפה שווה הכי שווה עבורכם להתחתן ?

אז אנחנו מקווים שלקחת את ודף ועברתם על ה3-5 מקומות העדיפים שלכם. עכשיו בהתאם לכל תחום תיקחו את הציון ושקללו אותו. תראו האם יש פער גדול בין מקומות והאם ההבדל הכספי או ההבדל בציון מעניק לכם אפשרות בחירה קלה יותר.

בסופו של יום חתונה היא דבר רגשי. לא מודבר רק במספרים, ציונים ועלויות. נכון חשוב להיצמד לתקציב כדי לא לחרוג ולשמור על חתונה במסגרת העלויות המוגדרות. בנוסף חשוב להבין מה יותר חשוב לכם בתור זוג בבחירת המקום: אוכל, עיצוב, אווירה וריקודים? לפעמים לא תצרכו לוותר על כלולם ולפעמים דווקא העדפות יעזרו לכם לבחור נכון ובצורה שתגרום לכם להבין שהבחירה שלכם נכונה עבורכם.

מסקנות המלצות וטיפ לפני סיום

תיאום ציפיות הוא הדבר הכי חשוב בכל תהליך בחירת המקום. חישוב עלויות ודרוגים הם רק כלי שלנו אנשי ההפקה שמנסים לסייע לכם בבחירה ורוצים לגרום לכם להיות שלמים בהחלטה הלא פשוטה שתצרכו לקבל. ברגע שאתם יודעים להגדיר מה חשוב לכם ותוכלו לבדוק את המקומות על בסיס הקריטריונים שביעות הרצון שלכם תעלה ברגע שהמקום הנכון יגיע.

מוזמנים לבחור במקום המועדף מבין מבחר האפשרויות פשוט לחצו כאן >>