תכנון והפקת אירוע מהרגע לרגע הפכו לטרנד בקרב לקוחות שרוצים לעשות משהו משפחתי וקטן. בין המקומות תמצאו: מסעדות, וילות קטנות וחללי בוטיק קטנים.
אנחנו ננסה לעזור לכם ולתת לכם טיפים איך גם לקיים בר מצווה בלי יותר מדי הכנות וגם שתתאים לכמויות קטנות של אורחים.

כמות אורחים היא המפתח לתכנון האירוע

באירועים קטנים ואירועים שמתקיימים בפרקי זמן של פחות מחודש ממעוד האירוע חשוב להקפיד על מספר האורחים. בחירה בכמות אורחים קטנה תאפשר לכם ראשית למצוא פתרונות כגון מסעדות וחללים מיוחדים שיכולו להתאים וישמחו להעניק לכם חוויה מעולה תמורת המחיר הנכון. במידה וחשבת על קו פחות רשמי כמו מסעדה אפשר תמיד לארח את המשפחה והחברים הקרובים בוילה פרטית או חלל קטן. קבוצות של עד 30,40,50 אורחים יוכלו מצד אחד לקבל יחס אישי ומהנה ומצד שני דווקא אירוע זורם שלא כל פרט מתוכנן בו יוכל דווקא להתאים לאלו מכם שמחפשים בר מצווה בקטנה מבחינת עלויות, השקעה של זמן והתעסקות.

3 המפתחות לקיום בר מצווה בקטנה שאתם חייבים להכיר

אוכל ושתייה – האפשרויות לקיום אירוע קטן ולכבד את האורחים בתפריטים מעולים הופך להיות קל יותר ופשוט. לא משנה אם אתם מחפשים תפריט בשרי או תפריט חלבי תמיד תוכלו לבחור בשף פרטי שיגיע לשטח הנבחר וידאג להכין לכולם חוויה מעולה של טעמים. אם אתם מחפשים פתרונות קלים יותר חברות קייטרינג ודוכני מזון יספקו מענה פשוט מהיר וקל. הדרך השלישית והיותר מאתגרת אך גם הזולה ביותר בחלק מהמקרים היא הזמנה של מגשי אירוח או אוכל מוכן. תכנון נכון של סוג האוכל שמזמינים צורת ההגשה ושימרה על חום נכון יכולה להבטיח לכם אחלה טעמים ומבחר מעניין של מנות שיכולות להתחבר לאווירה שחיפשתם. בין הדברים המומלצים קו ברנץ' בוקר, תפריט משלוחים אסייתי, הזמנת מיני המבורגרים ועד שילוב גלידות בסיום הארוחה. הרעיון שאם החלטתם לעשות בעצמכם את האוכל רצוי להעסיק מלצר אחד או 2 ולתכנן מה יוצא בכל שלב באירוע בכך תוכלו לחסוך כסף או לקלוע לטעם של כל האורחים עם שילובי מנות מעולים.

בחירת המקום – בחירה בחלל בהתראה של 30 יום או פחות לרוב תוביל אתכם להתפשר על תאריך אבל מצד שני יכולים גם למצוא ביטולים או דחיות ובכך להרוויח תאריך חם שנשאר במקום. בחירת המקום חשובה משתי סיבות. הסיבה הראשונה בחירה במקום שאין בו תפריט קייטרינג תאפשר לכם לשב אוכל בעצמכם ובחלק מהמקרים תעזור לכם להוריד את עלות האירוע. הסיבה השנייה שיש לשים לב עליה היא סוג המקום והמשמעיות שלו. אם בחרתם במסעדה או חלל בוטיק או בכלל במתחם המשלב בריכה האפשרויות בכל מקום מבחינת אופי משתנות. מסעדה מדובר יותר על ציון אירוע עם מצגת ואורחה טובה. בחירה בחלל בוטיק שיש לו מדשאות מאפשר לכם מצד אחד ליצור משוה לא כבד אבל כן מאפשר לכם לשלב אטרקציות ומתקנים בגינה ובכך ליצור עוד עניין לילידם ולפעמים גם למבוגרים. וילה עם בריכה לא דורשת עוד אטרקציות מתחם שיודע לתת מענה לילידם ולמבוגרים ביחד.

אטרקציות ותכנים – החשיבות של שילוב צלם מגנטים או DJ או מתנפחים לילידם משתנה בין המקומות שבחרתם. חלל אלגנטי כמו מסעדה לא יתאים למסיבה או מתחם אתגרי לילדים לכן בחירת האטרקציות צריכה להתאים למקום הנבחר. DJ יתאים גם לחללי בוטיק וגם למסיבות בריכה למסעדות פחות מומלץ. אטרקציות ומתנפחים יתאימו למתחמים עם שטח חיצוני גדול. עמדות צילום ומזכרות לאורחים תוכלו לשלב בכל מתחם שתרצו. החשיבות באטרקציות באירועים שמתקיימים ברגע האחרון ולמעט ילדים היא השקעה באטרקציה אחת נכונה שיוכל להעסיק את הילדים מספיק זמן ותעניק לכם מצד אחד שקט ומצד שני תאפשר להם להוציא את כל האנרגיות שם.

המלצות ומסקנות על קיום אירועי בר מצווה בקטנה

כמו שאנחנו רואים את האירועים בדקה ה90 בעולם בר המצוות קיום אירוע קטן בלי יותר מידי מומלץ בחללי בוטיק המשלבים חללים פתוחים וסגורים. אפשרות מומלצת נוספת וילות קטנות עם בריכה. ההתעסקות לא תהיה גדולה ואנחנו מאמינים שב3 ימים או פחות אתם תוכלו לסגור את כל האירוע בצורה מהירה קלה והכי חשוב מהנה למשפה ולחברים שלכם. זכרו את המפתחות שדיברנו מקום, תפריט אוכל ושתייה ואטרקציות נכונות זהו. ברגע שתפעלו בצורה זאת לשלוח הודעות בווצאפ תהיה פשוטה וקלה ושילוב ספקים לאחר מכן תהיה לא מסובכת.