מה חשוב לשאול לפני שבוחרים די-ג׳יי לאירוע שלכם? וכמה זה עולה בממוצע?

חתונה טובה צריכה לכלול מספר מרכיבים, מקום, זמן, אוכל, מוזיקה, אווירה ועוד. יש שיגידו שהחשוב מכולם הוא הדי-ג׳יי באירוע שלכם, אז איך בכלל תדעו לבחור בתקליטן בנכון עבורכם?

אז כמה עולה תקליטן?

מחירים של תקליטנים שמנגנים בחתונות יכולים לנוע בין 4,000-8,000 שקלים, בטווח הזה תמצאו את רוב הדי-ג׳יים הטובים. כמובן שניתם למצוא במחירים זולים ויקרים יותר. המחיר נקבע לפי המוניטין של התקליטן או של משרד ההפקות, לפי הידע ולפי המלצות שלהם. לפעמים תוכלו להרגיש שדווקא התקליטן שנפגשתם איתו, ועולה זול יותר, יצר איתכם קשר טוב יותר, מתקליטן יקר יותר עם המלצות רבות יותר. ועדיין מומלץ לתאם עם לפחות שלושה תקליטינים שונים ולהכיר את כולם, במידה ויש תקליטן שהתחברתם אליו, פגשו איתו שוב וראו אם אתם עומדים באותם ציפיות לאירוע שלכם.

חשוב לשתף את התקליטן שלכם בטעם ובסגנון אבל בסוף לתת לו לעשות העבודה והחיבור לקהל. לכל זוג יש את הבקשות שלו מהתקליטן, בקשות כמו יותר מזרחית, פחות שירים שקטים, בלי טראנסים, רק להיטים או רק מוזיקה עכשווית. היכולות של תקליטנים להציג עבורכם כיצד ישמעו המעברים בין סגנונות, רצף המוזיקה באירוע, החיבור בין הבקשות שלכם לתכנים המוזיקלים שהתקליטן מכיר. בפגישת ההיכרות התקליטן ישמיע לכם את הסגנון שלו, וכך תוכלו לבחור אם אהבתם את הגרסאות שהתקליטן הציע לכם או שפחות התחברתם.

פגישות מוזיקה, למה הם כל כך חשובות?

כדי שבאמת תוכלו לנצל את היכולות של התקליטן, ובשביל שהוא יוכל להתאים עבורכם את הרשימת השמעה באירוע, ויכיר את הקהל שלכם בצורה המושלמת, שווה להשקיע זמן בבחירת השירים והסגנונות המבוקשים עוד לפני הפגישה עם התקליטן. יש זוגות שמעדיפים לשחרר את נושא בחירת השירים, ומלבד שירי חופה משאירים לאמן לעשות את עבודתו. השילוב בין יד חופשית לתקליטן עם קצת הכוונה והסבר על הקהל, החברים, העדפות שלכם והתייחסות לכל חלק באירוע בנפרד, תהיה המפתח להצלחה.

איך יודעים אם התקליטן שלכם באמת עם היד על הדופק?

חשוב מאוד לבחור בתקליטן שיודע לנגן גרסאות עדכניות וישנות, שיודע לשלב מוסיקה נכונה יחד עם שילוב להיטים מוכרים. קשה לדעת איך, אבל אנחנו ממליצים להיות ישירים, ולדבר על טרנדים בעולם המוסיקה, אל תפחדו לשאול מה חושב התקליטן שלכם על סגנונות שונים. בסופו של יום אתם מפקידים את המפתחות אצלו וחשוב שיהיה חיבור מוזיקלי טוב.

די-גיי

אז איך מתקדמים עם התקליטן ומה צריך לדעת כדי לעשות הבחירות הנכונות?

חשוב שיהיה לכם כיף להיפגש עם התקליטן שלכם ושתמיד הוא יקבל אתכם עם חיוך, הבנת הצרכים שלכם, סבלנות, ורצון למצוא בדיוק את הגרסאות והשירים שאתם אוהבים.

קריאת קהל – אתם רוצים חיית מסיבות, יש הרבה תקליטנים עם נסיון באירועים שהם לא חתונה, תקליטנים מעולם המסיבות שעובדים בשיתוף פעולה עם חברות הפקה ובין היתר הם מתקלטים בחתונות ואירועים.

המחיר – עלות של התקליטן, אבל אם ההפרש בין תקליטן שמתאים לכם כמו כפפה לבין תקליטן אחר לא משמעותיים אל תהססו להוציא עוד 1000/1500 שח יותר ממה שרציתם כי בסוף תבינו שזה היה הצעד הטוב ביותר שלכם.

הבסיס לבחירה שלכם צריכה להתחיל בתקשורת טובה בינכם. עבודה מול אנשים, ספקים ובפרט מי שצריך לדאוג לקצב באירוע שלכם, ןהכל מתחיל בחיבור טוב. תקליטן שמבין אתכם ויודע לשלב את המוסיקה שחשובה לכם, ויחד עם זאת להיות מספיק קשוב לקהל.

איך בוחרים די-ג׳יי לחתונה


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.