אתם כבר חכמים יותר, מנוסים יותר וזה הזמן שלכם לחגוג ולשמוח בצורה הכי מהנה שאפשר. כדי לנסות ולהכניס עניין בנינו רעיונות לאטרקציות קטנות שיכולות לעשות את ההבדל בין עוד אירוע ובין יום הולדת 50 בלתי נשכח עבורכם.

האם עיצוב האירוע יוכל להיות מקור להשראה וקונספט עד שנגדיר אותו כאטרקציה המרכזית?

בתקופה שבה כל עוגה, מנה, קוקטייל, DJ או להקה נחשבים כ "אטרקציה" אנחנו אוהבים לחדש ולמסות לחבר בין דברים שבאמת יכולים לנתק אתכם מהשגרה ולהכניס אתם לחוויית יום הולדת בלתי נשכחת.

הדרך הקלה והמהירה לשנות אווירה מתחיל בעיצוב המתחם יום הולדת 50 זה הזמן שלם לשמוח לחייך ולהיות גאים בעצמכם על מה שהשגתם. כדי לא להפסיק לחייך ולצחוק חשבנו על רעיון חדשני שיוכל מצד אחד להבליט את רוח התקופה שאתם מאוהבים בה שנות ה70 שנות ה80 שנות ה90 ועל תקופה זה לחבר את העיצוב מהתקופה יחד עם אטרקציות שהיו אופייניות.

לא עוד רק עיצוב סביבה ותלייה של מוצרים בשמיים אלא ממש חיבור לעיצוב את האלמנטים ששלטו באותה תקופה בין אם זה משחקי מחשב, צמיד יד משוגעים קעקועים מצחיקים אוכל שהיו לב התקופה. אנחנו רוצים לקחת את התקופה המופלאה שעברתם ולהכניס אתכם לעולם של צבעים עיצובים רהיטים משחקים ומאכלים בשילוב משקאות שפשוט יגמרו לכל האורחים שלכם לצלם כל דבר ופשוט להתפעל ולצחוק מההשקעה הכי נכונה שתוכל ולעשות.

שמחברים את כל העולם יחד ממוסיקה, אוכל עיצוב, משחקים משקאות מקבלים חוויה נכונה שלמה ומהנה לחגיגות 50 שמותאמות אישית עבורכם ועבור החברים והמשפחה הקרובה.

על מה להקפיד ביצירת חגיגה שכזאת?

אחד הדברים החשובים זה התמונות עם החברים מעבר לכל הגימיקים, ההפתעות והאטרקציות השונות שתוכלו לשלב בקבלת הפנים ואנחנו עוד נגיע לזה חשוב להתחיל בעמדת צילום גדולה לתמונות עם כל החברים. בין אם מדובר על להביא תלבושת ברוח התקופה הנבחרת וקיר צילום עם לוגו ומשפטים או תמונות מאותו תקופה. הרעיון שיהיה המשכיות שתוכלו לשתף את החברים וזה חתיכת מזכרת שאפשר ליצור לכם ולחברים מבטיחים לכם שהשקעה כזאת תהיה מאוד מעורכת אצל החברים שלכם.

איך מכניסים עניין בקבלת הפנים או רגע לפני החגיגות ריקודים שלכם ?

ישנם 2 דרכים מרכזיות להכניס עניין בשילוב הקונספט וללא, אנחנו ננסה לעבור בקצרה על היתרונות של בחירה בכל אפשרות כדי שאתם תחליטו מה מתאים לכם. מוכנים?

שאלון אישי על חוגג יום ההולדת סוג של משחק שכולם מצביעים וכן יש פרסים בסוף.
מי מכיר את… הכי טוב שאלון קבוצתי 4 תשובות לכל שאלה כאשר בסוף מי שעונה על מספר התשובות הרב ביותר יוכל לזכות בפרס מקורי ברוח התקופה שעיצבנו את קונספט החגיגה.

למי שפחות אוהב להכניס את עצמו למרכז טורניר משחקים שכל האורחים צריך לעבור עד המצגת הרשמית יוכל להכניס מלא עניין תחרותיות אב ל בקטע טוב ובעיקר להתחבר לתקופה שהיינו ילדים. באופן אישי זה דרך מעולה להכניס עניין עם משחקים ששכחתם שהיו קיימים ובצורה של פרסים לזוכים תרוויחו עוד עניין באירוע.

אז מה עושים מכאן ? ואיך מעברים את הרעיונות למציאות בשטח

יש לכם את הבסיס ליצור סיפור וחוויה מושלמת לכם ולאורחים. הקפידו על כללי היסוד שלנו: מקום אינטימי, תפריט אוכל ובר צבעוני ברוח התקופה הנבחרת, אטרקציות ומשחקים שאהבתם לשחק או היו חלק מרכזי מהתקופה שבחרתם וכן קיר צילום ענקי לחברים. מכאן נשאר רק לשלב DJ טוב ואם תרצו אולי זמרים או אומנים שהיו בולטים באותה תקופה וחגיגות ה50 שלכם עם האטרקציות הכי טובות הופכות למושלמות.