למה קיום אירוע חתונה בחצר הבית הוא הפתרון המושלם עבורכם

זוגות רבים שרוצים לקיים חתונה בטבע או חתונה באווירה קצת שונה מתחילים לגלות את עולם האירועים שיש לחצרות הבתים להציע. מאווירה כפרית ועד אווירה אלגנטית ויוקרתית אתם מחליטים כיצד החתונה שלכם תראה ובאיזו חצר או גינה אתם תתחתנו.

המפתח  זה למצוא מקום שישקף את האופי שלכם, מקום בו תרגישו הכי בנוח להזמין את החברים והמשפחה, מקום שפשוט ירגיש לכם נכון.

אין מקום אחר בחצר הבית אירוע חתונה מרגיש הכי נכון 

תחשבו רגע על המשפחה והחברים הכי קרובים שלכם. הגעתם ל50 גג 100 אורחים כאלו מעולה. קיום אירוע אינטימי ומרגש שרק האנשים החשובים נמצאים אתכם בבית שבהם גדלתם הופכים את היום שלכם לסוג של סגירת מעגל מושלמת.

מה ההבדל בארגון האירוע בין בית שכור לבית שבו אתם גרים

בבית שלכם יהיה לכם קל להזמין ציוד לארגן לתכנן לבדוק כיצד כל דבר משתלב נכון. הזמן משחק תפקיד טוב עבורכם. כל הספקים יהיה קל יותר להגיע למיקום האירוע ותוכלו להגיע לרמת דיוק גבוה יותר פשוט כי יש לכם גישה לבית בכל רגע. בנוסף כל הציוד שתצרכו להזמין לאירוע תוכלו לאחסן בבית ולחסוך את הצורך בשינוע של דברים. בהתאם לכמות האורחים שלכם תוכלו לדעת האם תוכלו לוותר על חלק מספקים כגון- תאי שירותים וחלק מציוד הושבה.

בבית שכור לרוב תצרכו להשכיר בנוסף לבית גם תאי שירותים, ציוד הושבה גנרטורים ולהתחיל לרדת לרמת פרטים ורזולוציות שטרם הכרתם. אבל אל תתנו לזה למנוע ממכם להגשים את החתונה שלכם. מפיקי אירועי מנוסים ידעו במספר פגישות מועט לתת מענה ולהעביר הצעת מחיר מסודרת שתפנה לכם זמן ותאפשר לכם להתמקד בדברים החשובים.

חולמים על חתונה בשעות אחר הצהרים שנמשכת  לתוך הלילה זאת הסיבה שתגרום לכם להתחתן בחצר הבית

שאירועים זורמים הם יותר מהנים, איכותיים ובסופו של יום נזכרים טוב יותר בתודעה שלנו. המטרה מהרכזית באירוע כמו שלכם היא ליצור סיפור רומנטי ומרגש ולשתף בו את מי שחשוב לכם. בבית תרוויחו מקום מסודר שאתם מכירים, הספקים יוכלו להעמיד את האירוע מספר רב של שעות לפני ובכך הלחץ מהאירוע נהיה קטן יותר. בנוסף תוכלו להתחיל בקבלת פנים בשעות אחר הצהרים, חופה בשקיעה וארוחה משולבת ריקודים בחשכה. התמונות מהחתונה שלכם יהיו מושלמות ותרוויחו אורחים ששמחו לקחת חלק ביום המושלם שלכם.

אז איזה חצרות או וילות להשכרה המשלבות גינה גדולה יכולות להתאים לכם- לחצו כאן לגלות