איך לבחור מקום לאירוע חברה – המלצות וטיפים לשנת 2024

מקום לאירוע חברה

קיום אירועי חברה בשנת 2024 שם בראש ובראשונה את המצב שבו המדינה מתנהלת בזירה המקומית והבינלאומית. אנו צופים שברגע שנדע תקופה שקטה יותר שכולנו מאחלים לה יהיה קל יותר לקיים אירועים עסקיים שונים שיתרחשו במגוון של מקומות הפרוסים בכל רחבי הארץ.

נכון לעכשיו רוב הלקוחות העסקיים בתחילת השנה מקיימים אירועים סיכום לשנה הקודמת, ישנו רצון לקיום הרצאות טובות, דגש על אוכל מפנק או כיבוד קל המשתלב במופע הרצאה או סטנדאפ שיכולים קצת לנתק עת העובדים מהמציאות היום יומית.

השאיפה שבהמשך השנה אירועי החברה לאט לאט ובהתאם לתקופה והמצב יחזרו להתקיים בכמויות אורחים גדולות יותר עם יותר תכנים ואטרקציות כמובן כל דבר שכזה תלוי בחברה שלכם ובהעדפות שאתם מחפשים עבור צוות העובדים שלכם.
מחפשים מקום לאירוע עסקי? 

ארגון כנסים וימי עיון
ארגון כנסים וימי עיון

 

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

בואו נדבר על המצב ומה יוכל להתאים בתוקפה זו לקיום אירוע חברה

השגרה הקבעה והמתחים שבה העובדים שלכם נמצאים זקוקים בכל שנה למספר הפוגות ודרכים שונות להרמת המורל, בטח ובטח שאנחנו בתוך שנה מורכבת המשלבת שלל אירועים.
סוגי האירועים והתכנים שניתן לקיים גם במידה ואתם מהססים על מופעים גדולים ומסיבות יכולה להיות הרצאות טובות, מופעי סטנדאפ שיגרמו לכולנו לקצת נחת ביחד מהמצב או לחילופין פעילויות גיבוש חשיבה יצירה או אתגר שנוכל ליצור עבור צוות העובדים במקום מסודר לאירועים שמאפשר לכם לשימור על כל הערכים והחוויות שאותן אתם מחפשים.

 

הרמות כוסית, סיום רבעון, אירוע חג אז איזה מקום מתאים לאירועים כאלו לעובדים?

אירועי חברה לפעמים יכולים ללבוש צורות גדלים וסגנונות רבים. בין אם זה אירוע חג מסיבת פורים, אירוע סוף שנה לחברה או סיום רבעון או השקה או יעד שהחברה השיגה ותרצו לציין באירוע.
באירועי חברה קטנים של 100 אורחים חשוב ליצור אינטימיות, תחושת חיבור בין העובדים במקום שיודע לתת מענה לכל הצרכים שלכם. חשוב שתהיה מערכת הגברה, ריהוט, כיבוד קל ואופי החלל צריך להתאים לצרכים שלכם.

הרצאות יכולות להשתלב בצורה מעולה בתוך אירוע שלכם של העובדים בחלל או מקום כגון מוזיאון אמפי, תיאטרון מתחמים שניתן ליצור כיבוד קל או אורחה עם מוזיקה שקטה והפוקוס הוא על המצגת של החברה עם תוכן נלווה בדמות הרצאה טובה.

אירועי השקה, ציון מאורע הרמת כוסית או כל סוג של אירוע שלא מצריך 100 אחוז הושבה והאופי שלו יותר משוחרר יוכל להתקיים בגלריות, חללי בוטיק אולמות קטנים שבהם תוכלו ליצור אווירה קלילה ונעימה.

מופעים ומסיבות כדי לקיים במועדונים קטנים או אולמות שכבר משלבים תאורה טובה מערכות הגברה וכבר האווירה בהם קיימת ולא צריך ליצור אותה ע"י עיצוב ותפאורות.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מסיבת חברה לעובדים המשלבת קונספט

מה המקום הנכון בקיץ לקיום אירוע חברה ?

אירועי קיץ לעובדים לרוב מתקיימים במספר מוקדים עיקריים:

א. מתחם פתוח המשלב בריכה, גינה גדולה, אזורי הושבה ואוכל מאוררים, צל טבעי, תאורה כפרית.
אירוע קיץ לעובדים יכולים להיות מגבשים, מפנקים יצירתיים הדגש יוכל להיות על אטרקציות במים או משחקי ניווט קבוצתיים או בכלל דגש על משחקי אתגר ומחשבה בסביבה ירוקה פתוחה ומהנה.

ב. חלל בוטיק שיוכל לתת מענה ליום קיץ חם עם מזגנים שייקים טבעיים משקאות מרעננים וקונספט ליום מפנק בחלל סגור נעים ומגבש. כמובן שמסיבות, הופעות ערבים בהתאמה אישית לבקשות שלכם מסדנאות והפעלות קבוצתיות ועד יריד לעובדים.

אירוע חברה בפורים ביום

מה המקומות שהכי כדי לבדוק לאירועי חברה בשנת 2024 ?

1. יער בשרון – יער פתוח עם חורשה, מדשאות ירקות תשתיות ובעיקר פתרון טוב לכל מי שמחפש הפעלות ODT ביער, משחקי ניווטי, אתגרי חשיבה והכל תחת כיפת שמיים. כמבן שהמתחם מגיע מצויד בבר, ריהוט מוזיקת רקע ואפשרויות אוכל מגוונות עבורכם. מתאים ל3-4 שעות של ניתוק בבוקר או בשעות אחרי הצהרים/ערב המקודם.

2. הבריכה בשרון – יום גיבוש מפנק לעובדים סביב מתחים בריכות עם רישיון עסק. דרך מעולה לאירועי חברה למשפחות, עובדים ימי כיף מגבשים שתוכלו להתפנק על תפריטי גריל, בר משקאות ואווירה של חופש ושקט עם כל הציוד והספקים המלווים שקיימים במקום.

3. הבית בכפר בשרון- חלל בוטיק חדש, שמאפשר לכם להנות מחוויה כפרית במושב המוקף טבע המשלב חלל אורבני מפנק המתאים בדיוק לאריועי חברה שרוצים תוכן, מסיבות, ערב מגבש המשלב שלל אטרקציות ודרוש מוקד של במה תאורה והקרנה ברמה הגבוה ביותר.

4. חלל בוטיק תל אביבי חל לאורבני בדרום העיר בלב ת"א המשלב חוויה אורבנית תל אביבית טרנדית עם מנות שף, ספות וסגנון משוחרר טבעי. מפגשים עסקיים על כל צורותיו הושנים.

5. פינה בטבע בשרון – מתחם מפנק היודע להתאים עצמו לכמויות קטנות של אירועי חברה בחורף ואירועי חברה גדולים יותר שניתן לקיים בחודשי הקיץ אם הפעלות חקלאיות שתמצאו בלב המושבים בשרון.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

 

 

מה חשוב לדעת בבחירת מקום לאירוע החברה שלכם 8 נקודות חשובות

1. גודל המקום – בחרו תמיד בחלל אינטימי ומפנק. ההרגשה באירוע חברה בכמויות קטנות צריכה להיות על הביחד שלכם. בחללים עם תקרות גבהות הקפידו על מספר מוקדים ואלמנטים שימשכו את תשומת הלב לבמה, תצרו אזורים משולבים של אוכל, הושבה וריהוט כך שהמקום יהיה מגוון ובכל נקודה נמצא המנה השווה או הבר המפנק ליד הספה.

2. בהתאם למזג האוויר – פתרונות קירור/חימום – אירועי קיץ לעובדים או אירועי חברה בחורף חושב לשים לב שהכל תקין. אירוע חברה טוב מתחיל שנעים לעובדים שלכם זיכרו זאת בעת בחירת המקום בהתאם לעונת השנה. אם במתחם שבחרתם חסר פתרונות תמיד אפשר להוסיף ולשדרג את הקיים אם התחברתם לקונספט.

3. אמצעי הקרנה, הגברה – בהתאם לתכנים שאתם מכוונים כדי שיהיה לכם את האפשרויות הטכניות שיתמכו בצרכים שלכם מבלי שתצטרכו להוסיף ככל פעם עוד דברים. מיקרופונים, מסך, מחשב כל תוכן שאתם צריכים לקיים כדי לבדוק מראש ובלדוק את המערכות או יום קודם או בבוקר האירוע כדי למנוע תקלות.

4. תאורה, איש טכני – החשיבות של איש טכני במקום תמיד גבוה, מבעיות חשמל ועד פתרונות לסאונד או תאורה נכונה לשינוי האווירה. באירועי ערב הדגש יוכל להיות על שינוי אזורים החשכה או יצירה של מסיבה טובה. באירועי צהרים פוקוס יהיה על שיטה במערכות ההגברה ומענה על פתרון תקלות.

5. מיתוג המתחם האם יש אזורים שבהם ניתן למתג עם עיצוב או אלמנטים קיימים שלכם ? האם תוכלו להביא עיצוב חיצוני והיכן ניתן למקם אותו בשטח. בהתאם לאופי האירוע חשוב לבחור במקום שמודע לצרכים שלכם ומבין את הגמישות בהכנת הפקט הרצוי לכם. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שלא כל מקום יתן להכניס מוצרים שיכולים לפגוע בחלל עצמו. הגדירו בפגישה בדיוק מה קורה באיזה אזור יצרו קובץ PDF שמסביר מה אתם מתכננים ואיפה וקבל ולכך אישור מראש מהמקום כדי למנוע שאלות או בעיות ביום האירוע או ההקמות.

6. הופעות, מופעי סטנדאפ ? מסיבה ? מה אתם מחפשים ? כל חלל יודע להגיב אחרת. יש מקומות שיותר מתאימים למסיבות, מקום שפחות. כלל אצבע אם אתם לא מכוונים מסיבה אל תיקחו מועדונים תחפשו גלריות, חללי בוטיק קטנים מקום שהדרישה למוזיקת רקע מתאימה לאופי האירוע שלכם. כמו כן אם אתם מחפשים מסיבה מרימה אולם טוב, או מועדון הם התשובה עבורכם. נקודה שיש לשים לב עליה שעות האירוע, האם יש הגבלת שעות, עד מתי ניתן לקיים אירועים במתחם והאם יש תוספות על שעות נוספות. אגם, אם לא ידעתם, אנו באול פליסס מציעים הפקת אירועי חברה והפקת כנסים הכוללים בנייה  ותכנון אישי וממוקד לכל שלבי האירוע.

7. תפריט הבר- מה שותים מה מומלץ לאיזה סוג של אירוע מה מתאים ? כל אירוע יש את הצרכים שלו לאירועי בוקר סביר להניח שתרצו לשלב יותר יינות, קוקטיילים עדינים וזאת לעומת אירועי ערב שהדגש יהיה על אלכוהול מלא.

8. מה בתפריט? איך לחדש? להפתיע ולגוון את המנות ? גם תפריט אוכל הוא חלק חשוב מבחירת המקום שלכם. הם המקום מגיע עם ספקי קייטרינג קבועים? האם יש גמישות בהכנסת ספקים חיצוניים ? חלק מהשאלות שחשוב לשאול ולדעת. תפריט חלבי או בשרי? מהן שעות האירוע שאתם מתכננים. ברגע שיש לכם תמונה ברורה על שעות האירוע, תדעו גם איזה תפריט לשלב בשרי או חלבי והשלב הבא שלכם יהיה להחליט האם מדובר על תפריטי מסיבה, דוכני מזון, צלחת מזלג או מגישי אירוח מפנקים.

 

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו