מה ההבדל בין חלל לאירועי חברה לבין מקומות לכנסים ולהרצאות?

אחד הדברים החשובים בארגון כנסים צריך להיות החלל. חלל שמותאם לכמות האורחים, לדרישות השונות בשטח תוך כדי התאמה של התפריט הנכון ביחד עם שימוש באזורים שונים במתחם יוכל לעשות את ההבדל, בכנס עובדים או בישיבת הנהלה. 

אז איך תדעו לבחור נכון?

טרנד האירועים העסקיים בשנת 2020 מדבר על 2 דברים עיקרים כנסים בחללים גבוהים עם נוף אורבני מצד אחד ומצד השני התחברות לטבע לגינה לבחירה מהרשמיות וחיבור לאירוע המשלב אוויר פתוח שמיים וחלל פתוח ונעים ככול האפשר. כמובן שחללים אולמות ובתי מלון עדיין ימלאו תפקיד חשוב. 

איזה סוגי מקומות תוכלו למצוא במרכז לישיבות הצוות, ההנהלה או הכנס שלכם?

חשוב לבחור בחלל בהתאם לכמות האורחים באירוע שלכם. אנחנו תמיד בעד חדשנות וגיוון למוזמנים לכן תנסו לעבור בין סוגי החללים השונים בין סוגי האירועים השונים שאתם מפיקים כדי ליצור יותר עניין למוזמנים.

אפשרויות למפגש הקרוב שלכם בואו נעבור על 5 רעיונות שתוכלו להתחבר עליהם:

לופט במגדל – עולם האירועים מאוהב בשנים האחרונות בברים על גגות ובהתאם לטרנדים שמגיעים באיחור מהשוק הפרטי גם חללי בוטיק במגדלים התחילו להיכנס השנה. 

חללי בוטיק המשלבים גינות – אין כנראה תחליף לדשא ירוק ואמיתי המתחבר לחלל אורבני מודרני בבניין לשימור. תחושה מרגיעה יחד עם שטח פתוח מעניקות את האווירה הנכונה לקיום מפגשים עסקיים בצורה יותר נינוחה. 

אולמות אירועים – בחירה באולם תעניק לכם את השטח החלל והאפשרויות לארח מספר רב של מוזמנים. ישנם במרכז חללי אולמות מגוונים בצורות, בגדלים ובאפשרויות שהם מציעים.

בתי מלון – חשיבות הגודל היא מכרעת. במרכז הארץ שינם בתי מלון שיודעים לתת מענה להרצאות קטנות, מפגשי עסקים של 20-50 אורחים ובמקביל להעניק לכם גם כנס ל300 או יותר מוזמנים אם אפשרות לינה לאורחים. 

מסעדות – אם המפגש העסקי שלכם לא מסובך מידי ומצריך רק חדר קטן או שימוש בחלל גדול יותר ישנם מסעדות שידעו לתפוס את המקום עבורכם. כן צריך להוסיף קצת עזרים טכניים ולתאם בין כל הגורמים אבל הגיוון ומעבר לחלל אחר יוכל להיות מועיל בטח שתגיעו לשלב הארוחה.

 

מה ההבדל בצרכים של כנס חברה לבין ישיבת הנהלה של וועד עובדים?

לרוב כנסי חברה מצריכים שטחים גדולים, מדובר באירועים שמוזמנים עליהם כמות רבה של משתתפים וצריך לעבוד בשקידה על מציאת חלל נכון שייתן מענה גדול לכל הנושאים שיועברו בכנס הקרוב. ישיבות הנהלה קורות בדרך כלל בחלל קטן יותר, רצוי שיהיה בו שולחן אבירי גדול. שימוש במקומות לא קונבנציונליים עבור האירוע שלכם. לרוב מודבר בחללים קטנים יותר, אישיים יותר שיודעים לארח 10-50 אורחים, היכולות לגוון להפתיע ולהעניק ניתוק מהשגרה בישיבות הנהלה קלה יותר. 

מסקנות פתרונות והמלצות על בחירת המקומות:

תנסו לחדש כל פעם ולמצוא מקום לישיבות ההנהלה או הכנס שלכם.
במידה והחלל חוזר על עצמו החליפו תפריט (שינוים קטנים נזכרים אצל האורחים)
גודל החלל חשוב, במידה והחלל גדול הכניסו אלמנט עיצובי גדול למילוי הנקודות הריקות.

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.