בא לכם יום כיף, בא לכם חדר בריחה, כנראה שאתם בתוך הזרם! אבל איך מוצאים את חדר האסקייפ רום המתאים ביותר לקבוצה שלכם? הכנו עבורך מספר כללים ודגשים שיקלו ויעזרו לך בבחירת החדר המושלם ליום הכיף לקבוצה שלכם. (עכשיו זה הזמן להצטייד בעט ודף חלק ולהתחיל לרשום לפי הסדר את כל הצרכים והבקשות שלכם).

אסקייפ רום, איפה, למה, עלויות ואיזה סוגים של חדרים יש?

שיגעונות לרוב נעלמים מהר בתחום האירועים, אבל בינתיים נראה שהדרך ליצירת גיבוש במחיר אטרקטיבי, דרך חידוד משימות בין צוות האנשים בחדר משאיר את האסקייפ רום רלוונטי גם לשנת 2019.
אתם יכלים למצוא את החדרים פרוסים בכל הארץ מקרית שמונה בצפון, עפולה, חיפה, זיכרון יעקוב, נתניה, כפר סבא, הרצליה ,הוד השרון, תל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות ועד אשקלון ובאר שבע בדרום.
איזה סוגי חדרים אתם יכולים למצוא?

בין שלל הסגנונות של חדרי בריחה מתפתחות נישות רבות

חדרי בריחה בקונספט של פתרונות חידות ומשחקים בהשראת העולם הקולינרי קינוח קטלני, מלך החומס, חופשי על הבר – הרעיון בכללי להיכנס לחדר ליצור קינוח מדהים ולהישאר בחיים וכן גם לאכול אותו בסוף : )

חדרי בריחה מותחים

הרעיון להכניס יותר מתחם ואשקן למשחק שלכם בסגנון שמתאים לעובדים שמחפשים יותר ריגושים. עיר הזהב, שר הטבעות, קללת הפרעונים, בונד 007 , אזור 51, בית מספר 19, שגרירות במצור והרשימה עוד ארוכה.

חדרי בריחה מפחידים

תחשבו טוב טוב לפני שתיקחו את העובדים שלכם לביקור. המסור, הג'וקר, הצד האחר, חניבעל לקטר,

חדרי בריחה בהשראת מדע בדיוני ופנטזיה

תפעילו את הדמיון תכנסו לחוויה שונה ומרגשת. ניער הקסום, אווטר, מסע בזמן, מבצע אפולו ועוד..

יום כיף לקבוצה, למה אז לקיים בחדר בריחה ואיך אפשר להכניס עוד תוכן ליום שלכם?

אתם רוצים יום כיף קצר שישלב קצת עניין מתח ריגוש הומר – על פרק זמן של עד שעה פעילות ובכן חדר בריחה נותן מענה מושלם לצורך הזה. הפעלה של צוותים קטנים מ2-10 אורחים. אפשרות לשילוב של מספר אורחים בחדרים שונים ומעבר בין מספרים חדרים כאשר הקבוצה בזמן המהיר ביותר היא המנצחת.

הרעיונות לקיום היום שלכם באסקייפ רום פשוט תמורה טובה לעלות תועלת בכסף. כדי להכניס עניין רצוי לבחור בחדר שיש בו אפשרות לארוחות או אירוח לפני או אחרי הפעילות ובמידה ויש חלל למופע, או אירוע לאחר הפעילות בכלל מדובר בדבר המושלם לכם.

יום כיף לעובדים זאת המטרה. תכנסו רגע לנעליים שלהם ותחשבו מה באמת יתאים לעובדים. אם אתם רוצים שהיום המדובר לא יהיה סביב רק הפעילות המתוכננת בחדר אתם תמיד יכולים להתחיל או לסיים שם. הרעיון פשוט תבנו לכם תרשים זרימה רשמו את מספר האורחים החליטו על לוחות הזמנים והפעילות השונות שתרצו לקיים.

צריכים דוגמה? ארוחת בוקר וספא עם טיפול מפנק של שעה וחצי לאחר מכן ארוחת צהרים מעולה מנוחה וקוקטיילים ולאחר מכן פעילות תוכן בחדר בריחה שמגיעה לשיא בהכרזה על הקבוצה המובילה והמשך מסיבה במועדון אורבני בעיר. כך אפשר לקחת קבוצה קטנה או בינונית להכניס להם תוכן מפנק לשלב חוויה קולינרית להכניס עניין עם פעילות תוכן שמפעליה את האורחים ולקנח במסיבה טובה עם המון אלכוהול.

רוצים לשמוע עוד, צריכים עזרה בבניית מסגרת השעות של היום שלכם ויעוץ בבחירת הספקים הנכונים? תרימו לנו טלפון ונשמח להפוך את היום שלכם למהנה במיוחד.

אוהבים צוות אול פלייסס

לחצו כאן לצפייה בעוד מבחר מקומות שמתאימים לימי כיף לעובדים