פוקר, חדר בריחה, ערב קריוקי, פעילות ODT, משחקי השף, יום כיף בטבע, טיול בצפון או בדרום, ימי כיף סביב הבריכה, ימי כיף אתגריים, יום כיף אורבני, יוצאים לים או יום כיף בקולנוע. אלו רק חלק מבין מבחר רעיונות ליום כיף לעובדים שתוכלו לעשות.

כל יום כיף שתרצו ליצור בין אם מדובר ביום כיף לחברים, לעובדים, קבוצה של אורחים או יום גיבוש לעובדים מתחיל בהגדרת המטרות והרצונות מהיום הזה. יום כיף לעובדים צריך להיות מהנה חוויתי משחרר ובעיקר זורם.
כדי ליצור את היום הנכון לאורחים שלכם הרשינו לעצמנו לסייע לכם בתהליך ולתת לכם קצת מהרעיונות והתכנים שהפקנו בשנים האחרונות כדי שבאמת יהיה לכם את כל האפשרויות והרעיונות ליצירה של יום כיף בעבודה שיהיה מושלם ובול עבורכם.

הצעות ליום כיף לעובדים: המובילות ביותר

הצעה 1: יום כיף בים

מתאים לחובבי האקסטרים, מתאים לאוהבי הגלים ומושלם לאלו שרק מחפשים את מיטות השיזוף. ברחבי הארץ ישנם חופי ים רבים שיוכלו להציע לכם חבילות שלמות של פינוקים מלוות בספקים מעולים כדי שתוכלו ליצור חוויה מהנה ומשחררת לאורחים. החבילות בים בד"כ כוללות: מטפלים, ארוחות בוקר וצהרים, סאפים, מתנפחים במים, מאהל בחוף, ריהוט אלטרנטיבי, בר אלכוהול תוצרת חוץ, ו DJ טוב שיצור אווירה מעולה.

הצעה 2: יום כיף קולינרי

חשבתם שאולי ליצור יום כיף שלם בתוך העיר? אם השילוב בין אוכל ומשקאות נשמע לכם מעניין, אז הרעיון הזה יוכל להיות הדבר הכי מגניב עבורכם. מה אם היום שלכם היה מתחיל בארוחת בוקר מטריפה בסמטה קטנה ונמשך בטיולי רגלי ליקב בוטיק עם הרצאה מגניבה. בצהרים נגיע לסדנת בישול טעימה, ונקנח את הערב עם בקוקטיילים בשקיעה.

הצעה 3: יום כיף משולב

בוא נתחיל בלהכניס תוכן מגניב לשעות הקטנות של הבוקר – בין אם מדובר על פיינטבול או לייזר טאג או על חדר בריחה חדשני. רעיונות ליום כיף לעובדים שיהיו טובים ומנצחים, צריכים להתחיל אחרי כיבוד קל, קפה ופעילות שתגרום לאורחים לחשוב לרוץ לזוז או לנוח. לאחר מכן ניתן לקיים ארוחה טובה ולקנח בסרט טוב עם מלא פינוקים בקולנוע.

הצעה 4: יום כיף על שפת הבריכה

פינוק, שקט מנוחה. לפעמים כל מה שצריך זה רק את החברים, העובדים והספקים המעולים במקום אחד. וילה עם בריכה לרוב עונה על כל הבקשות והצרכים. בוילה נוכל לשלב עבורכם קייטרינג עם תפריט בהתאמה לצרכים שלכם, בר עם שייקים וקוקטיילים מרעננים ובריכת שחייה גדולה שתוכלו לרבוץ בה כמה שעות.

אז לא משנה אם אתם רוצים ליצור יום כיף בחורף או בקיץ הרעיונות והתכנים יכולים להשתנות ולהתאים בהתאם לאופי האירוע וסוג האורחים שלכם. יש לנו מבחר גדול של רעיונות ותכנים שנוכל להתאים עבורכם ולמצוא בדיוק את הפעילות המהנה של העובדים יזכרו וידברו עליה עד הפעם הבאה.

הצעה 5: יום כיף בספא

למידע נוסף על ימי כיף בספא לחצו כאן

יש לכם עוד הצעות ליום כיף שאתם מעוניינים לתכנן, וצריכים את עזרתנו כדי להוציא לפועל? לתיאום יום כיף לעובדים, או למציאת רעיונות נוספים וייחודים, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום!