כל הקונספטים לבר ובת מצווה, הרעיונות חדשים לאירועים המקוריים ביותר

אנחנו ממליצים לעבור על רשימת הקונספטים שהכנו בעבורכם כדי שגם לכם יהיה אירועי בר ובת מצווה מיוחדים ומפתיעים לאורחים שלכם. חברתנו הפיקה, תכננה והוציאה לפעול עשרות אירועי בר מצווה בשלל קונספטים מיוחדים ומרגשים, אנחנו שמחים להיות מקור להשארה בעבורכם ומזמינים אתכם לפנות עלינו לשאלות על אחד מהקונספטים המיוחדים שחברתנו מגישה לכם בעמוד זה. מקוריות ויצירתיות הם שם המשחק ותמיד כיף להיות זה שכולם נהנו באירוע שלו.

 

הקונספט הכי חם בקיץ בר מצווה בוילה עם בריכה

הרשנו לעצמנו לרכז ולספר לכם על הקונספט שאנחנו הכי אוהבים להפיק בקיץ, בקיץ חם אז אנחנו בוחרים לקפוץ ראש לבריכה! זה יכול להיות בר מצווה בוילה פרטית או אצלכם בבית, כמעט 10 שנים שאנחנו יודעים לשלב את כל הרעיונות והספקים הכי טובים לאירועי וילות, אם מאגר וילות של למעלה מ-100 שברשותנו. כל הפקת בר מצווה שאנחנו עושים מתחילה בפגישה, הגדרת צרכים ותכנון של האירוע בוילה עד הפרט הכי קטן, כאשר מתכננים לקיים אירוע בר מצווה בוילה חשוב לדעת שיש שתי אפשרויות, אירוע לילדים ואירוע משולב עם מבוגרים. בהתאם לכמות האורחים ובחירת הוילה הרצויה אנחנו נעזור לכם בתכנון מסגרת השעות של האירוע והגדרה של מה האירוע הנכון ביותר בעבורכם.

בר מצווה וילה התחנה בכפר
בר מצווה וילה התחנה בכפר

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

סגנון המערב הפרוע – תחזיקו את הכובעים, הולך להיות פרוע

מחפשים דרך להפעיל את הילדים שלא היה לאף אחד ומחפשים קונספט בר מצווה שיוכל להכניס קצת עניין והרבה אנרגיה לאירוע בר המצווה? מזה קונספט המערב הפרוע, ומה זה בעצם כולל אתם וודאי שואלים, יצירת קונספט מתחילה במספר שלבים עיקריים שצריך לקיים כדי שהאירוע יוכל להיחשב לקונספט:

תפאורה מתאימה – באירועי בר מצווה בקונספט המערב הפרוע נשלב חציר, דמויות, שטח, סמלים, תפאורה, מבנים ישנים, לבוש וכל מה שיוכל לתרום לאווירה של המערב הפרוע.

הפעלות ואוכל – במקום כל שולחנות המשחק הרגילים, אנחנו משלבים עמדות יריד כגון זריקת חבלי לאסו, זריקת פרסות, יריה למטרה ועוד תחנות מיוחודת שמתאימות לאירועי המערב הפרוע, האוכל באירוע צריך להיות מותאם לאווירה גם כן.

לבוש עובדים וצוות ומיתוג אישי – כמו כל קונספט טוב כדי להיות רמה אחת מעל כולם לבוש העובדים באירוע יכלול חולצות משובצות, מכנסי גינס מגפי בוקרים, סט אקדחים בשילוב חגורה, בכניסה תעמוד עמדת מיתוג מיוחדת בשילוב סוסים בכרכרות והדמיות לייזר של סוסים ותפאורה (חשבנו גם על זה) חביות יין ישנות, קקטוסים ענקיים ועוד מגוון רעיונות שמתאימים לאירוע בר המצווה בסגנון המערב, כל הפרטים הקטנים שאנחנו חושבים אליהם יעשו את ההבדל בין אירוע מהנה ונפלא לאירוע רגיל.

 

סגנון וויאפאאוט – מוכנים לקפוץ לזה

החלום של כל הילדים זה אירוע בשילוב עם מים, מתקני ענק, שטח, מסלול מכשולים, אתגר, קבוצתיות, משחק וכיף! אם זה מה שאתם מחפשים הגעתם למקום הנכון, בר מצווה בסגנון וויפאאוט עם מתנפחים להשכרה, יודעת לגבש בין האורחים ליצור חוויות ורגעים מיוחדים וכיפיים, להכניס תחרותיות ואתגרים וגם הכי חשוב להעביר בר מצווה אתגרית וכייפית לכל הילדים. המטרה שלכם ברורה, בגדי ים, בלאגן, מסיבה, אתגרים, לסיים ראשונים ולגרוף את כל הפרסים. עולם הוויאפאוט עבר דרך ארוכה והיום ניתן לבנות מסלול מכשולים שמתחיל מחוץ למים וגולש גם לבריכה מתקני ענק בכל גדול וצורה מחכים לכם לבחירה כדי ליצור את המסלול המתאים לכם. אם ילדכם אוהבים ספורט, ים ומים, מחפשים אירוע שישקף את האופי שלהם אין דבר מאתגר, מקפיץ ומיוחד יותר מוויאפאוט.

 

בסגנון שנות השישים – חוזרים בזמן לתקופת ההיפים

רכבים ישנים, מאכלים טעימים, קוקטיילים צבעונים, כרזות, שלטים ומסרים מיוחידם בשילוב משחקי ירד מהנים, בר מצווה בסגנון שנות ה-60 לא רק מבטיחה היא גם מקיימת! אירוע בר מצווה אם מימד נוסף של ריגוש תוכן הפתעות ומחשבה. בעולם דינמי שבו כולם מחשפים להפתיע ולרגש מהסביה הפשוטה שכבר ראינו וחווינו הכל יש רצון להפתיע את המוזמנים. אחת מהדרכים היא בחירה דווקא ללכת אחרוה בזמן ולעלות בר מצווה שתהפוך לאגדה של ממש, גם עוד 60 שנה מהיום. אז איך מתחילים? בוחרים נושא מוטיב ורעיון וסביבו מתחילים ביצירת השילוט, המיתוג, המוסיקה, המשחקים והרעיונות שיוכלו להתחבר יחדיו. אנחנו יודעים להעניק לכם מספר רב של כלים ספקים ומעצבים שיקחו את כל הפנטזיות שלכם ויתרגמו אותם למסיבה מטורפת בהתאם לקונספט הנבחר. תחשבו מה מתאר עבורכם את שנות ה60 בצורה הכי טובה, בצורה כזו שהייתם רוצים שחגיגית בר המצווה של ילדכם יהיה בסגנון זה.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

 

סגנון לאס וגאס – עוד דרך לצאת מהשגרה

כולנו מכירים את וגאס, המלנות, בתי הקזינו המפוארים, תחושת העוצמה והיוקרה של המקום הכי מפורסם בעולם. אז למה להפיק את בר המצווה של ילדכם בקונספט של לאס וגאס אתם שואלים? יש הרבה מעבר למה שתראו בתמונות, במלונות ובסיפורים. מעבר לכל מה שתחשבו המשמעות של אירוע בקונספט של לאס וגאס זה ללכת בגדול, לא לפחד לעשות מה שאתה רוצה, להיות אמי , ובדרך זאת אנחנו מפיקים אירועים שמשלבים תפאורה עוצרות נשימה, ספקים מכל הקצוות, הכל במטרה אחת ברורה להעניק לכם את האפשרות לחלום בגדול ולהצליח לרגש להפתיע את כל האורחים שלכם. אנחנו יכולים לקחת את כל האלמנטים מוגאס, ממלונות היוקרה, האוכל המשובח האטרקציות ומשחקי השולחן הכי מלהיבים בעולם ולשלב את כולם באירוע בר המצווה של ילדכם.

 

אירועי בר מצווה מיוחדים – קונספט טבעי – חגיגה בטבע היפה שלנו

שעושים אירוע בטבע צריך להבין שזה כרוך בלעשות קצת רעש בסביבה טבעית, ויש הגבלה להשמעת מוסיקה תחת כיפת שמיים עד 23:00+- תלוי בשטח המדובר, גם במקומות בעלי התרים ואישורים יבקשו מכם לעבור לחלל פנימי אם קיים כזה ואם לא יבקשו להנמיך עוצמה ובמקרים רבים גם לסגור, יחד עם זאת ישנם מקומות בטבע שהם מבודדים משכנים ואין מגבלות על השמעת מוסיקה, לרוב מדובר על מקומות בצפון ובדרום הארץ שאין שכנים קרובים.

אירועים בטבע עושים היום בחורשות, יערות, מדבר, מטעי פקנים ועוד, כאשר סוגרים מקום לאירוע בטבע ובפרט בר מצווה חשוב להבין מי בעל השטח והמקום, הכוונה האם מדובר בשטח פרטי או אחר? האם לבעל השטח יש אישור להשכיר לכם אותו? האם יש התר לקיום אירועים, חשוב מאוד לבדוק כל זאת לפני שנגשים לסגור את המקום. נכון בר מצווה זה לא חתונה אבל התנאים בשטח יהיו זהים מבחינת התארגנות, שירותים, גנרטורים, מכולת אשפה, הגברה תאורה במידת הצורך, צוות מנקים ועובדים. כלומר אפשר לקיים אירוע משפחתי מהנה ומוצלח שיתאים לאופי שלכם אבל רצוי לתכנן הכל מראש עד הפרטים הכי קטנים כמו הדברת מזיקים, הגעה, סידורי שולחנות ועיצוב המקום.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

אירועי בר / בת  מצווה מיוחדים – סגנון הוואי – קונספט של קיץ וים

תיקחו לכם כמה דקות וחישבו מה הדרך המיוחדת ליצור אירוע מהנה לילדכם, עכשיו דמיינו שאתם בהוואי, עצרו, לא צריך לדמיין יוצר, חברתנו תשמח להעמיד בעבורכם קונספטים מיוחדים לאירועי בר מצוות בקיץ בסגנון הוואי שכולל את כל הציוד, האביזרים והלבוש. אז למה דווקא בר מצווה בסגנון הוואי? אווירת קיץ, אירוע מיוחד יותר, עיצוב חם וססגוני, התאמת אביזרי תפאורה ופרחים טרופים ובקיצור חוויה מיוחדת במינה, כדאי לגוון, לשנות ולהפתיע לאורחים חשוב לדעת לבחור בקונספט נכון בעבור האירוע שלכם, החום והסטייל של אירועי הוואי עושים את העבודה ומומלץ לעשות אותם ליד הים.

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.