אז צריך לקחת ערב או יום שלם מהנה וליצור בו פעילויות גיבוש שיגרמו לכולם פשוט להשתחרר לצחוק ולא לחשוב על העבודה. צוותים קטנים יכולים להפיק המון מימי גיבוש קטנים ולכן נהוג לקיים מספר ימי גיבוש כאלה בשנה לכל צוות כדי להגדיל את התפקוד של העובדים בחברה לדאוג שיחסי העבודה בצוות יהיו מעולים ולשחרר קיטור בתקופות לחוצות ושמגיעים ליעדים הדרושים.

איזה ערב גיבוש עובדים וצוותים קטנים בדרך כלל עושים?

לרוב פעילויות הגיבוש של הצוותים הינם בתקציבים לא גבוהים, מה שמצריך תכנון נכון של התקציב ובחירת אטרקציות וספקים נכונה. בין שילוב הארוחות או הארוחה הנכונה ועד האטרקציות השונות.

אחרי הגדרת התקציב צריך להגדיר מה אופי הצוות ומה יהיה אופיו של הערב המתכונן – האם לצוות שלנו מגיע יום גיבוש רגוע או מסעיר האם הופעה טובה וארוחה יעשו את העבודה או שצריך להכין איזה מרוץ מכוניות בקארטינג כדי ליצור קצת עניין בין החברים לצוות. אתם מכירים את העובדים שלכם ואתם יודעים מה הכי נכון לשלב הזה בעונה עבורם.

ערב גיבוש לצוות ברגוע

ימי גיבוש לצוות צריכים להיות רגועים קלים ספונטניים ללא יותר מידי מחשבה, צריך פשוט למחר או לעוד מספר ימים לארגן פעילויות תכנים ואווירה משוחררת כדי שכל הצוות יטען מצברים.

ערבי גיבוש רבים שהפקנו לצוותים קטנים כללו ארוחות במסעדות, מופעי סטנדאפ או סרטים, סגירת מתחמים וחללי בוטיק, יצירת ערב קונספט קטן לצוות. שילוב אטרקציות שונות ובעיקר שינוי אווירה.
סגירת שולחנות בברים, הקרנת משחקים ספורט או לחלופין רכישת כרטיסים למופעים.

ימי פינוק וסדנאות

ניתן גם לקיים ימי פינוק מהנים כמו פעילות יוגה, סדנאות בריאות, אורחות בריאות, מאמני תזונה וחדר כושר, טיפולים ועיסויים לכל חלקי הגוף התפוסים וכן גם שחייה בבריכה.

הדבר הנכון ביותר עבורכם בעת תכנון ערב גיבוש לצוות קטן לא לחזור על אותו דבר, לגוון לחדש לקחת את מה שטוב ולנסות להפתיע ולרגש ביום הבא. שווה לתכנן מראש מספר ערבי גיבוש שיתחלקו על תאריכים וזמנים ידועים מראש כדי שתוכלו להפיק את המיטב מכל אחד מהם.

נשמח לסייע ולקחת חלק ביום המיוחד שלכם, ליועץ נוסף מידע והצעות מחיר תרימו לנו טלפון או רק תשאירו פרטים.