הדרך להנאה טובה מתחילה ללא ספק בארוחה טובה. כדי להכניס עניין ולהעיר את צוות העובדים שלכם חשבנו לספר לך על הדרך הטובה ביותר המשלבת הנאה, צחוק למידה ובעיקר הרבה כיף, תחרות ואתגר. מוכנים ללבוש את הסינר ונתחיל?

הרבה מעבר למה שחושבים סדנת אוכל -קולינריה היא מוסד חובה

בעולם שלנו שהמדיה קובעת על הטרנדים, מקום השפים והבישול זינקו בצורה מטוראית וזכו למעמד של גיבורי על. חיים כהן אייל שני מאיר אדוני ואיך אפשר בלי אסף גרניט. לא משנה איזה תכנית בישול אתם אוהבים יותר מאסטר שף או קרב סכינים הרעיון פשוט לבשל בצורה יחידנית וקבוצתית את המנה הטובה ביותר.

ישנם מספר כובעים שניתן לבחור בהם, הסדנה לא חייבת ישר להתחיל בתחרות מטורפת ניתן לבחור בסדנאות שמשלבות הסברים טעימות של מנות ומרכיבים שונים. ניתן להתאים את הקצב של הסדנה לקצב מהיר תחרותי וסוער או לבחור בסדנה יותר רגועה המשלבת הסבר על צורת חיתוך, איך לבשל איך להכין מנות וכל זה על רקע מוזיקה נעימה וכוס יין טובה.

אז איזה סוגי אוכל ומנות תבשלו בסדנה ?

סדנאות הבישול כוללות עולם שלם ומעניין בפנים. בין אם אתם חובבי פסטה תוכלו להנות מסדנה ליצירה של פסטות בישול למידה וכמובן אורחה של המנות בסוף האירוע.

העולם הקולינרי התפתח ואתו גם הדרך להעביר לאורחים שלכם חוויות חדשות כך שגם מנות יותר מורכבות המרוכבות מדגים, בשר ירקות וצורת בישול שונות תוכלו ללמוד.

איך לבחור בסדנת בישול נכונה לאורחים שלכם?

אתם מכירים את האורחים שלכם הכי טוב מכולם. אם עוד לא יצר לכם לארגן להם ערב או יום המשלב תחרות בישול אנחנו נמליץ להתחיל בפעילות יותר קצבית נכון יש חברות שהעובדים יותר מבוגרים או שאתם מחפשים פעילות יותר רגועה אבל לפני שתעשו זאת תתנו להם טעימה מחוויה משוגעת לחלוטין.

סדנת בישול תחרותי מציבה מספר מפתחות אתגרים וחוויות בואו נעבור על חלק מהם וננסה לגלות האם זאת הסדנה הטובה ביותר ליום המגבש והכיפי שלכם. דמיינו את התרחיש הבא, העובדים מתחלקים למספר קבוצות בכל קבוצה יש סינרים בצבעים שונים, נכנסתם לחלל מעוצב כמו שוק אוכל מטרף עם מחלקות של בשרים, דגים, ירקות שפע בכל מחלקה ואז אתם מגלים את החלק הטוב ביותר. מולכם ניצב שף עם כריזמה מדהימה שהולך ללוות אתכם בתהליך הזה.

הוא מסביר לך את החוקים נותן לכל קבוצה את האתגר שלה והקרב יוצא לדרך. יש זמן לבישול והכנה של מנות, יש זמן לאפיה וכמובן יש מתחם עם גריל קומות לבשרים המעולים. צוות העוזרים של השף יעברו בין הקבוצות ויעזרו להם להגיע לרמה הקולינרית הדרושה. בסיום הפעילות כולנו נשב ביחד לארוחה טובה עם כוס יין נברך את הזוכים וכנראה שנתכן את האירוע הבא.

אולי אתם כן צריכים את הסדנה שמעבירה יותר ידע וחוויה יותר מרגיעה ?

במידה וכבר יצא לכם לחוות חוויה אתגרית בצורה של קרב סכינים או משחקי שף, אנחנו חושבים ששווה לכם לגוון את הסדנה הבאה שלכם. ראשית מבחינת תפריט. במידה ויצא לכם לבשל וללמוד להכין בשרים או דגים תמיד אפשר להגיע למטבח האיטלקי וליצור ערב מפנק במיוחד של מאפים, פיצות, לחמים, פסטות תבשילים עם ירקות שיגרמו לקוות שארוחת הצהרים כבר תגיע. הרעיון בסדנה שהיא יותר רגועה ואין תחרות היא שאפשר באמת להקדיש ערב שלם לחוויה ולעבור על מספר מנות שנלמד להכין בכל שלב, ממתכונים ועד יישום בשטח.

מה שקוסם בסדנה שכזאת שניתן לבנות קונספט איטלקי מפנק בעיצוב המקום במוזיקה באטרקציות והתכנים שיכולים להתחבר בסדנה זו.

אז מה עושים מכאן- המלצות ומסקנות שכדי שתיקחו

בחרו סדנה על בסיס אופי העובדים, אם הצוות שלכם חובב אתגרים קרב סכינים משוגע שמשלב מוזיקה קצבית אתגרים ומשימות יכניס את החברה לתחרות וידאג להרבה עניין הומר וחווית מצחיקות ובלתי נשכחות.

עובדים שכבר יצא להם להתנסות בסדנה קצבית וסוערת אנחנו ממליצים לחזור אחורה למקומות שלומדים לבשל מתמקדים במנות ויוצאים עם רווח מכל הכיוונים.

לא משנה באיזה סדנה תבחרו מה שחשוב שתהנו תבשלו ותתאהבו בעולם המטורף הזה שנקרא מטבח. תפסיקו עם התירוצים, תפסיקו עם כל המשלוחים בסוף אנחנו רוצים שתרכשו מיומנות בסיסית כדי שתוכל ולפנק את עצמכם בשעות וימים שלא בא לכם לצאת מהבית.