אז מה הם המרכיבים שיהפכו את יום הכיף שלכם לבלתי נשכח?

מחפשים לעשות יום כיף לקבוצה קטנה או גדולה? יום כיך כזה שכולם ידברו אתכם על התוכן הזמנים והפעילות שצריך לקיים כדי שאורחי הקבוצה יחוו הנאה. אנחנו החלטנו להסתכל על יום זה כהזדמנות ליצור ולקחת חלק בחוויה יותר רגועה.

מה שמעניין בלעשות יום כיף לקבוצה קטנה הוא שניתן ליצור תכנים ופעילויות שונות, ולחשוף את האורחים למספר רב של אפשרויות, זה יתרון שיש לקבוצות וצוות ושלא ניתן לקיים אותו בחברות מרובות עובדים.

כמה שאלות שתצטרכו לשאול את עצמכם כדי שתוכלו ליצור ימי כיף אגדיים

1. איזה ימי כיף מתאימים לקבוצות – ימי כיף אתגריים, מפנקים, חוויתיים, מסעירים, או אפילו ימי כיף פשוטים ורגועים בתוך העיר.

2. מי הם אנשי הקבוצה? מה הם אוהבים? האם היא קבוצה קטנה או גדולה? מה המטרה של היום כיף? ליצור רגעים מצחיקים? ליצור גיבוש או בכלל לשחרר קצת אווירה אחרי תקופה עמוסה בעבודה.

3. איך תדעו לבחור במקום הנכון – לאחר שהגדרתם מה המטרה שלכם מיום הכיף ניתן להתחיל בחיפוש המקום הנכון והמתאים לצרכים של יום הכיף שלכם. מה גודלה של הקבוצה שלכם? בהתאם לגודל הקבוצה ניתן לקיים יום שלם במתחם אחד שיהיו בו את כל המרכיבים שאתם זקוקים להם.

הרעיון בעצם אומר שנשכור מקום שבו ניתן יהיה לבצע פעילויות אתגריות או פעילויות הירגעות, שיכללו אוכל ושתייה, ובכך לנצל נכון את לוחות המזנים שעומדים לרשותכם ופחות לטרטר את העובדים בין מקומות שונים.

סוגי פעילויות מומלצות

ישנן עשרות פעילויות שונות שתוכלו לעשות במסגרת יום כיף לקבוצה קטנה – סדנאות בישול, אלכוהול, צחוק, יוגה, מדיטציה, ספורט ימי, מטפלים, משחקי אתגר, חדרי בריחה, משחקי מים והרשימה עוד ארוכה.
אנחנו נשמח לקחת חלק ביום הכיף של הקבוצה שלכם פנו עלינו נגיע עד עליכם על שלל רעיונות ואפשרויות מפתיעות.

ימי כיף לקבוצות קטנות וגדולות: מקומות מומלצים

מה המקומות המומלצים ביותר ליום כיף לקבוצות אתם וודאי שואלים? בין אם אתם מחפשים מקום לקבוצה קטנה או גדולה המקומות האלו יתאימו לכם..

חופי ים, מקומות בטבע, חללי בוטיק, חדרי בריחה, בתים פרטיים, בריכות, לופט, מתחמי קולנוע מפנקים, ועוד….

אנחנו ממליצים שיום כיף טוב ינוע בין 6-8 שעות זה פרק הזמן המושלם לקיום תכנים ופעילות מבלי להתיש את האורחים ולהשאיר טעם של עוד למשתתפים.

 

לחצו כאן לצפייה במבחר המקומות שלנו לימי כיף לעובדים ולקבוצות