הגיע הזמן לתת לצוות את ההכרה שמגיעה לו! החברה עבדו קשה במשרד הגיעו לכל המטרות שרציתם ברבעון ואתם מחפשים רעיון כייפי מהנה ומיוחד שיוכל לסייע בשחרור של כל המתחים. מה יוכל להכין אותם להמשך השנה בצורה הטובה ביותר? ריכזנו עבורכם מספר רעיונות תכנים ואפשרויות שבטוח תוכלו להתחבר לחלק מהם.

רעיונות מקוריים של יום כיף לצוות

צוות מבשל

סוגרים לחברה בית פרטי עם גינה ובריכה דואגים לגריל ויוצרים יום כיף קטן שיוכל לכלול קייטרינג או גיבוש ברמה של סדנאות בשר עם גריל מן מקצועי או פשוט תפעול עצמי של העובדים.
בבית תוכלו למצוא חלל פנימי, מערכת הגברה, ניתן יהיה לשלב טיפולים לאורחים, קריוקי למופרעים, ומתנפחים למים למתפנקים. יתרון של יום כיף לחברה שכזה הוא גודל כל במחיר שלא יקרע לכם את התקציב ובאמת יעניק לכם את האופציה לשלב מספר רעיונות ותכנים. ישנם משחקים רבים ופעילויות שאפשר לקיים בתקציבים ממש זולים כדי שיהיו אחלה חוויות. כגון משחקי קופסה, שש בש, קלפים, טורניר פינג פונג, זריקת חצים למטרה, כדורעף במים. הרעיונות קיימים המיקום חשוב והמפתח זה להבין מה העובדים שלכם צריכים בדיוק באותה נקודת זמן.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

יוצאים להרפתקה

היתרון הכי גדול של צוות קטן שאנחנו גמישים מהירים זריזים ויכולים לעבור הרבה חוויות בלי להיות תלויים בקבוצות גדולות. יום כיף לצוות קטן יכול להכיל בתוכו ארוחת בוקר בקיסרה על הים? סיור ביקב מפנק בזיכרון ? טיול רגלי ליד נהר? אולי ספורט ימי בכנרת או טיול גיפים חוויתי ? אם יש לכם יום שלם ואין הגבלת שעה מצפה לכם חוויה מטריפה.

יום גיבוש אתגרי לעובדים
יום גיבוש אתגרי לעובדים

משחקי ניווט משולבים תוכן אוכל ופינוקים כבר עשיתם השנה? 

חברות רבות שרוצות לקיים יום גיבוש לצוות קטן לרוב בין 25-100 משתתפים מבקשות לקיים לפעמים ימים ארוכים מלאים בחוויות ובתקציביים גבוהים. אפשרות אחר לקיים תוכן מגבש מפנק ומעניין בדמות של יום גיבוש ממוקד לצוותים קטנים שביום כזה העובדים מגיעים לחוויה שמתחילה בכיבוד קל, מוזיקה נעימה משחק ניווט ביער לאחר מכן אורחת צהרים אולי הרצאה טובה ובכך נותנים תוכן מהנה באותו יום מבלי לקרוע את הכיס אבל אם הרבה וכן שתוכלו לקחת אתכם. משחק ניווט ביער מתקיימים לרוב במרכז השרון כך שהם מתאימים לקבוצות מכל אזור מהרכז שרון.

לאלו שלא יעזבו את העיר

רציתם לעשות משהו מטורף שונה מגבש וכייפי אבל החברה פשוט רוצים שקט פינוק או יום כיף קצר ולא ארוך? מה עם שילוב של תכנים בעיר הגדולה. ניתן ליצור אחלה יום כיף לעובדים בדמות מסעדות מפנקות, חדרי בריחה, סיורים קולינריים, סרט לכל הצוות בקולנוע, לייזר טאג אם לא בא להם לחטוף כדורי צבע והם מעדיפים רטט חשמלי בגוף. פתרון מהיר כייפי ומצחיק שניתן ליצור ממנו יום של מספר שעות או יותר בהתאם לתקציב ולגודל הקבוצה.

בא לכם עוד רעיונות ליום כיף לצוות קטן שיעזרו לנער את העובדים ולתת לו את הכיף שמגיע לו? רוצים שנגיע לשבת אתכם ונחליט ביחד על הרעיונות הנכונים? יום כיף קטן ואיכותי לצוות מתחיל עכשיו בואו ניצור משהו שיגרום לכם ולהם לצחוק ליהנות ולשמוח

יום גיבוש לצוות קטן אטרקציות
יום גיבוש לצוות קטן אטרקציות

רעיונות ליום גיבוש לצוות קטן שכדי להכיר ואולי יכולים להתאים לצוות שלכם 9 רעיונות

1. ימי גיבוש ODT משולבים באוכל והרצאות
2. משחק ניווט ביער -מסלול הליכה משימות ואתגרים במרכז.
3. ימי גיבוש קטנים סביב הבריכה עם שלל פינוקים לצוות הקטן שלכם.
4. סדנאות בישול מפנקות בצורה תחרותית או רגועה.
5. סדנאות יצירה, אומנות, פיסול משתלב במוזיאונים משרדי החברה או בגינה ירוקה.
6.  פעילות רחיפה -צניחה חופשית, מתקנים ללא כוח כבידה בחלל מבוקר.
7. פעילות שייט ואתגר, בין אם בשנורקלים, סירות, קיאקים ועוד.
8. משחקי אתגר חשיבה פיצוח חידות – תעלומת רצח, מצא את המטמון.
9. סדנאות הרכבה של מוצרים מתכת, ברזל ועץ שמהם תצרו מודלים בתל מימד שיהפכו לפרסים לאורחים.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו