אם אתם צריכים יום כיף מוצלח מהנה חוויתי, משוגע, רגוע, מפנק או מסעיר במיקום מנצח הגעתם למקום הנכון.

ביום כיף לחברות צריך לקחת את כל היכולות והמשאבים ולרתום את כולם כדי שכל עובדי החברה יהיו מרוצים שמחים ומאושרים מהיום הזה.

בניגוד לאירועים קטנים בארגון יום כיף גדול לכמות רבה של אורחים המסרים צריכים להיות גדולים.
פעילויות התוכן צריכות להתאים למספר רב של משתתפים, שטח האירוע צריך להיות גדול והזרימה בין הפעילות השונות צריך לקרות בצורה משולמת.

ימי כיף לחברות מתרחשים בד"כ בבריכות גדולות, במדשאות רחבות ידיים, גנים או מקומות בטבע, בחללים גדולים וכן לפעמים גם ממש בתוך משרדי החברה ניתן ליצור יום כיף מהנה במיוחד.

איך מתחילים בשלבים ובארגון יום כיף לחברות

תכננו תקציב מטרה למתחם והאוכל, תקציב לתכנים וההפתעות, פינוקים ושונות וכן תוכן מרכזי גדול שיוכל להתאים לחוויה.

דוגמה לארגון ותכנון יום כיף לחברה גדולה שכלל את כל הנושאים הבאים:

מיתוג ובניית קונספט לאירוע, כבר משלב הכניסה למתחם חלוקת תגים מתנות הפתעות ומתנות. עמדת צילום באווירה הנכונה, בר קוקטיילים עם תפריט של המשקאות שמחברים בצורה מעולה למנות שהשפים עבדו עליהם.
עיצוב המתחם בצבעים באלמנטים ובתפאורה שפשוט גורם לכל העובדים בחברה לחייך לצחוק ולהתפעל שאולי באמת לקחו אותם למקום אחר. האטרקציות במים וביבשה חשובות, וצריכות להתאים ללוחות הזמנים שקבענו, כאשר תפריט האוכל צריך להיות זורם קל טעים ומשביע. הרעיון ביום גיבוש שכזה שהאורחים יוכלו לעבור בין כל המתחמים השונים.

תוכן מרכזי חשוב להפתיע לרגש ולהביא איזה מופע קצבי טוב, להקה מעולה זמר ואחרי זה תקליטן שיודע להרים את עובדי החברה הכי גבוהה שאפשר.

חושבים שגם אתם צריכים עזרה ביצירת חוויות כאלו? בהפקה מיוחדות של יום כיף לחברות? צריכים את המקומות הנכונים? הספקים המובילים? או את אנשי ההפקה שידאגו לכל הפרטים הקטנים? ימי כיף לחברות זה ההתמחות שלנו ואנחנו נדאג לקחת את כל הבקשות הצרכים הרעיונות והדגשים שלכם ולתרגם אותם לחוויה מעולה מדויקת ומוצלחת עבורכם.